உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اس ایکٹر کے لئےKatrina Kaifنے کیا تھا سلمان خان سے بریک اپ؟

    سلمان خان اور کٹرینہ کیف.

    سلمان خان اور کٹرینہ کیف.

    Katrina Kaif Breakup With Salman: میڈیا رپورٹس کے مطابق 'میں نے پیار کیوں کیا' میں جب سلمان اور کترینہ ایک ساتھ کام کر رہے تھے تو ان کے درمیان محبت کا سلسلہ شروع ہو گیا۔

    • Share this:
      Katrina Kaif Breakup With Salman:بالی ووڈ اداکارہ کترینہ کیف(Katrina Kaif) اور وکی کوشل (Vicky Kaushal) بی ٹاؤن کے خوبصورت جوڑوں میں سے ایک ہیں۔ کترینہ اور وکی کوشل کی شادی گزشتہ سال 9 دسمبر کو ہوئی تھی۔ اب یہ دونوں اپنے کام کے ساتھ ساتھ ایک خوبصورت خاندانی زندگی گزار رہے ہیں۔ آج ہم کترینہ کی محبت کی زندگی کے بارے میں بات کرنے جارہے ہیں۔ رپورٹس کے مطابق کترینہ کیف کی زندگی میں سلمان خان(Salman Khan) اور رنبیر کپور(Ranbir Kapoor) کے نام شامل ہیں۔

      کترینہ کیف کا نام انڈسٹری کی ٹاپ اور خوبصورت اداکاراؤں کی فہرست میں شامل ہے۔ اگرچہ کترینہ آج وکی کوشل کے ساتھ اپنی خوشگوار خاندانی زندگی گزار رہی ہیں، لیکن ایک وقت تھا جب ان کا نام سلمان خان کے ساتھ جوڑا جاتا تھا۔ سلمان خان اور کترینہ کیف نے کئی فلموں میں ایک ساتھ کام کیا ہے۔ جس میں 'ایک تھا ٹائیگر'، 'ٹائیگر زندہ ہے'، 'بھارت'، 'میں نے پیار کیوں کیا' جیسی فلموں کے نام شامل ہیں۔

      سلمان خان سے بڑھی نزدیکیاں
      میڈیا رپورٹس کے مطابق 'میں نے پیار کیوں کیا' میں جب سلمان اور کترینہ ایک ساتھ کام کر رہے تھے تو ان کے درمیان محبت کا سلسلہ شروع ہو گیا۔ سلمان اور کترینہ کے تعلقات کے بارے میں میڈیا میں کافی کھل کر بات ہوئی، حالانکہ دونوں اسٹارز نے آج تک کبھی بھی اپنے تعلقات کو باضابطہ طور پر نہیں بتایا، لیکن اس دوران کترینہ کی زندگی میں انٹری ہوتی ہے رنبیر کپور کی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Salman Khanکا اس وجہ سے عید پر فینس کو نہیں ہوا دیدار، ٹوٹا سالوں پرانا رواج

      یہ بھی پڑھیں:
      Malaika Arora:طلاق سے ایک رات پہلے گھروالوں نے کہی تھی یہ بات،ملائیکہ نے کیا تھا بڑاانکشاف

      خبروں کی مانیں تو کترینہ اور رنبیر فلم 'عجب پریم کی غضب کہانی' میں ایک ساتھ نظر آئے تھے۔ یہاں سے دونوں کے درمیان قربتیں بڑھنے لگیں۔ کترینہ کا سلمان خان سے رشتہ ٹوٹ گیا اور وہ رنبیر کے ساتھ ریلیشن میں آگئی۔ حالانکہ رنبیر اور کترینہ کا یہ رشتہ بھی زیادہ دیر نہیں چل سکا۔ کترینہ کو چھوڑ کر رنبیر جلد ہی عالیہ بھٹ کے قریب ہو گئے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: