உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Farah Khanنے شیئر کی تصویر، کہا-’اپنے ہی سنگیت میں نشے میں ناچتی دلہن‘

    فرح خان نے اپنی سنگیت کی ایک اور تصویر کی شیئر۔

    فرح خان نے اپنی سنگیت کی ایک اور تصویر کی شیئر۔

    Farah Khan Was Drunk At Her Sangeet: فرح اور شریش کی سنگیت کی تقریب 2004 میں ہوئی تھی۔ اس میں بالی ووڈ کی مشہور شخصیات جیسے ریتیک روشن، پریانکا چوپڑا، ابھیشیک بچن، شاہ رخ خان، گوری خان، کرن جوہر، ارجن کپور، اکشے کمار، میرا نائر، سونو نگم، بومن ایرانی کئی اور مشہور شخصیات تک پہنچے تھے۔

    • Share this:
      Farah Khan Was Drunk At Her Sangeet: فلمساز فرح خان (Farah Khan)نے انسٹاگرام پر اپنے سنگیت کی ایک پرانی تصویر شیئر کی۔ تصویر میں مسکراتی ہوئی فرح گلابی رنگ کا لباس پہنے نظر آرہی ہیں۔ وہ اداکارہ پرینکا چوپڑا(Farah Khan) اور رانی مکھرجی(Rani Mukherji) کے ساتھ نظر آرہی ہیں۔

      فرح نے 2004 میں شریش کندر کے ساتھ شادی اس وقت کی تھی جب ان کی ملاقات ان کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم میں ہوں نا کے سیٹ پر ہوئی تھی۔ تصویر شیئر کرتے ہوئے فرح خان نے لکھا، "#flashbackfriday.. شرابی دلہن @priyankachopra n #ranimukherjee کے ساتھ اپنے ہی میوزک پر ڈانس کر رہی ہے۔‘ اداکارہ سونالی بیندرے نے فرح خان کی پوسٹ پر دل کا ایموجی کمنٹ شیئر کیا۔ اداکارہ راکل پریت سنگھ نے لکھا ’’واہ‘‘۔

      فرح کی تعریف کرتے ہوئے ایک مداح نے لکھا کہ او ایم جی آپ تو بہت خوبصورت لگ رہی ہیں۔ ایک اور بولا، "واہ تم اب بھی خوبصورت لگ رہی ہو، اس کا مطلب ہے کہ تم نشے میں بہت خوبصورت نظر آتی ہو۔" جب کہ ایک نے کہا، "فرح اب تک کی سب سے مضحکہ خیز دلہن بنی ہو گی جس نے سب کو گھر کا احساس دلایا ہے۔"



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Farah Khan Kunder (@farahkhankunder)





      یہ پہلا موقع نہیں ہے جب فرح نے اپنے سنگیت کی کوئی ان دیکھی تصویر شیئر کی ہو۔ اس سے قبل انہوں نے ابھیشیک بچن اور ریتک روشن کی ایک تصویر شیئر کی تھی۔ انہوں نے اس کا کیپشن دیا، "میری سنگیت سے ان 2 لڑکوں کی پرانی تصویر ملی.. @bachchan اور @hrithikroshan طوفان کی طرح ناچ رہے ہیں.. یاد نہیں کہ یہ کون سا گانا تھا... میں بہت نشے میں تھی کیا آپ اندازہ لگا سکتے ہیں؟"



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Farah Khan Kunder (@farahkhankunder)





      یہ بھی پڑھیں:

      Namrata Mallaکے اس ڈانس ویڈیو نے مچائی سنسنی، ویڈیو دیکھ کر آپ کے دل میں بھی ہوگی کھلبلی

      یہ بھی پڑھیں:
      جبSalman Khanنے اس اداکارہ کوبتایااپنے لئے پرفیکٹ دلہن،اداکارہ نے کہا-وہ مذاق کر رہے ہونگے

      فرح اور شریش کی سنگیت کی تقریب 2004 میں ہوئی تھی۔ اس میں بالی ووڈ کی مشہور شخصیات جیسے ریتیک روشن، پریانکا چوپڑا، ابھیشیک بچن، شاہ رخ خان، گوری خان، کرن جوہر، ارجن کپور، اکشے کمار، میرا نائر، سونو نگم، بومن ایرانی کئی اور مشہور شخصیات تک پہنچے تھے۔ جوڑے نے 2008 میں ڈیوا، انیا اور جار کا خیرمقدم کیا۔ وہ اکثر اپنے بچوں کی تصاویر اور ویڈیوز سوشل میڈیا پر شیئر کرتی رہتی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: