உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Katrina Kaif-Vicky Kaushal: کٹرینہ کیف۔وکی کوشل کی شادی میں سلمان خان نہیں کریں گے شرکت، کیوں؟

    سلمان خان (Salman Khan) نے بالآخر تصدیق کر دی ہے

    سلمان خان (Salman Khan) نے بالآخر تصدیق کر دی ہے

    سلمان خان کو جمعرات کی صبح کلینا ایئرپورٹ پر آتے ہوئے دیکھا گیا۔ مشہور فوٹوگرافر ویرل بھیانی (Viral Bhayani) نے ایئرپورٹ کے باہر میڈیا کو مبارکباد دیتے ہوئے اداکار کی ایک ویڈیو شیئر کی۔ وہ سعودی عرب کا دورہ کریں گے۔

    • Share this:
      اپنی موجودگی کے ضمن میں کافی قیاس آرائیوں اور سسپنس کے بعد سلمان خان (Salman Khan) نے بالآخر تصدیق کر دی ہے کہ وہ راجستھان میں وکی کوشل (Vicky Kaushal) اور کٹرینہ کیف (Katrina Kaif) کی شادی میں شرکت نہیں کریں گے۔ کٹرینہ سلمان اور ان کے پورے خاندان کے ساتھ قریبی رشتہ داری رکھتی ہیں۔

      وکی کوشل (Vicky Kaushal) اور کٹرینہ کیف (Katrina Kaif) آج یعنی 9 دسمبر 2021 کو سوائی مادھو پور کے سکس سینس قلعے میں شادی کے بندھن میں بندھنے والے ہیں۔ اس سے قبل یہ قیاس آرائیاں کی جا رہی تھیں کہ سلمان اپنے خاندان کے ساتھ کٹرینہ کی شادی میں شریک ہوں گے۔ لیکن اداکار دا بنگ ٹور پر پرفارم کرنے کے لیے ریاض روانہ ہو گئے ہیں۔

      سلمان خان کو جمعرات کی صبح کلینا ایئرپورٹ پر آتے ہوئے دیکھا گیا۔ مشہور فوٹوگرافر ویرل بھیانی (Viral Bhayani) نے ایئرپورٹ کے باہر میڈیا کو مبارکباد دیتے ہوئے اداکار کی ایک ویڈیو شیئر کی۔ وہ سعودی عرب کا دورہ کریں گے اور اس میں شلپا شیٹی، جیکولین فرنینڈس، سائی منجریکر، پربھو دیوا، سنیل گروور، کمال خان، گرو رندھاوا اور آیوش شرما بھی شامل ہوں گے۔ یہ شو 10 دسمبر کو ریاض میں ہوگا۔

      بدھ کے روز سلمان خان کی بہن ارپیتا خان شرما نے بھی کٹرینہ کی شادی کے لیے ان کے اور الویرا کے راجستھان جانے کی خبروں کو مسترد کر دیا۔ شادی میں ان کی موجودگی کے بارے میں پوچھے جانے پر ارپیتا نے ای ٹائمز کو بتایا کہ ہمیں مدعو نہیں کیا گیا ہے۔ تو ہم کیسے جائیں گے؟ ارپیتا نے پہلے ہی یہ ثابت کر دیا تھا کہ ان کی فیملی کو شادی میں مدعو نہیں کیا گیا ہے۔ گزشتہ ماہ بھی ارپیتا خان شرما، جو کترینہ کیف کی قریبی دوست بھی ہیں، نے انڈیا ٹوڈے کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا تھا کہ ’’ہمیں شادی کا کوئی دعوت نامہ نہیں ملا ہے‘‘۔

      قومی، بین الاقوامی اور جموں وکشمیر کی تازہ ترین خبروں کےعلاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں ۔

      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: