உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ایشوریہ، کیٹرینہ سے Sara Ali Khanتک، پہلے ان اداکاراؤں کو آفر ہوئی تھی’بھول بھلیاں‘، دیکھیں پوری فہرست

    سارہ علی خان کو بھی آفر ہوئی تھی بھول بھلیاں2۔

    سارہ علی خان کو بھی آفر ہوئی تھی بھول بھلیاں2۔

    Bhool Bhulaiya 2 Trivia:سال 2007 میں، بھول بھولیا ون نے 32 کروڑ کے بجٹ میں 82 کروڑ کا بزنس کیا۔ اس کے ساتھ اس سال ریلیز ہونے والی بھول بھولیا 2 نے باکس آفس پر 180 کروڑ روپے کی کمائی کی۔

    • Share this:
      Bhool Bhulaiya 2 Trivia: بھول بھولیا ون اور ٹو بالی ووڈ کی ایک ہٹ سیریز ہے۔ دونوں فلموں نے باکس آفس پر شاندار کمائی کی ہے۔ 2007 میں، بھول بھولیا ون نے 32 کروڑ کے بجٹ میں 82 کروڑ کا بزنس کیا۔ اس کے ساتھ اس سال ریلیز ہونے والی بھول بھولیا 2 نے باکس آفس پر 180 کروڑ روپے کی کمائی کی۔

      دونوں فلموں سے جڑی ایک اور خاص بات یہ ہے کہ فلم میں نظر آنے والی اداکارہ ہدایت کار کی پہلی پسند نہیں تھیں تاہم کچھ ہیروئنز کے انکار کے بعد موجودہ اداکارہ کو فلم کے لیے سائن کیا گیا۔ تو آئیے جانتے ہیں وہ کون سی اداکارہ ہیں جنہوں نے اس میں کام کرنے سے انکار کر دیا تھا۔

      ایشوریہ رائے
      ودیا بالن نے فلم بھول بھولیا ون میں مرکزی کردار ادا کیا تھا۔ حالانکہ فلم کی ہدایت کار کی پہلی پسند ایشوریا رائے بچن تھیں۔ لیکن انہوں نے یہ کہہ کر فلم میں کام کرنے سے انکار کر دیا کہ وہ بھوت کا کردار ادا نہیں کر سکتیں۔

      رانی مکھرجی
      ایشوریہ رائے بچن کے انکار کے بعد ودیا بالن نے ادا کیا کردار رانی مکھرجی تک پہنچا، لیکن رانی کو بھی اس کردار کی سمجھ نہیں آئی۔ اسی وجہ سے رانی مکھرجی نے بھی اس کردار کو کرنے سے انکار کر دیا۔ اس کے بعد ودیا بالن نے یہ کردار ادا کیا۔

      سارہ علی خان
      فلم بھول بھولیا 2 کے لیے فلم کے ہدایت کار سارہ علی خان کو مرکزی کردار میں کاسٹ کرنا چاہتے تھے لیکن سارہ اپنے دوسرے پروجیکٹ میں مصروف تھیں جس کی وجہ سے ان کے پاس تاریخیں نہیں تھیں۔ جس کی وجہ سے سارہ نے یہ کردار کرنے سے انکار کر دیا۔

      شردھا کپور
      فلم بھول بھولیا 2 کے لیے شردھا کپور کو بھی اپروچ کیا گیا تھا لیکن ان کے مصروف شیڈول کی وجہ سے کیارا اڈوانی کو یہ کردار ملا۔ کیارا نے اس فلم میں شاندار پرفارمنس دی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      DDLJ Part 2:میرا-شاہد کپور بنے شاہ رخ-کاجول، DDLJکی دلائی یاد

      یہ بھی پڑھیں:
      Sara Ali Khan Workout Video:جم میں پسینہ بہاتی نظر آئیں سارہ علی خان، دیکھیں ویڈیو

      کترینہ کیف
      فلم بھولا بھولا ون میں رادھا کے کردار کے لیے سب سے پہلے کترینہ کیف سے رابطہ کیا گیا تھا لیکن ان کے انکار کے بعد یہ کردار امیشا پٹیل کے پاس چلا گیا۔ فلم میں امیشا پٹیل کے کام کو بہت سراہا گیا تھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: