உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Eijaz Khan in Hospital:اسپتال میں بھرتی ہوئے بگ باس اسٹار اعجاز خان،ایکٹر کو ہوئی یہ بیماری

    ٹی وی ایکٹرس پویترا پونیا اور اعجاز خان ۔

    ٹی وی ایکٹرس پویترا پونیا اور اعجاز خان ۔

    Eijaz Khan in Hospital: اعجاز نے اپنی صحت کی تازہ اپ ڈیٹ کے حوالے سے انسٹاگرام پر ایک اسٹوری ڈالی ہے۔ انہوں نے اسپتال سے اپنی ایک تصویر شیئر کی جس میں اعجاز خان کو اسپتال کے بستر پر آرام کرتے دیکھا جا سکتا ہے۔

    • Share this:
      Eijaz Khan in Hospital:ٹی وی ریئلٹی شو بگ باس میں نظر آنے والے اداکار اعجاز خان ہسپتال میں داخل کیے گئے ہیں۔ انہوں نے یہ اطلاع سوشل میڈیا کے ذریعے دی ہے۔ ٹی وی اسٹار اعجاز خان کو ٹائیفائیڈ ہوگیا ہے۔ اس کے بعد اداکار کو اسپتال میں داخل کرایا گیا۔ اعجاز نے انسٹاگرام پر ایک اسٹوری ڈال کر اپنے فینس کے ساتھ اپنی صحت کی تازہ ترین معلومات شیئر کیں۔

      اعجاز نے اپنی صحت کی تازہ اپ ڈیٹ کے حوالے سے انسٹاگرام پر ایک اسٹوری ڈالی ہے۔ انہوں نے اسپتال سے اپنی ایک تصویر شیئر کی جس میں اعجاز خان کو اسپتال کے بستر پر آرام کرتے دیکھا جا سکتا ہے۔ ان کے ہاتھ میں کئی سرنجیں دیکھی جا سکتی ہیں۔ سوشل میڈیا پر ٹی وی کے باقی ستارے اعجاز کی جلد صحت یابی کے لیے دعا کررہے ہیں۔

      تصویر شیئر کرتے ہوئے انہوں نے لکھا، 'سالمونیلا انٹریکا سیروور ٹائفی.... میں کمال ہوں۔ کال مت کرو۔' اس درمیان اعجاز خان کی گرل فرینڈ اور اداکارہ پاویترا پونیا پریشان ہوگئی ہیں۔ انہوں نے اداکار کے ساتھ تصاویر بھی شیئر کی ہیں۔ پاویترا کو یہاں ان کا ہاتھ پکڑے دیکھا جا سکتا ہے۔ انہوں نے اپنی انسٹاگرام اسٹوری پر تصویر پوسٹ کرتے ہوئے لکھا، 'ہیلینگ، جلدی ٹھیک ہو جانا.‘



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Eijaz Khan (@eijazkhan)





      اعجاز خان اور پاویترا پونیا کی ملاقات بگ باس 14 میں ہوئی تھی۔ دونوں مدمقابل کے طور پر شامل ہوئے تھے۔ پھر دونوں کو ایک دوسرے سے پیار ہو گیا۔ تب سے دونوں ایک دوسرے کے ساتھ ہیں۔ جلد ہی دونوں شادی کر سکتے ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Eijaz Khan (@eijazkhan)





      یہ بھی پڑھیں:
      Liger New Poster:’لائیگر‘کے نئے پوسٹر میں وجئے-اننیا کے درمیان نظر آئی زبردست کیمسٹری

      یہ بھی پڑھیں:
      بہن شویتابچن کی شادی میں پہلی مرتبہKarishma Kapoorسے ملے تھے ابھیشک،شادی تک پہنچی تھی بات۔

      اعجاز اور پاویترا سب سے زیادہ پیار کرنے والے جوڑوں میں سے ایک ہیں اور وہ اکثر انسٹاگرام کے ذریعے اپنی محبت کا اظہار کرتے ہیں۔ جب بھی انہیں کام سے وقت ملتا ہے، وہ ایک ساتھ سفر پر جانا پسند کرتے ہیں اور اکثر خوبصورت تصاویر بھی شیئر کرتے ہیں۔ قیاس کیا جا رہا ہے کہ جلد ہی دونوں کی شادی ہو سکتی ہے۔ تاہم، پاویترا نے حال ہی میں انکشاف کیا کہ ان کی شادی میں مصروف شیڈول کی وجہ سے تاخیر ہو رہی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: