உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Dhaakad song She is On Fire Out:کنگنا رناوت کی فلم کا گانا ہوا ریلیز، نظر آیا انتہائی بولڈ انداز

    کنگنا کی فلم دھاکڑ کا نیا گانا ہوا ریلیز۔

    کنگنا کی فلم دھاکڑ کا نیا گانا ہوا ریلیز۔

    Dhaakad song She is On Fire Out: کنگنا رناوت ایک فلمی اداکارہ ہیں، وہ فلم دھاکڑ میں بھی بہت زوردار ایکشن سین کرتی نظر آ رہی ہیں۔ کنگنا رناوت اکثر اپنی ہاٹ اور بولڈ تصاویر اور ویڈیوز سوشل میڈیا پر شیئر کرتی رہتی ہیں۔ وہ کئی موضوعات پر کھل کر بات کرتی ہیں۔

    • Share this:
      Dhaakad song She is On Fire Out: فلم دھڑک کا نیا گانا She is on Fire ریلیز کر دیا گیا ہے۔اس گانے میں کنگنا راناوت، ارجن رامپال اور بادشاہ کو ڈانس کرتے دیکھا جا سکتا ہے۔کنگنا فلم کے گانے کو لے کر کافی پرجوش ہیں۔اس گانے کے بول بھی ’شی از آن فائر‘ہیں۔ فلم 20 مئی کو سینما گھروں میں نمائش کے لیے پیش کی جائے گی۔

      کنگنا رناوت کی فلم دھاکڑ کا نیا گانا ریلیز کر دیا گیا ہے۔اس گانے میں کنگنا رناوت، ارجن رامپال اور بادشاہ شامل ہیں۔اس گانے کو بادشاہ نے کمپوز کیا ہے۔جبکہ اسے نکیتا گاندھی اور بادشاہ نے گایا ہے۔کنگنا رناوت اس میں بہت خوبصورت لگ رہی ہیں۔ وہ اگنی کے اوتار میں نظر آرہی ہے۔فلم میں ارجن رامپال منفی کردار میں نظر آرہے ہیں۔وہ بندوق اٹھائے ہوئے نظر آرہے ہیں۔ارجن رامپال ایک بیڈ بوائے وائب دیتے نظر آرہے ہیں۔جبکہ کنگنا رناوت بہت بولڈ ڈانس کرتی نظر آرہی ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Kangana Dhaakad (@kanganaranaut)





      کنگنا رناوت نے شیئر کیا گانے کا ویڈیو
      کنگنا رناوت نے اس گانے کی ویڈیو شیئر کی ہے۔اس سے قبل انہوں نے گانے کے بارے میں بتایا کہ "مجھے اس گانے کی شوٹنگ کے دوران بہت مزہ آیا۔ مجھے بادشاہ کی جانب سے جس طرح سے گانے کو کمپوز کیا جاتا ہے وہ بہت پسند آتے ہیں۔ اس گانے میں ایجنٹ اگنی کی طاقت نظر آئے گی۔ " کنگنا رناوت نے گانے میں کئی مختلف انداز بھی آزمائے ہیں، وہ اس میں بہت خوبصورت لگ رہی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ’آشرم‘ کی ’ببیتا‘نے باتھ روم سے شیئر کی ایسی Bold تصویر دیکھ کر بے قابو ہوئے فینس!

      یہ بھی پڑھیں:
      CIDکی انسپکٹر نے بکنی پہن کر جنگل میں کرایابولڈ فوٹوشوٹ،تصویر نے بڑھایا انٹرنیٹ کاٹمپریچر

      کنگنا رناوت ایک فلمی اداکارہ ہیں، وہ فلم دھاکڑ میں بھی بہت زوردار ایکشن سین کرتی نظر آ رہی ہیں۔ کنگنا رناوت اکثر اپنی ہاٹ اور بولڈ تصاویر اور ویڈیوز سوشل میڈیا پر شیئر کرتی رہتی ہیں۔ وہ کئی موضوعات پر کھل کر بات کرتی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: