உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دیپیکا پڈوکون کے الماری میں رہتی ہیں یہ ساری چیزیں، اداکارہ نے ویڈیو شیئر کرکے دکھائی جھلک

    دیپیکا پڈوکون

    دیپیکا پڈوکون

    Deepika Padukone Closet: دیپیکا پڈوکون کے ورک فرنٹ کے بارے میں بات کریں تو اگلے سال دیپیکا ہندی سینما کے سوپر اسٹار شاہ رخ خان کے ساتھ فلم پٹھان میں نظر آئیں گی۔ اس فلم میں دیپیکا پڈوکون اور کنگ خان کے علاوہ اداکار جان ابراہم بھی مرکزی کردار میں نظر آئیں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Hyderabad
    • Share this:
      Deepika Padukone Closet: ہندی سینما کی مشہور اداکارہ کی بات کی جائے تو اس میں دیپیکا پڈوکون کا نام ٹاپ پر ہوگا۔ دیپیکا پڈوکون اپنے بنداس انداز کے لئے کافی جانی جاتی ہیں۔ سوشل میڈیا پر کافی وقت گزارنے والی دیپیکا نے حال ہی میں ایک لیٹسٹ ویڈیو شیئر کیا ہے۔ اس ویڈیو میں دیپیکا پڈوکون اپنے کلازٹ(الماری) کو لے کر معلومات دی ہیں۔

      دیپیکا پڈوکون نے شیئر کیا لیٹسٹ ویڈیو
      بالی ووڈ کی مشہور اداکارہ دیپیکا پڈوکون نے حال ہی میں اپنے آفیشل انسٹاگرام پر ایک ویڈیو شیئر کی ہے۔ اس ویڈیو میں دیپیکا پڈوکون اپنی الماری کے بارے میں بات کرتی نظر آرہی ہیں۔ دیپیکا کی اس ویڈیو میں آپ دیکھ سکتے ہیں کہ وہ لوگوں کو اپنی الماری کے بارے میں معلومات دے رہی ہیں۔ ویڈیو میں دیپیکا پڈوکون کہہ رہی ہیں کہ – میری الماری میں دیکھنے کے لیے بہت سی چیزیں دیکھنے کو ملیں گی۔ میرے پاس لوازمات، جوتے، میرے پسندیدہ کپڑوں کا بہت بڑا مجموعہ ہے۔ اس طرح دیپیکا پڈوکون مداحوں کے سامنے اپنا خصوصی الماریوں کا کلیکشن فینس کے ساتھ شیئر کر رہی ہیں۔ دیپیکا کی اس ویڈیو کو سوشل میڈیا پر کافی پسند کیا جا رہا ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Deepika Padukone (@deepikapadukone)





      یہ بھی پڑھیں:
      رات بھرمانگی دوا،ڈاکٹرس نے ایک نہ سنی،آپ کوبھی رُلادیگی پاک اداکارہ کی درد بھری کہانی

      یہ بھی پڑھیں:
      دیکھیں کتنا خوبصورت ہے پرینکا چوپڑا-نکس جونس کا بیڈروم! اداکارہ نے شیئر کی انسائیڈ تصویر

      ان فلموں میں نظر آئیں گی دیپیکا پڈوکون
      وہیں غور کیا جائے دیپیکا پڈوکون کے ورک فرنٹ کے بارے میں بات کریں تو اگلے سال دیپیکا ہندی سینما کے سوپر اسٹار شاہ رخ خان کے ساتھ فلم پٹھان میں نظر آئیں گی۔ اس فلم میں دیپیکا پڈوکون اور کنگ خان کے علاوہ اداکار جان ابراہم بھی مرکزی کردار میں نظر آئیں گے۔ معلوم ہوا ہے کہ دیپیکا پڈوکون کی فلم پٹھان 25 جنوری 2023 کو سینما گھروں میں ریلیز ہوگی۔ دیپیکا کا فلم پٹھان کا پہلا لک پہلے ہی سامنے آ چکا ہے۔ اس کے علاوہ دیپیکا پڈوکون بھی ساؤتھ سوپر اسٹار پربھاس کے ساتھ پروجیکٹ میں نظر آسکتی ہیں۔ جو ایک ایکشن تھرلر فلم ثابت ہوگی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: