உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Dia Mirza Niece Death:دیا مرزا کی بھتیجی کا انتقال، ایکٹریس نے پوسٹ شیئر کر لکھا-تم ہمیشہ دل میں رہوگی

    دیا مرزا نے بھتیجی کے انتقال پر لکھا جذباتی پوسٹ۔

    دیا مرزا نے بھتیجی کے انتقال پر لکھا جذباتی پوسٹ۔

    Dia Mirza Niece Death: رپورٹ کے مطابق تانیا کاکڑے پیر کی صبح اپنے دوستوں کے ساتھ راجیو گاندھی ایرپورٹ سے حیدرآباد جا رہی تھیں۔ اس دوران ان کی کار ڈیوائیڈر سے ٹکرا گئی۔ اس حادثے میں تانیا کی موقع پر ہی موت ہو گئی۔

    • Share this:
      Dia Mirza Niece Death: بالی ووڈ اداکارہ دیا مرزا نے اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹ پر چونکا دینے والی خبر دی ہے۔ اداکارہ کی بھانجی تانیا کاکڑے کا انتقال ہوگیا ہے جس کے بارے میں انہوں نے پوسٹ شیئر کی ہے۔ اپنی پوسٹ میں اداکارہ نے بھتیجی کی موت کی وجہ نہیں بتائی تاہم انہوں نے ایک جذباتی نوٹ لکھ کر تانیا کے جانے کا دکھ ظاہر کیا ہے۔

      جذباتی ہوئیں اداکارہ
      دیا مرزا نے سوشل میڈیا پر بھانجی تانیا کی ایک تصویر شیئر کی، جس میں وہ مسکراتی ہوئی نظر آرہی ہیں۔ اس کے ساتھ انہوں نے بہت جذباتی نوٹ لکھا ہے۔ دیا نے لکھا، 'میری بھتیجی، میری بچی، میری جان، اب اس دنیا میں نہیں رہی۔ تم جہاں بھی رہو تمہیں ہمیشہ امن اور محبت ملے۔ تم ہمیشہ میرے دل میں رہو گی۔ اوم شانتی۔'

      ستاروں نے پیش کیا خراج
      مداحوں اور مشہور شخصیات نے اداکارہ کی پوسٹ پر اُنہیں کمنٹ کرتے ہوئے خراج پیش کیا ہے۔ گوہر خان، ایشا گپتا اور بھاونا پانڈے نے ایک دل ٹوٹنے والا ایموجی شیئر کیا، جب کہ سوزین خان کی بہن فرح نے لکھا، 'یہ بہت افسوسناک خبر ہے، آپ جہاں ہیں چمکتے رہیں۔' اس کے علاوہ سنیل شیٹی، شریا دھنونتری، گل پناگ سمیت کئی ستاروں نے کمنٹ کیا اور خراج عقیدت پیش کیا۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Dia Mirza Rekhi (@diamirzaofficial)





      یہ بھی پڑھیں:
      Esha Guptaنے ورک آؤٹ ویڈیو میں لگایا بھگوان شیو کا گانا،مشتعل لوگوں نے کہا’شرم کرو ۔۔۔‘

      Rekhaکی خوبصورتی کی قائل ہیں کیارا اڈوانی، کہا’کیا لگتی ہیں وہ ساڑی میں‘

      یہ بھی پڑھیں:
      Aamir Son Bollywood Debut:عامرخان نے بیٹے جنیدکے بالی ووڈڈیبیوکو لے کرکیایہ بڑاہی انکشاف

      کار حادثے میں گئی جان
      رپورٹ کے مطابق تانیا کاکڑے پیر کی صبح اپنے دوستوں کے ساتھ راجیو گاندھی ایرپورٹ سے حیدرآباد جا رہی تھیں۔ اس دوران ان کی کار ڈیوائیڈر سے ٹکرا گئی۔ اس حادثے میں تانیا کی موقع پر ہی موت ہو گئی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: