உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    83 on OTT :ایک ساتھ نیٹ فلیکس اور ہاٹ اسٹار پر ریلیز ہوگی فلم 83، رنویر سنگھ کی فلم بنائے گی یہ نیا ریکارڈ

    فلم 83 نےشائقین کو کافی محظوظ کیا۔(تصویر:  Instagram @ranveersingh)

    فلم 83 نےشائقین کو کافی محظوظ کیا۔(تصویر: Instagram @ranveersingh)

    83 in Hindi on Netflix:فلم 83 کی ریلیز کی تاریخ میں کئی بار تاخیر ہوئی۔ جس کی وجہ کووڈ کی وجہ سے ملک گیر لاک ڈاؤن تھا۔ جس کے بعد تھیٹر مکمل طور پر بند ہو گئے۔ دوسری جانب میکرز اس فلم کو صرف اور صرف سینما گھروں میں ریلیز کرنا چاہتے تھے کیونکہ اس سے کافی بزنس کی توقع تھی۔

    • Share this:
      ممبئی:کبیر خان کا اسپورٹس ڈرامہ ’83‘(Film 83) کافی مقبول فلم رہی ہے۔ رنویر سنگھ کے مداحوں کا انتظار ختم ہونے والا ہے۔ جس نے ابھی تک یہ فلم نہیں دیکھی ہو گی۔ لوگ گزشتہ سال سینما گھروں میں ریلیز ہونے والی فلم ’83‘ کو دیکھنے کے منتظر تھے اور آخر کار یہ فلم اب او ٹی ٹی کے ایک نہیں بلکہ دو پلیٹ فارمز پر دستک دینے والی ہے۔ یہ فلم فروری میں ہی گھر بیٹھے دیکھی جا سکتی ہے۔یہ فلم او ٹی ٹی پر 18 فروری یا 25 فروری کو ریلیز ہو سکتی ہے۔ جیسے ہی یہ فلم دو بڑے پلیٹ فارمز پر ریلیز ہوگی، اس کے نام ایک نیا ریکارڈ قائم ہوجائے گا۔ جو کہ پہلی بار ایک ہی فلم کو دو مسابقتی پلیٹ فارمز پر بیک وقت ریلیز کیا جائے گا۔

      او ٹی ٹی کے دو بڑے پلیٹ فارم کریں گے 83 کو ریلیز
      بالی ووڈ ہنگامہ کی رپورٹ کے مطابق یہ فلم دو او ٹی ٹی پلیٹ فارمز اور ڈزنی ہاٹ اسٹار پر دکھائی جائے گی۔ وہیں یہ فلم Netflix پر ہندی میں دکھائی جائے گی۔ ساتھ ہی یہ فلم ڈزنی ہاٹ اسٹار پر تامل، تیلگو، کنڑ، ملیالم زبان میں بھی ریلیز ہوگی۔

      باکس آفس پر جادو نہیں چلا پائی تھی 83
      فلم 83 کی ریلیز کی تاریخ میں کئی بار تاخیر ہوئی۔ جس کی وجہ کووڈ کی وجہ سے ملک گیر لاک ڈاؤن تھا۔ جس کے بعد تھیٹر مکمل طور پر بند ہو گئے۔ دوسری جانب میکرز اس فلم کو صرف اور صرف سینما گھروں میں ریلیز کرنا چاہتے تھے کیونکہ اس سے کافی بزنس کی توقع تھی لیکن فلم توقعات پر پوری نہیں اتری اور فلاپ ثابت ہوئی اور یہ فلم 200 کروڑ کلب میں شامل ہونے سے محروم رہ گئی۔

      جہاں یہ فلم پہلے 10 اپریل 2020 کو ریلیز ہونے والی تھی۔ اسی وقت، آخرکار اسے 24 دسمبر 2021 کو جاری کیا گیا۔ ویسے اس کے فلاپ ہونے کی وجہ ساؤتھ اسٹار اللو ارجن کی فلم پشپا بھی تھی جو بیک وقت ریلیز ہوئی تھی جہاں اس فلم نے کامیابی کا نیا ریکارڈ قائم کیا تو وہیں 83یہ فلم سرد مہرثابت ہوئی۔ حالانکہ ’83‘ہندوستان میں 3741 اسکرینز پر ریلیز ہوئی تھی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: