உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ایمیزون منی ٹی پر Weekend پر بنا خرچ کیے دیکھیں مزیدار رومانٹک کامیڈی ویب سیریز

    ایمیزون منی ٹی وی مفت میں دے رہا ہے یہ مزیدار ویب سیریز۔

    ایمیزون منی ٹی وی مفت میں دے رہا ہے یہ مزیدار ویب سیریز۔

    سامعین کو محظوظ کرنے کے لیے بہت سی بینگنگ موویز اور سیریز بھی بہت سے OTT پلیٹ فارمز جیسے MX Player، Netflix، Amazon Prime Video پر موجود ہیں۔

    • Share this:
      ویب سیریز کا جنون (Free Web Series)ان دنوں لوگوں کے سروں پر چڑھ رہا ہے۔ نوجوان نسل ویک اینڈ سے لے کر رات گئے تک binge واچ کرنا بہت پسند کررہے ہیں۔ سامعین کو محظوظ کرنے کے لیے بہت سی بینگنگ موویز اور سیریز بھی بہت سے OTT پلیٹ فارمز جیسے MX Player، Netflix، Amazon Prime Video پر موجود ہیں۔ دوسری طرف، اگر آپ ان میں سے کسی کو سبسکرائب نہیں کرنا چاہتے اور مفت میں تفریح ​​سے لطف اندوز ہونا چاہتے ہیں، تو یہ آرٹیکل آپ کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ رومانس اور کامیڈی سے بھرپور بہت سی زبردست ویب سیریز Amazon Mini TV پر مفت دکھائی جا رہی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Yatri Kripaya Dhyaan De:ٹیکسی ڈرائیوربنے شہیر شیخ اور مسافر بنی شویتا باسو کی خوفناک کہانی

      کپل گولس
      کپل گولس روم کام ہے۔ یہ سیریز Amazon Mini TV پر مفت دیکھی جا سکتی ہے۔ اس سیریز میں آج کے محبت کرنے والے جوڑوں کی کہانی دکھائی گئی ہے۔ سیریز میں کرتیکا اوستھی اور نکھل وجے مرکزی کردار میں نظر آ رہے ہیں۔

      ایڈلٹنگ
      دہلی کی دو نوجوان لڑکیوں کی کہانی پر مبنی یہ سیریز کافی مضحکہ خیز ہے۔ کس طرح نوجوان لڑکیاں دوسرے شہر میں بسنے کے لیے جدوجہد کرتی ہیں اسے مزاحیہ رنگ کے ساتھ دکھایا گیا ہے۔

      گپت گیان
      گپت گیان ویب سیریز 90 کی دہائی میں پیدا ہونے والے بچوں کی کہانی کو پیش کرتی ہے۔ یہ سیریز ہزار سال کی کہانی دکھاتی ہے۔ اس سیریز میں فیملی مین 2 میں منوج باجپائی کی بیٹی کا کردار ادا کرنے والی اداکارہ اشلیشا ٹھاکر مرکزی کردار میں ہیں۔

      Crushed:
      کرشڈ ایک زبردست ویب سیریز ہے، جس میں دو دوستوں کی کہانی دکھائی گئی ہے۔ جو پہلی بار محبت کا تجربہ کرتے ہیں۔

      پلیز فائنڈ اٹیچ
      ایک دفتر میں دو لوگوں کے ساتھ کام کرنے کی کہانی اس سیریز میں دکھائی گئی ہے۔ اس سیریز کو انٹرنیٹ پر بہت اچھی ریٹنگ ملی ہے۔ یہ سیریز ہفتے کے آخر میں منی ٹی وی پر مفت دیکھی جا سکتی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      کنگنا رناوت کے Lock Upp میں ہونے جارہی ہے کرن کندرا کی انٹری، آئے گا زبردست ٹوئسٹ
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: