உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    فیروز خان کرنا چاہتے تھے Mumtaz سے شادی، خود ایکٹریس نے بتایا کیوں کیا تھا انکار

    فیروز خان۔ممتاز (فائل فوٹو)

    فیروز خان۔ممتاز (فائل فوٹو)

    میڈیا رپورٹس کے مطابق شمی کپور ممتاز سے شادی کرنا بھی چاہتے تھے لیکن اداکارہ نے شادی سے انکار کردیا۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق فیروز خان(Firoz Khan) بھی ممتاز سے شادی کرنا چاہتے تھے۔ اس بات کا انکشاف خود ممتاز نے ایک انٹرویو میں کیا۔

    • Share this:
      بالی ووڈ اداکارہ ممتاز(Mumtaz) نے 60 کی دہائی میں اپنی شاندار اداکاری کے علاوہ اپنی خوبصورتی سے بھی شائقین کے دلوں پر راج کیا۔ انہوں نے کئی سالوں تک فلم انڈسٹری میں اپنی طاقت دکھائی۔ راجیش کھنہ(Rajesh Khanna) اور شمی کپور(Shammi Kapoor) کے ساتھ ان کی جوڑی کو فلمی پردے پر بہت پسند کیا گیا۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق شمی کپور ممتاز سے شادی کرنا بھی چاہتے تھے لیکن اداکارہ نے شادی سے انکار کردیا۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق فیروز خان(Firoz Khan) بھی ممتاز سے شادی کرنا چاہتے تھے۔ اس بات کا انکشاف خود ممتاز نے ایک انٹرویو میں کیا۔



      انٹرویو میں جب ممتاز سے پوچھا گیا کہ ’انہوں نے فیروز خان کی شادی کی تجویز کیوں ٹھکرا دی؟‘ اس پر ممتاز نے کہا تھا کہ ’انہوں نے مجھے کبھی شادی کے لیے پرپوز نہیں کیا۔ اس کی پہلے سے ایک گرل فرینڈ تھی جو بہت خوبصورت تھی، وہ بھی اس سے بہت پیار کرتی تھی۔ لیکن مجھے نہیں معلوم کہ وہ دونوں کیوں الگ ہو گئے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Rajesh Khannaنے بیوی ڈمپل کپاڈیا کے ساتھ کبھی نہیں کیا کام لیکن ان ایکٹریس کے ساتھ ۔۔۔

      ممتاز نے مزید کہا، 'میں اور فیروز بہت اچھے دوست تھے۔ وہ ہر چیز، سب کچھ مجھ سے شیئر کرتے تھے۔ میں نے اس کی آنکھوں میں آنسو بھی دیکھے ہیں۔ کوئی بھی عورت شمی جی اور فیروز کی محبت میں گرفتار ہو سکتی تھی۔ لیکن فیروز سے شادی کا مطلب تالاب میں چھلانگ لگانا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      جب ڈمپل کپاڈیا اور سنی دیول کے افیئر کا چلا تھا پتہ، ایکٹر کی وائف نے دے ڈالی تھی یہ دھمکی

      شمی کپور کے زمانے سے پہلے ہی میرا دل ٹوٹ گیا تھا۔ میں دوبارہ ایسا نہیں کرنا چاہتا تھا۔ اس لیے ہم نے اپنے رشتے کو صرف دوستی تک محدود رکھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: