உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    6سالوں بعد واپسی کے لئے تیار ہے ہربھجن کی اہلیہ Geeta Basra، سائن کی اس بڑے پروڈیوسر کی فلم

    لمبے عرصے بعد بڑے پردے پر واپسی کررہی ہیں گیتا بسرا۔

    لمبے عرصے بعد بڑے پردے پر واپسی کررہی ہیں گیتا بسرا۔

    Geeta Basra Signed Producer Shabbir Boxwala film: گیتا سے جب پوچھا گیا کہ شوٹنگ کے دوران ان کے دو بچوں کی دیکھ بھال کون کرے گا تو انہوں نے جواب دیا کہ ان کا بیٹا جوون اور اس کی والدہ بھوپال میں ان کے ساتھ رہیں گے۔

    • Share this:
      Geeta Basra Signed Producer Shabbir Boxwala film: گیتا بسرا کے مداحوں کے لیے خوشخبری آ گئی ہے۔ چھ سال کے طویل وقفے کے بعد وہ بڑے پردے پر واپسی کرنے جا رہی ہیں۔ گیتا نے پروڈیوسر شبیر باکس والا کی ایک فلم سائن کی ہے، جنہوں نے کرن جوہر کے ساتھ سدھارتھ ملہوترا اور کیارا اڈوانی کی شیرشاہ کو مشترکہ طور پر بنایا تھا۔

      گیتا بسرا کافی عرصے سے شوہر ہربھجن سنگھ کے ساتھ اپنے خاندان کو پورا وقت دے رہی تھیں۔ اب ان کا دوسرا بچہ جوون ایک سال کا ہو گیا ہے۔ ایسے میں ایسا لگتا ہے کہ اب وقت آگیا ہے کہ وہ دوبارہ اپنے کیریئر پر توجہ دیں۔

      ’نوٹری‘ میں نظر آئیں گی پرمبرت چٹرجی کےساتھ
      رپورٹ کے مطابق گیتا فلم 'نوٹری' میں 'کہانی' فیم پرمبرتا چٹرجی کے مدمقابل مرکزی کردار میں ہوں گی۔ پون وڈیر اس فلم کی ہدایت کاری کریں گے، جو 45 دنوں کے ایک شیڈول میں مکمل کی جائے گی۔ فلم کی شوٹنگ بھوپال میں 5 اکتوبر سے شروع ہوگی۔

      شبیر باکس والا نے خود کال کر کے دیا آفر
      خود گیتا نے بھی اس خبر کی تصدیق کی ہے۔ انہوں نے کہا، "میں بہت ہیپی اسپیس میں ہوں۔ شبیر نے مجھے بلایا اور مجھے ایک رول آفر کیا جو مجھے بہت پسند آیا۔ مجھے خوشی ہے کہ میں ایک ایسے کردار کے ساتھ واپسی کر رہی ہوں جو جذبات سے بھرپور ہے۔

      فلم کی مزید وضاحت کرتے ہوئے گیتا نے کہا کہ یہ ایک طنزیہ فلم ہے۔ اپنے کردار کے بارے میں بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ وہ ایک کالج گرل بن گئی ہیں، جس کی شادی ہونے والی ہے۔ گیتا کے مطابق یہ بہت چیلنجنگ کردار ہے۔ اس کے علاوہ انہوں نے کچھ نہیں بتایا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      پاکستان کی معروف اداکارہHania نے کی کاجول کی نقل تو فینس نے بتایا’انجلی‘سے خوبصورت

      یہ بھی پڑھیں:
      غلطی کا احساس ہونے پرUrfi Javedنے چاہت کھنہ سے مانگی معافی، طلاق کو لے کر کیا تھا کمنٹ

      بچوں کو سنبھالنے میں ہربھجن بھی کریں گے مدد
      گیتا سے جب پوچھا گیا کہ شوٹنگ کے دوران ان کے دو بچوں کی دیکھ بھال کون کرے گا تو انہوں نے جواب دیا کہ ان کا بیٹا جوون اور اس کی والدہ بھوپال میں ان کے ساتھ رہیں گے۔ اسی وقت ان کی بیٹی حنایا اپنے شوہر ہربھجن کے ساتھ ممبئی میں قیام کریں گی۔ ویسے یہ دونوں کبھی بھی بھوپال سے ملنے آ سکتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: