உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Divya Agarwalنے ورون سود کے ساتھ رشتوں کو لے کر کیا انکشاف، بتائی بریک اپ کی اصلی وجہ

    ورون سود سے بریک اپ کی وجہ دیویا نے اب بتائی۔

    ورون سود سے بریک اپ کی وجہ دیویا نے اب بتائی۔

    Divya Agarwal On Break Up: دیویا اور ورون نے تقریباً 4 سال تک ایک دوسرے کو ڈیٹ کیا، دونوں کو مداحوں نے بہت پسند کیا۔ اس لیے جب مداحوں کو ان کے بریک اپ کا علم ہوا تو انہیں کافی صدمہ ہوا۔ حالانکہ دونوں اب بھی اچھے دوست ہیں اور کئی مواقع پر ایک ساتھ دیکھے جاچکے ہیں۔

    • Share this:
      Divya Agarwal On Break Up:اداکارہ دیویا اگروال اور ورون سود کی جوڑی انڈسٹری میں سب سے زیادہ چرچے کی جوڑیوں میں سے ایک تھی لیکن دونوں کے مداح اس وقت حیران رہ گئے جب اچانک دیویا نے انکشاف کیا کہ دونوں نے ایک دوسرے سے اپنا رشتہ ختم کر دیا۔ دیویا نے اپنے بریک اپ کی معلومات انسٹاگرام کے ذریعے دی تھی، حالانکہ اداکارہ اور ورون دونوں میں سے کسی نے بھی اپنے بریک اپ کی وجہ نہیں بتائی۔

      اب بریک اپ کے کئی ماہ بعد اداکارہ نے اس کی وجہ بھی بتا دی ہے۔ ایک انٹرویو کے دوران دیویا نے کہا، ’میں ورون کے ساتھ اپنا مستقبل نہیں دیکھ سکتی تھی اور اس لیے میں نے اچھے طریقے سے رشتہ ختم کرنے کا فیصلہ کیا۔ سوشل میڈیا پر ہمارے بریک اپ کی خبر پوسٹ کرنے کا فیصلہ میرا ہے۔ مجھے اپنے فیصلے پر بہت زیادہ تنقید کا سامنا کرنا پڑا۔ میرے ساتھ بہت زیادتی کی گئی، لیکن میں نے اسے نظر انداز کرنے کا انتخاب کیا کیونکہ میرے اندرونی سکون اہمیت رکھتی ہے۔‘

      یہ بھی پڑھیں:
      Vidya Balan Education:’پرینیتا‘سے بالی ووڈ میں قدم رکھنے والی ودیابالن کتنی پڑھی لکھی ہیں؟

      یہ بھی پڑھیں:
      Urfi Javedکے انوکھے فیشن کا حصہ بنے رنویر سنگھ!ایکٹریس نے اس مرتبہ کرڈالا کچھ ایسا کہ۔۔۔

      اس سے قبل اداکارہ نے کہا تھا کہ 'حقیقت یہ ہے کہ میں اس بارے میں بات نہیں کرنا چاہتی کہ ہم کیوں الگ ہوئے۔ اس نے بہت سے لوگوں کو دیوانہ بنا دیا، لیکن کچھ چیزیں ایسی ہوتی ہیں جو نجی ہوتی ہیں اور آپ انہیں اپنے پاس رکھتے ہیں۔ میں دیکھ سکتی تھی کہ ورون کے ساتھ کچھ سالوں کے بعد حالات کیسے جائیں گے، اس لیے بہتر تھا کہ اس باب کو اچھے طریقے سے ختم کیا جائے، تاکہ اچھی یادیں میرے ساتھ رہیں۔" آپ کو بتادیں کہ دیویا اور ورون نے تقریباً 4 سال تک ایک دوسرے کو ڈیٹ کیا، دونوں کو مداحوں نے بہت پسند کیا۔ اس لیے جب مداحوں کو ان کے بریک اپ کا علم ہوا تو انہیں کافی صدمہ ہوا۔ حالانکہ دونوں اب بھی اچھے دوست ہیں اور کئی مواقع پر ایک ساتھ دیکھے جاچکے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: