உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Rekha Transformation:موٹاپے اور سانولے رنگ کی وجہ سے ریکھا نے جھیلی تھی بے عزتی پھر یوں کیا ٹرانسفارمیشن

    بالی ووڈ اداکارہ ریکھا۔

    بالی ووڈ اداکارہ ریکھا۔

    Rekha Transformed Into Beautiful Diva:میڈیا رپورٹس کے مطابق 1976 میں ریکھا کی فلم 'دو انجانے' میں ناظرین کو ریکھا کا یہ بدلا ہوا انداز دیکھنے کو ملا۔ یہ فلم انڈسٹری میں ریکھا کے لیے اہم موڑ ثابت ہوا اور آج تک ریکھا لوگوں کے دلوں اور دماغوں پر چھائی ہوئی ہے۔

    • Share this:
      Rekha Transformed Into Beautiful Diva: ریکھا کا شمار آج بھی بالی ووڈ کی خوبصورت ترین اداکاراؤں میں ہوتا ہے لیکن بالی ووڈ کی ایور گرین اداکارہ کی زندگی کا ہر پہلو کسی فلم کی کہانی سے کم نہیں۔ کیا آپ جانتے ہیں کہ 70 اور 80 کی دہائی میں انڈسٹری پر راج کرنے والی ریکھا کو اپنے کیرئیر کے آغاز میں طعنوں اور تذلیل کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ جی ہاں، یہ سچ ہے، اپنے کیرئیر کے آغاز میں ریکھا موٹی اور سانولی تھیں، جس کی وجہ سے انہیں ذلت برداشت کرنی پڑی۔

      ایک انٹرویو کے دوران ریکھا نے کہا تھا کہ انہیں جنک فوڈ اور چاکلیٹ کھانے کا بہت شوق تھا اور یہی ان کے موٹاپے کی وجہ بنی۔ سلم بننے کے لیے ریکھا نے تقریباً دو سے ڈھائی سال تک اپنی خوراک پر بہت سختی سے کام کیا۔ جس کا نتیجہ فلم 'گھر' کی ریلیز کے بعد دیکھنے کو ملا۔ اس فلم میں شائقین کو ریکھا کا ایک نیا اوتار دیکھنے کو ملا، جسے کافی سراہا گیا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Salman Katrina Relationship: ایسی ڈریس میں نظر آئی کیٹرینہ تو بھڑک گئے تھے سلمان خان

      میڈیا رپورٹس کے مطابق سلم بننے کے لیے ریکھا نے کافی عرصے تک صرف الائچی والا دودھ اور پاپ کارن کھایا۔ ریکھا نے خود ایک انٹرویو کے دوران کہا تھا کہ اس وقت وہ نہیں جانتی تھیں کہ اس قسم کی ڈائٹنگ کرنا کتنا برا ہے۔ ریکھا کے مطابق اس وقت وہ پوری طرح بھوکی تھیں۔ کہا جاتا ہے کہ ریکھا کے میک اوور میں امیتابھ بچن کا بھی بڑا ہاتھ تھا اور بگ بی ریکھا کو ان کے اسٹائلش اور گلیمرس ڈریسنگ سینس کے بارے میں بتایا کرتے تھے۔ ڈائٹنگ کے ساتھ ساتھ ریکھا نے جلد کو گورا بنانے کے لیے اسکن لائٹننگ کا علاج بھی کروایا، جس کی وجہ سے ان کی شکل بالکل بدل گئی اور وہ پہلے سے بہت خوبصورت ہو گئیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      نیہا دھوپیا نے 6مہینے کے بیٹے گورک کے ساتھ کیا یوگا، کیٹرینہ سے لے کر ان ستاروں نے کیاکمنٹ

      میڈیا رپورٹس کے مطابق 1976 میں ریکھا کی فلم 'دو انجانے' میں ناظرین کو ریکھا کا یہ بدلا ہوا انداز دیکھنے کو ملا۔ یہ فلم انڈسٹری میں ریکھا کے لیے اہم موڑ ثابت ہوا اور آج تک ریکھا لوگوں کے دلوں اور دماغوں پر چھائی ہوئی ہے۔ ویسے، آئیے جانتے ہیں کہ ریکھا اپنی خوبصورتی کو بڑھانے کے لیے کیا کرتی ہیں۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق ریکھا باقاعدگی سے یوگا کرتی ہیں۔ اس کے ساتھ وہ روزانہ کم از کم 10-12 گلاس پانی بھی پیتی ہیں۔ کہا جاتا ہے کہ آج بھی ریکھا شام کو جلدی کھانا کھاتی ہیں تاکہ وہ صحت مند بنی رہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: