ہوم » نیوز » اسپورٹس

امیتابھ بچن کیلئے پاکستانی کرکٹر شعیب اختر نے مانگی دعا تو وراٹ کوہلی کو لوگوں نے کہیں بھدی باتیں!

پوری دنیا اس وقت کوروناوائرس سے جوجھ رہی ہے۔ ہندستان بھی اس بحران سے جوجھ رہا ہے۔ بالی ووڈ کے قدآور اداکار امیتابھ بچھ اور ان کے بیٹے ابھیشیک بچن بھی کووڈ (Covid-19) کی زد میں آگئے ہیں۔ امیتابھ بچن کو سنیچر کی دیر رات ممبئی کے ناناوتی اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔ اس بات کی جانکاری بھی ابھیشیک بچن نے ٹویٹ کے ذریعے دی ہے۔ جس کے بعد سے ہی سبھی ان کی جلد صحت یابی کی دعا کرنے لگے۔

  • Share this:
امیتابھ بچن کیلئے پاکستانی کرکٹر شعیب اختر نے مانگی دعا تو وراٹ کوہلی کو لوگوں نے کہیں بھدی باتیں!
Amitabh, Abhishek Bachchan Test Positive for Covid-19

پوری دنیا اس وقت کوروناوائرس سے جوجھ رہی ہے۔ ہندستان بھی اس بحران سے جوجھ رہا ہے۔ بالی ووڈ کے قدآور اداکار امیتابھ بچھ اور ان کے بیٹے ابھیشیک بچن بھی کووڈ (Covid-19) کی زد میں آگئے ہیں۔ امیتابھ بچن کو سنیچر کی دیر رات ممبئی کے ناناوتی اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔ بتادیں کہ 77 سال کے اداکارر امیتابھ بچن نے خود ٹویٹ کرکے یہ جانکاری دی ہے۔ اس کے بعد  امیتابھ بچن کے بیٹے اور بالی ووڈ اداکارہ ایشوریہ رائے کے شوہر اداکارابھیشیک بچن (Abhishek Bachchan)  بھی  کووڈ-19 پازیٹو (Coronvairus Positive)  پائے گئے ہیں۔ اس بات کی جانکاری بھی ابھیشیک بچن نے ٹویٹ کے ذریعے دی ہے۔ جس کے بعد سے ہی سبھی ان کی جلد صحت یابی کی دعا کرنے لگے۔

سابق ہندستانی کرکٹر آکاش چوپڑا نے بھی ٹویٹ کرکے کہا کہ یہ مشکل رات ہے۔چیتن چوہان بھی کورونا وائرس کی زد میں آگئے ہیں اور بگ بی بھی۔ سر آپ جلد ہی ٹھیک ہوجائیں۔

amitabh bachchan, coronavirus, Get Well Soon Sir, big b, cricket, sports news

بس پھر کیا تھا فینس کو ہندستانی کپتان وراٹ کوہلی پر نشانہ سادھنے کا موقع مل گیا اور قابل اعتراض الفاظ کا استعمال کرتے ہوئے ایک فین نے لکھا کہ انہیں شعیب اختر سے کچھ سیکھنا چاہئے۔

amitabh bachchan, coronavirus, Get Well Soon Sir, big b, cricket, sports news

حالانکہ امیتابھ بچن کیلئے دعا مانگنے والے فینس میں کچھ لوگ ایسے بھی تے جنہوں نے وراٹ کوہلی  (Virat Kohli) پر نشانہ سادھنا شروع کردیا۔ دراصل بگ بی امیتاب بچن کی خبر خبر ملتے ہی پاکستان کے سابق تیز گیند باز شعیب اختت ٹویٹ کرکے کہا امت جی آپ جلدہ سے ٹھیک ہوجائیں۔ پاکستان سے بھی آپ کے مداح دعا کررہے ہیں۔
amitabh bachchan, abhishek Bachchan, coronavirus, Get Well Soon Sir, big b, cricket, sports news
amitabh bachchan, abhishek Bachchan, coronavirus, Get Well Soon Sir, big b, cricket, sports news
امیتابھ بچن اور ابھیشیک بچن کی جلد صحت یابی کیلئے عرفان پٹھان اور سریش رینا نے بھی دعا کی۔


بالی ووڈ اداکار امیتابھ بچن (Amitabh Bachchan) کو کورونا پازیٹو پائے جانے کے بعد ممبئی کے ناناوتی اسپتال (Nanavati Hospital) میں داخل کرایا گیا ہے۔ بتادیں کہ 77 سال کے اداکارر امیتابھ بچن نے خود ٹویٹ کرکے یہ جانکاری دی ہے۔ اداکار اب بھی اپنے کریئر میں کافی مصروف اور ٹویٹر پر ایکٹو رہتے ہیں۔ ہیں امیتابھ بچن کے بیٹے اور اداکار ابھیشیک بچن  (Abhishek Bachchan) بھی  کووڈ-19 پازیٹو (Coronvairus Positive)  پائے گئے ہیں۔


ابھیشیک بچن نے ٹویٹ کرکے بتایا کہ ، آج مجھے اور میرے والد کو کورونا وائرس پازیٹو پایا گیا ہے۔ ہم دونوں کو کافی ہلکی علامات تھیں جس کے بعد ہمیں اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔ ہم نے سبھی متعلقہ اتھارٹیز کو اس کے بارے میں جانکاری دے دی ہے۔ اس کے علاوہ ہماری فیملی اسٹاف کی جانچ بھی ہوچکی ہے۔ میں آپ ساے گزارش کرتا ہوں کہ آپ سبھی گھبرائیں نہیں اور امن بنائے رکھیں۔ شکریہ۔۔۔


اس کے علاوہ ابھیشیک نے جانکاری دی کہ بی ایم سی ہمارے رابطے میں ہے اور ہم ان کا پوری طرح ساتھ دے رہے ہیں۔

وہیں ان کے  بعد ایشوریہ رائے بچن( Aishwarya Rai) ، آرادھیا رائے بچن(Aaradhya Rai Bachchan) اور جیا بچن (Jaya Bachchan) کی کورونا وائرس ٹیسٹ (coronavirus test) کی رپورٹس بھی آگئی ہے۔

نیوز 18 کو اسپتال کے ذرائع نے اس بات کی تصدیق کی ایشوریہ رائے بچن( Aishwarya Rai) ، آرادھیا رائے بچن(Aaradhya Rai Bachchan) اور جیا بچن (Jaya Bachchan)  کی کورونا وائرس ٹیسٹ  (coronavirus test) کی رپورٹس منفی(coronavirus negative)  آئی ہے۔ اس سے قبل امیتابھ بچن اور ان کے بیٹے ابھیشیک بچن کو کوڈ 19 پازیٹو پایا گیا ہے۔ کوروناوائرس ہلکی علامات ظاہر ہونے کے بعد انہیں اسپتال میں داخل کرایا دیا گیا ہے۔
Published by: Sana Naeem
First published: Jul 12, 2020 09:30 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading