உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Khatra Khatra: فرح خان نے کرن جوہر کو دیا بڑا چیلنج، کیا فلم میکر چیلنج مکمل کرپائیں گے؟

    فرح خان اور کرن جوہر۔

    فرح خان اور کرن جوہر۔

    خطرہ خطرہ کے نئے پرومو کے مطابق اس سیزن میں بھی بھارتی سنگھ اور ہرش لمباچیا شو کی میزبانی کرتے نظر آئیں گے۔ اس بار بگ باس سیزن 15 کے فرسٹ رنر اپ پرتیک سہجپال، کرن کندرا، نشانت بھٹ سمیت کئی مشہور شخصیات خطرہ خطرہ میں نظر آنے والے ہیں۔

    • Share this:
      ممبئی: فلمساز کرن جوہر اور فرح خان کا مزہ سوشل میڈیا سے لے کر ٹی وی ریئلٹی شوز تک نظر آتا ہے۔ فرح اکثر کرن کی ٹانگ کھینچتی نظر آتی ہیں، دونوں کی بانڈنگ پوری فلم انڈسٹری میں مشہور ہے۔ فرح خان اور فلمساز کرن جوہر ریئلٹی شو خطرہ خطرہ کے سیزن 2 میں ایک ساتھ نظر آنے والے ہیں۔ شو کا پرومو سامنے آنے کے بعد فرح نے کرن جوہر کو بڑا چیلنج دے دیا ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Farah Khan Kunder (@farahkhankunder)





      فرح خان نے کرن جوہر کو چیلنج کرتے ہوئے کہا ہے کہ ایک بار وہ اپنے ڈیزائنر کپڑے چھوڑ کر 1 منٹ کے لیے عام کپڑے پہن کر آئیں اور وہ بھی بنا منہ بنائے۔ فرح خان نے اس کے ساتھ کہا ہے کہ کرن جوہر کے آوٹ آف دا ورلڈ کپڑے ان کے لیے خطرہ ہے۔ فرح نے کہا کہ کرن جوہر مزید شدید خطرے میں پڑنے والے ہیں۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ فرح خان اکثر کرن جوہر کے کپڑوں کا مذاق اڑاتی نظر آتی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Lock Upp میں پونم پانڈے کو ملا سیکریٹ ٹاسک، بلو ٹیم کا ہنگامہ، جیل میں چھڑ گئی جنگ!



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Bharti Singh (@bharti.laughterqueen)





      فرح خان نے خطرہ خطرہ شو کے بارے میں کہا،’آج کے مشکل وقت میں، ہم سب کو ہنسی اور مزے کے ڈوز کی ضرورت ہے اور خطرہ خطرہ شو وہی ہے۔‘ فرح نے اپنی خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا، ’مجھے خوشی ہے کہ میں اس سیزن کا حصہ ہوں۔‘

      یہ بھی پڑھیں:
      سج دھج کرتیارپریاپرکاش وارئیرکا’سیّاں کاانتظارکرناہوامشکل‘،مدہوش کردیں گی اُن کی یہ ادائیں

      خطرہ خطرہ کے نئے پرومو کے مطابق اس سیزن میں بھی بھارتی سنگھ اور ہرش لمباچیا شو کی میزبانی کرتے نظر آئیں گے۔ اس بار بگ باس سیزن 15 کے فرسٹ رنر اپ پرتیک سہجپال، کرن کندرا، نشانت بھٹ سمیت کئی مشہور شخصیات خطرہ خطرہ میں نظر آنے والے ہیں۔ اس شو کا ٹیلی کاسٹ 13 مارچ سے کلرز چینل اور Voot OTT پلیٹ فارم پر کیا جائے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: