உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Esha Guptaنے ورک آؤٹ ویڈیو میں لگایا بھگوان شیو کا گانا،مشتعل لوگوں نے کہا’شرم کرو ایسے ویڈیو میں۔۔۔‘

    ایشا گپتا کے ورک آوٹ کے ویڈیو پر لوگوں نے ظاہر کی ناراضگی۔

    ایشا گپتا کے ورک آوٹ کے ویڈیو پر لوگوں نے ظاہر کی ناراضگی۔

    Esha Gupta Work Out Video: اداکارہ کے ورک فرنٹ کے بارے میں بات کریں تو ایشا کو حال ہی میں بابی دیول کی مقبول ترین سیریز 'آشرم' کے تیسرے سیزن 'آشرم 3' میں دیکھا گیا تھا۔ اس سیریز میں اداکارہ کا بھی بہت بولڈ کردار تھا۔ وہیں ایکٹریس ہیرا پھیری کے تیسرے حصے میں بھی نظر آسکتی ہے۔

    • Share this:
      Esha Gupta Work Out Video: بالی ووڈ اداکارہ ایشا گپتا اکثر اپنی بولڈ اور سیکسی ویڈیوز اور تصاویر کو لے کر بحث میں رہتی ہیں۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ ایشا انڈسٹری کی سب سے مشہور اداکاراؤں میں سے ایک ہیں۔ اداکارہ اپنی فٹنس کا بھی بہت خیال رکھتی ہیں، اس کے لیے وہ باقاعدگی سے ورزش کرتی ہیں، جو مداحوں کو بھی کافی پسند ہے۔ لیکن حال ہی میں جب ایشا نے اپنی ورک آوٹ کی ویڈیو شیئر کی تو مداح ان سے کچھ ناراض ہوئے۔

      اداکارہ کے فینس کو ان کے ورک آوٹ کی ویڈیو پر نہیں بلکہ ویڈیو کو شیئر کرنے کے لئے جو گانا استعمال کیا گیا ہے اس پر اعتراض ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ اس سے ان کی آستھا کو ٹھیس پہنچ رہی ہے۔ دراصل، ایشا نے جم سے اپنی ایک ورک آوٹ کی ویڈیو شیئر کی ہے، جس میں دیکھا جا سکتا ہے کہ ایشا لیگ اسٹریچ کر رہی ہیں اور ایک شخص ان کے اوپر سے بیک فلپ کررہا ہے۔ لوگ اداکارہ کی انٹینس ورک آوٹ کو پسند کر رہے ہیں لیکن گانا نہیں۔ ویڈیو شیئر کرتے ہوئے ایشا نے مہادیو یعنی بھگوان شیو کا گانا استعمال کیا ہے جس کی وجہ سے مداح قدرے ناخوش ہیں۔

      hritik_sharma0929 نامی صارف نے کمنٹ کرتے ہوئے لکھا، 'آپ اس گانے کو کیوں استعمال کرتے ہیں، بھگوان کے گانے ایسی ویڈیوز کے لیے نہیں ہیں۔ اس لیے بھگوان کی عزت کرو۔ gagansingh_gani نے تبصرہ کرتے ہوئے لکھا، 'یہی سانگ ملا تھا کیا؟'۔ انو ردھ پانڈے نے لکھا، 'شرم کرو ایسے ویڈیو ڈالنے میں شیوجی کا گانا..'



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Esha Gupta (@egupta)





      یہ بھی پڑھیں:

      Urfi Javedکی بہن نے شیئر کی ایسی تصویر تو یوزرس نے کہا-پاکستان آجاؤ۔۔۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Shama Sikander Latest Video: شمع سکندر پر چڑھا’ٹپ ٹپ برسا پانی‘ کا خمار

      اداکارہ کے ورک فرنٹ کے بارے میں بات کریں تو ایشا کو حال ہی میں بابی دیول کی مقبول ترین سیریز 'آشرم' کے تیسرے سیزن 'آشرم 3' میں دیکھا گیا تھا۔ اس سیریز میں اداکارہ کا بھی بہت بولڈ کردار تھا۔ وہیں ایکٹریس ہیرا پھیری کے تیسرے حصے میں بھی نظر آسکتی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: