உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Malaika Arjun:بوائے فرینڈ ارجن کپور کی بانہوں میں نظر آئی ملائیکہ اروڑہ، دونوں کی کیمسٹری نے جیتا فینس کا دل

    ارجن کپور کی بانہوں میں نظر آئی ملائیکہ اروڑہ۔

    ارجن کپور کی بانہوں میں نظر آئی ملائیکہ اروڑہ۔

    Malaika Arjun: ملائکہ اروڑا اور ارجن کپور ماضی میں پیرس گئے تھے۔ یہاں ارجن نے اپنی 37ویں سالگرہ منائی تھی۔ اس موقع پر ملائکہ نے ارجن کپور کے ساتھ بہت سی تصاویر اور ویڈیوز شیئر کیں جس میں دونوں ایک ساتھ بہت پیارے لگ رہے تھے۔

    • Share this:
      Malaika Arjun:ارجن کپور اور ملائکہ اروڑا بالی ووڈ انڈسٹری کے پاور کپل مانے جاتے ہیں، جو اپنی محبت سے بھرپور کیمسٹری سے مداحوں کا دل جیت لیتے ہیں۔ دونوں ایک دوسرے کے ساتھ کافی وقت گزارتے ہیں لیکن سوشل میڈیا پر ایک ساتھ تصاویر شاذ و نادر ہی شیئر کرتے ہیں۔ اس بار ملائکہ نے اپنے بوائے فرینڈ ارجن کپور کے ساتھ ایک رومانوی تصویر شیئر کی ہے جس میں دونوں ایک ساتھ بہت پیارے لگ رہے ہیں۔

      ملائکہ ارجن کا رومانوی انداز
      اپنے آفیشل انسٹاگرام پر ملائیکہ نے ایک تصویر شیئر کی ہے جس میں ملائکہ اور ارجن دونوں ایک دوسرے کے بہت قریب نظر آرہے ہیں۔ اس تصویر میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ملائکہ اور ارجن آنکھیں بند کیے ہوئے ہیں اور دونوں کیمرے کی دوسری طرف دیکھ رہے ہیں۔ اس تصویر میں خاص بات ان کا لباس ہے۔ دونوں سی گرین کلر کے لباس میں نظر آرہے ہیں۔ ارجن سادہ کوٹ پتلون میں نظر آ رہے ہیں جبکہ ملائکہ بھی اس آؤٹ فٹ میں کافی اسٹائلش لگ رہی ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Malaika Arora (@malaikaaroraofficial)





      فینس کے درمیان مشہور ہوگئی یہ تصویر
      ملائکہ اروڑا نے اس تصویر کے کیپشن میں فائر اور نظر نہ لگنے والی ایموجی ڈالی ہے۔ اس کے ساتھ ہی مشہور شخصیات بھی اس تصویر کو بہت پسند کررہے ہیں۔ فرح خان نے اس تصویر پر تبصرہ کرتے ہوئے لکھا، 'بہت اچھی لگ رہی ہوں۔' مداح بھی اس جوڑے کی اس تصویر کو بے حد پسند کر رہے ہیں۔ ایک صارف نے تصویر پر لکھا، 'سپر کپل۔' ایک اور نے لکھا، 'واؤ... سندر جوڑے۔'

      یہ بھی پڑھیں:

      Stars Slapping Incident:سلمان سے لیکرشاہ رخ تک، جب غصے پرقابونہیں رکھ پائے یہ بڑے ستارے

      یہ بھی پڑھیں:

      Rakhi Sawant Video:وکی کوشل-نورا فتیحی کے گانے’پچھتاؤگے‘پرراکھی نے کیا زبردست ڈانس

      بتادیں کہ ملائکہ اروڑا اور ارجن کپور ماضی میں پیرس گئے تھے۔ یہاں ارجن نے اپنی 37ویں سالگرہ منائی تھی۔ اس موقع پر ملائکہ نے ارجن کپور کے ساتھ بہت سی تصاویر اور ویڈیوز شیئر کیں جس میں دونوں ایک ساتھ بہت پیارے لگ رہے تھے۔ دونوں کی وہ تصاویر کافی عرصے تک سوشل میڈیا پر چھائی رہیں تھیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: