உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ’کان کھول کر سن لو، نہیں کروں گی خودکشی‘،Tanushree Dutta نے کس کو کیا خبردار!

    تنوشری دتہ نے لگائے سنگین الزام۔

    تنوشری دتہ نے لگائے سنگین الزام۔

    تنوشری نے مزید لکھا، 'ایک بات یقینی ہے کہ میں خودکشی نہیں کروں گی، کان کھول کر سنو، سب لوگ۔ نہ ہی میں یہاں سے بھاگنے والی ہوں۔ میں یہاں رہنے آئی ہوں اور اپنے کیریئر کو پہلے سے کہیں زیادہ بلندیوں پر لے جاؤں گی۔

    • Share this:
      Tanushree Dutta: تنوشری دتہ بالی ووڈ کی ان اداکاراؤں میں سے ایک ہیں جو اکثر اپنے بیانات سے بالی ووڈ اور سیاسی گلیاروں میں ہلچل مچا دیتی ہیں۔ حال ہی میں، سوشل میڈیا پر ایک لمبا نوٹ شیئر کرکے، انہوں نے بچایا کہ انہیں بہت ہراساں کیا جا رہا ہے اور نشانہ بنایا جا رہا ہے۔ انہوں نے اپنی پوسٹ (Tanushree Dutta) میں انکشاف کیا کہ وہ کون ہیں جو انہیں نشانہ بنا رہے ہیں۔ انہوں نے دو ٹوک جواب دیا کہ وہ نہ خود کشی کرنے والی ہیں اور نہ ہی شہر چھوڑ کر جائیں گی۔

      تنوشری دتہ نے اپنی پوسٹ میں اپنے درد کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ انہیں بالی ووڈ مافیا، پالیٹیکل سرکٹ اور ملک دشمن عناصر نشانہ بنا رہے ہیں۔ تنوشری دتہ نے سرخ لباس میں اپنی تصویر کے ساتھ کیپشن میں لکھا، 'مجھے بری طرح نقصان پہنچایا گیا اور نشانہ بنایا گیا۔'

      لمبا پوسٹ لکھ کر سنایا درد
      اداکارہ نے ایک طویل پوسٹ شیئر کی ہے۔ انہوں نے لکھا- 'مجھے ہراساں کیا جا رہا ہے اور بہت بری طرح سے نشانہ بنایا جا رہا ہے۔ پلیز... کوئی کچھ تو کرو۔ پچھلے ایک سال میں پہلے میرا بالی ووڈ کا کام برباد ہوا اور پھر ملازمہ میرے پانی میں دوائیں اور اسٹیرائیڈ ملاتی تھی جس کی وجہ سے مجھے صحت کے ہر طرح کے مسائل ہونے لگے۔ اس کے بعد مئی میں جب میں اجین گئی تو میری گاڑی کی بریک سے دو بار چھیڑ چھاڑ کی گئی اور پھر میرا حادثہ ہوا۔ میں مرتے مرتے بچی اور 40 دن کے بعد میں ممبئی واپس آئی اور معمول کی زندگی اور کام میں مصروف ہوگئی۔میری بلڈنگ میں میرے فلیٹ کے باہر عجیب و غریب چیزیں ہو رہی ہیں۔



      یہ بھی پڑھیں:
      Divya Agarwalنے ورون سود کے ساتھ رشتوں کو لے کر کیا انکشاف، بتائی بریک اپ کی اصلی وجہ

      یہ بھی پڑھیں:
      Deepika Padukoneسے لے کر سیف علی خان تک، ان اسٹارس نے پیار میں کردی تھیں ساری حدیں پار

      ’میں خودکشی نہیں کروں گی‘
      تنوشری نے مزید لکھا، 'ایک بات یقینی ہے کہ میں خودکشی نہیں کروں گی، کان کھول کر سنو، سب لوگ۔ نہ ہی میں یہاں سے بھاگنے والی ہوں۔ میں یہاں رہنے آئی ہوں اور اپنے کیریئر کو پہلے سے کہیں زیادہ بلندیوں پر لے جاؤں گی۔ بالی ووڈ مافیا، مہاراشٹر کا پرانا پالیٹیکل سرکٹ (جس کا اب بھی یہاں اثر ہے) اور گھٹیا سوچ رکھنے والے ملک دشمن مجرم عام طور پر لوگوں کو ہراساں کرنے کے لیے اس طرح کام کرتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: