உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Cannes Film Festival 2022:جیوری ممبر دیپیکا پڈوکون نے سبیہ ساچی کلیکشن میں ڈھایا قہر، ایکٹریس کے لُک کے دیوانے ہوئے لوگ

    دیپیکا پڈوکون نے کانز میں بکھیرا جلوہ۔

    دیپیکا پڈوکون نے کانز میں بکھیرا جلوہ۔

    Cannes Film Festival 2022:دیپیکا کے علاوہ ایشوریا رائے بچن، نوازالدین صدیقی، تمنا بھاٹیہ، نین تارا، حنا خان سمیت کئی ستارے کانز فلم فیسٹیول میں اپنی جگہ بنائیں گے۔

    • Share this:
      Cannes Film Festival 2022: ہر سال شائقین کانز فلم فیسٹیول کا بے صبری سے انتظار کرتے ہیں۔ اس بین الاقوامی فلم فیسٹیول میں دنیا بھر سے کئی فلموں کا پریمیئر کیا گیا ہے۔ کانز فلم فیسٹیول میں فلموں کے ساتھ ساتھ بالی ووڈ سے لے کر ہالی ووڈ تک کے ستاروں نے ریڈ کارپٹ پر جلوے بکھیرے۔ اس بار ہندوستان کے لیے بہت ہی قابل فخر لمحات ہیں، کیونکہ بالی ووڈ اداکارہ دیپیکا پڈوکون کو جیوری ممبران کی فہرست میں شامل کیا گیا ہے۔ حال ہی میں جیوری دیپیکا کے کانز فلم فیسٹیول سے ان کی پہلی جھلک سامنے آئی ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Sabyasachi (@sabyasachiofficial)





      سبیہ ساچی کے کلیکشن میں دیپیکا کا نظر آیا گلیمرس لُک
      مداح اس بات کا بے صبری سے انتظار کر رہے تھے کہ دیپیکا پڈوکون کانز فلم فیسٹیول میں کس لباس کا انتخاب کرتی ہیں۔ لیکن اب انتظار ختم ہو گیا ہے کیونکہ دیپیکا نے کانز فلم فیسٹیول کے پہلے دن سبیہ ساچی کا کلیکشن پہنا تھا۔ سبیہ ساچی نے اپنے آفیشل انسٹاگرام پر دیپیکا کی پہلی جھلک شیئر کی ہے۔ دیپیکا پڈوکون نے کانز فلم فیسٹیول میں ہلکے سبز پینٹ کے ساتھ سفید پرنٹ شدہ ساٹن کی شرٹ پہنی تھی۔ اس کے ساتھ، دیپیکا پڈوکون نے اپنے گلے میں بھاری زیورات اور کانوں میں چھوٹی بالیاں پہن رکھی ہیں۔ انہوں نے اپنا میک اپ ہلکا رکھا ہے اور اپنے مجموعی انداز کے ساتھ اداکارہ نے اپنے بالوں کو اسکارف سے باندھا ہوا ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Sabyasachi (@sabyasachiofficial)





      جیوری کےساتھ ڈنر پر پہنچی تھی دیپیکا
      اس سے قبل دیپیکا پڈوکون تمام جیوری ممبران کے ساتھ ڈنر پر پہنچی تھیں۔ جہاں اداکارہ بلیک شیمر شارٹ ڈریس میں نظر آئیں۔ ان کی یہ تصویر سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہوئی۔


      یہ بھی پڑھیں:
      Jersey OTT Release:نیٹ فلیکس پراتنی جلدی آرہی ہے شاہدکپورکی فلم،تاریخ جان کررہ جائیں دنگ!

      یہ بھی پڑھیں:
      پیپرازی کے سامنے Urfi Javed نے کی یہ ایسی حرکت، ڈریس دیکھ کرلوگوں نے کیا یہ مطالبہ

      دیپیکا کے علاوہ ایشوریا رائے بچن، نوازالدین صدیقی، تمنا بھاٹیہ، نین تارا، حنا خان سمیت کئی ستارے کانز فلم فیسٹیول میں اپنی جگہ بنائیں گے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: