ہوم » نیوز » انٹرٹینمنٹ

فیس بک نے میسنجر پر ساؤنڈ موجیز کا کیا اضافہ، ہندوستان میں کون کون سے مشہور اموجیز ہیں؟

فیس بک کا کہنا ہے کہ موجودہ ساؤنڈموجی آوازوں میں تالیاں بجانا ، سالگرہ کی تقریب ، ڈرمرول ، آلات ، کار کی آواز اور ہنسی شامل ہے۔ یہاں ریبیکا بلیک اور ٹی وی شوز اور یونیورسل پکچرز ’ایف 9 ، این بی سی اور یونیورسل ٹیلی ویژن کے بروکلین نائن نائن ، اور نیٹ فِلکس اور شونڈلینڈ کے برجرٹن جیسی فلموں جیسے آڈیو کلپس بھی ہیں۔

  • Share this:
فیس بک نے میسنجر پر ساؤنڈ موجیز کا کیا اضافہ، ہندوستان میں کون کون سے مشہور اموجیز ہیں؟
علامتی تصویر

فیس بک Facebook نے میسنجر Messenger کے پلیٹ فارم میں نئے ایموجیس کا اضافہ کیا ہے۔ جسے ساؤنڈ موجیز کہا جاتا ہے۔ جیسا کہ آپ نے یہ تصور کیا ہوگا، یہ اموجیز ہوں گے، لیکن اب ان کی آواز بھی ہوگی۔


عالمی یوموجی ڈے سے قبل ساونڈموجیز کا اضافہ سامنے آرہا ہے۔ شروع سے ہی میسنجر کو ساؤنڈ موجز کی ایک مکمل لائبریری مل جائے گی اور فیس بک کا کہنا ہے کہ مزید صوتی اثرات اور ساؤنڈ بائٹس باقاعدگی سے شامل کی جائیں گی۔


ساؤنڈموجیز کا آپشن میسنجر پر تمام چیٹس کے لئے دستیاب ہوگا اور موجودہ لائن اپ میں برائے ہنسی، ڈرمرول اور تالیاں بجانے کے ساتھ ساتھ بروک لل نائن نائن اور بریجرٹن سمیت مشہور ٹی وی شوز اور فلموں کی آڈیو کلپس بھی شامل ہیں۔


لیکن ایک ساؤنڈموجیز کیا ہے؟ بنیادی طور پر یہ اس طرح ہے جیسے آپ کسی دوست کے ساتھ بات چیت کے دوران ایموجی بھیجتے ہو، لیکن اس بار اس ایموجی کے ساتھ ایک مختصر آڈیو کلپ بھی منسلک ہوگا۔ مثال کے طور پر اگر آپ تالیاں بجانے والے ایموجی بھیجتے ہیں تو آپ کے دوست کو تالیاں بجانے کی ایموجی کو دیکھنے کے بجائے ان کے ذہن میں تالیاں بجانے کی آواز کو کچھ سیکنڈ کے لئے بھی سننے کا موقع ملے گا۔

فیس بک کا کہنا ہے کہ موجودہ ساؤنڈموجی آوازوں میں تالیاں بجانا، سالگرہ کی تقریب، ڈرمرول، آلات، کارکی آواز اور ہنسی شامل ہے۔ یہاں ریبیکا بلیک اور ٹی وی شوز اور یونیورسل پکچرز ’ایف 9 ، این بی سی اور یونیورسل ٹیلی ویژن کے بروکلین نائن نائن، اور نیٹ فِلکس اور شونڈلینڈ کے برجرٹن جیسی فلموں جیسے آڈیو کلپس بھی ہیں۔
میں ساؤنڈموجی کیسے بھیج سکتا ہوں؟

ساؤنڈموجی بھیجنے کے لیے آپ کو اپنے میسنجر ایپ میں کوئی چیٹ کھولنا ہوگا اور ٹیکسٹ باکس کے مسکراتے چہرے آئیکن پر ٹیپ کرنا ہوگا۔ اس سے دوسرا تاثرات کا مینو کھل جائے گا جس میں اسٹیکرز اور GIFs بھی ہوں گے جو آپ چیٹس میں بھیج سکتے ہیں۔ یہاں آپ کو ٹیکسٹ باکس کے بالکل نیچے لائوڈ اسپیکر کا آئیکن نظر آئے گا — یہ نئے کھلے ہوئے باکس کے اوپری حصے میں ایک بار میں ہوگا۔

لاؤڈ اسپیکر آئیکن پر ٹیپ کرنے سے ساؤنڈموجی مینو کھل جاتا ہے۔ کوئی بھی ایسی چیز منتخب کریں جس میں آپ کو دلچسپ لگے اور بھیجنے پر ٹیپ کریں۔ بھیجنے سے پہلے آپ آوازوں کا یہاں نظارہ کرسکتے ہیں۔ سیدھے الفاظ میں چیٹ کو کھولیں> مسکرائیں پر ٹیپ کریں> لاؤڈ اسپیکر منتخب کریں> ساؤنڈموجی > بھیجیں منتخب کریں۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jul 16, 2021 11:54 PM IST