உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بیمار ماں کے ساتھ اسپتال میں دن گزار رہی ہیںGauahar Khan، ویڈیو میں کہا-’زومبی جیسا محسوس کررہی ہوں‘

    گوہر خان نے کیوں کہا’زومبی جیسا محسوس کررہی ہوں‘

    گوہر خان نے کیوں کہا’زومبی جیسا محسوس کررہی ہوں‘

    Gauahar Khan Reel Video: گوہر خان ٹی وی کی اسٹار اداکارہ رہ چکی ہیں۔ فلم انڈسٹری میں ان کا بہت اچھا گراف ہے۔ وہ سوشل میڈیا پر بھی کافی ایکٹو ہیں۔ گوہر اپنے روٹین کی تمام اپڈیٹس اپنے مداحوں کے ساتھ شیئر کرنا پسند کرتی ہیں۔

    • Share this:
      Gauahar Khan Reel Video: ٹی وی اداکارہ گوہر خان نے ان کی والدہ کے بیمار ہونے کی اطلاع دی ہے۔ اداکارہ نے ہسپتال میں 9 دن گزارنے کا اپنا تجربہ سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو جاری کرتے ہوئے شیئر کیا۔ گوہر نے انسٹاگرام پر ایک مزیدار ریل ویڈیو شیئر کی ہے جس میں وہ اپنی بیمار ماں کے ساتھ نظر آرہی ہیں۔ گوہر نے کہا کہ ہسپتال میں گزارے دنوں میں وہ ایک زومبی کی طرح محسوس کر رہی تھیں لیکن اپنی والدہ کی حالت میں بہتری دیکھ کر انہیں اچھا لگ رہا ہے۔

      ویڈیو میں گوہر ایک دم کیجول لُک میں نظر آ رہی ہیں۔ گوہر کا کہنا ہے کہ وہ گزشتہ 9 دنوں سے اپنی والدہ کے ساتھ اسپتال میں ہیں اور وہ نہ سو رہی ہیں اور نہ ہی آرام کر رہی ہیں۔ وہ ایک 'زومبی' کی طرح محسوس کر رہی ہے۔ اداکارہ نے پوسٹ کے کیپشن میں لکھا، "تمام دعاؤں کا شکریہ۔" ویڈیو میں، گوہر اور ان کی والدہ دونوں نے کچھ ڈانس مووز دکھا کر مداحوں کو خوش کیا۔ گوہر نے کہا کہ ماں کی حالت میں بہتری دیکھ کر ایسا محسوس ہوتا ہے کہ ہم بالآخر گھر جا سکتے ہیں۔

      گوہر کے ساتھی اداکاروں اور قریبی دوستوں نے سوشل میڈیا پر جاری اس ویڈیو پر شدید تبصرہ کیا۔ مداحوں نے اداکارہ اور ان کی والدہ کو بھی مبارکباد دی۔ ایک مداح نے تبصرہ کیا، "مجھے امید ہے کہ وہ اب بہتر کر رہی ہے اور امید ہے کہ آپ لوگ جلد گھر واپس آئیں گے" اور ایک اور مداح نے تبصرہ کیا، "آپ لوگوں کو خوش دیکھ کر خوشی ہوئی"۔

      یہ بھی پڑھیں:

      رشبھ پنت اورUrvashi Rautelaکے درمیان سوشل میڈیا پر چھڑی جنگ،اداکارہ نے کہا-چھوٹو بھیا ۔۔۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Sidharth-Kiara Video:عشق میں ڈوبے نظر آئے سدھارتھ ملہوترا-کیارا اڈوانی

      گوہر خان ٹی وی کی اسٹار اداکارہ رہ چکی ہیں۔ فلم انڈسٹری میں ان کا بہت اچھا گراف ہے۔ وہ سوشل میڈیا پر بھی کافی ایکٹو ہیں۔ گوہر اپنے روٹین کی تمام اپڈیٹس اپنے مداحوں کے ساتھ شیئر کرنا پسند کرتی ہیں۔ ان دنوں اداکارہ اپنے نئے او ٹی ٹی شو کی تشہیر میں بھی مصروف ہیں۔ چھوٹے پردے اور فلم سے دور گوہر ان دنوں اپنی شادی شدہ زندگی کو لے کر زیادہ بحث میں ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: