உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    گوگل آپ کی ہر حرکت کو کر رہا ہے ٹریک! آپ اسے کیسے روک سکتے ہیں؟ جانیے مکمل تفصیلات

    اگر آپ سیٹنگ کرتے ہیں تو آپ گوگل کو اپنی نگرانی بند کرنے کے قابل بنا سکتے ہیں، لیکن اس کے نتیجے میں آپ گوگل کی تمام حسب ضرورت سائٹس تک رسائی سے محروم ہو جائیں گے۔

    اگر آپ سیٹنگ کرتے ہیں تو آپ گوگل کو اپنی نگرانی بند کرنے کے قابل بنا سکتے ہیں، لیکن اس کے نتیجے میں آپ گوگل کی تمام حسب ضرورت سائٹس تک رسائی سے محروم ہو جائیں گے۔

    اگر آپ سیٹنگ کرتے ہیں تو آپ گوگل کو اپنی نگرانی بند کرنے کے قابل بنا سکتے ہیں، لیکن اس کے نتیجے میں آپ گوگل کی تمام حسب ضرورت سائٹس تک رسائی سے محروم ہو جائیں گے۔

    • Share this:
      گوگل Google ہماری زندگی کے تقریبا ہر حصے میں اپنی اہمیت منوالیا ہے۔ وہ ایک دوسرے سے جڑے ہوئے ایپلی کیشنز اور سروسز کے نیٹ ورک کو جمع کرتے ہیں۔ اسی بنیاد پر وہ ہمارے بارے میں ذاتی معلومات کو حاصل کرتا رہتا ہے۔ مثال کے طور پر گوگل ہماری سرچنگ کی تاریخ کو ریکارڈ کرتا ہے۔ نیز ہمارے موبائل آلہ کی پوزیشن اور اشتہار کے ریکارڈ کو بھی محفوظ کرتا ہے۔ جو ویڈیوز ہم دیکھتے ہیں اور دیگر معلومات کو ریکارڈ کرتے ہیں، وہ سب اس کی سرچ ہسٹری میں محفوظ ہوجاتا ہے۔ اگر آپ سیٹنگ کرتے ہیں تو آپ گوگل کو اپنی نگرانی بند کرنے کے قابل بنا سکتے ہیں، لیکن اس کے نتیجے میں آپ گوگل کی تمام حسب ضرورت سائٹس تک رسائی سے محروم ہو جائیں گے۔

      ویب پر آپ کے گوگل اکاؤنٹ میں سرگرمی کنٹرول کا صفحہ گوگل کے مانیٹرنگ کے طریقوں کو کنٹرول کرنے کے لیے مثالی مقام ہے۔ اگر آپ پہلے ہی اپنے براؤزر پر گوگل میں لاگ ان ہیں تو وہ لنک آپ کو وہیں لے جائے گا۔ آپ کے بارے میں گوگل کی معلومات کو چھ زمروں میں تقسیم کیا گیا ہے۔ آپ اسکرین پر ٹوگل بٹنوں کا استعمال کرکے ان میں سے کسی پر بھی ٹریکنگ کو غیر فعال کرسکتے ہیں۔ پہلی دو اقسام ویب اور ایپ سرگرمی اور مقام کی تاریخ سب سے اہم ہیں۔

      ویب اور ایپ سرگرمی میں جیسا کہ نام سے پتہ چلتا ہے، کروم میں سائن ان ہونے پر آپ ویب پر جو کچھ بھی کرتے ہیں ، گوگل میں سائن ان ہونے کے دوران آپ جو کچھ بھی تلاش کرتے ہیں اور جو کچھ آپ گوگل کی ایپس میں کرتے ہیں وہ سب کچھ شامل ہے۔
      یہ جاننے کے لیے کہ گوگل کے ریکارڈ کتنے تفصیلی ہیں۔ ویب اور ایپ سرگرمی کے تحت سرگرمی کا نظم کریں کے آپشن پر کلک کریں۔

      اس مانیٹرنگ میں شامل تمام ایپلی کیشنز کو دیکھنے کے لیے اوپر جائیں اور تاریخ اور پروڈکٹ کے لحاظ سے فلٹر کا انتخاب کریں۔

      آپ فلٹر لگانے کے بعد تمام مماثل اندراجات کو ختم کر سکتے ہیں۔ ریکارڈ میں انفرادی اندراجات کو اندراج کے پہلو میں تین نقطوں پر کلک کرکے اور حذف کو منتخب کرکے حذف کیا جاسکتا ہے۔

      ہر چیز کو ہٹانے کے لیے بائیں طرف جائیں اور لنک کے ذریعے سرگرمی حذف کریں پر کلک کریں۔ اس کے بعد آپ اس ویب اور ایپ سرگرمی کے زمرے میں گوگل کے بارے میں ہر چیز کو تاریخ کی حد اور تمام مصنوعات کو بطور فلٹر منتخب کرکے مٹا سکتے ہیں۔

      ایک اور حال ہی میں دستیاب آپشن یہ ہے کہ گوگل خود بخود تین ماہ یا 18 ماہ سے زیادہ پرانی کوئی بھی چیز حذف کر دے۔ اگر آپ سرگرمی کی فہرست کے اوپری حصے میں خودکار طور پر ہٹانے کے لیے بٹن منتخب کرتے ہیں تو آپ کو یہ انتخاب ظاہر ہوتے نظر آئیں گے۔

      گوگل اسسٹنٹ کبھی کبھار بغیر کسی آرڈر یا درخواست کے متحرک ہو جاتا ہے۔ لہذا اگر آپ نہیں چاہتے کہ گوگل اسسٹنٹ ہمیشہ آپ کی بات سنے، آپ اسے اپنے اینڈرائڈ فون پر نیچے دیے گئے آسان مرحلہ وار طریقہ پر عمل کرکے اسے غیر فعال کر سکتے ہیں۔

      اپنے فون یا ٹیبلٹ پر Hey Google, open Assistant settings کہیں۔

      اگلا تمام اختیارات کے تحت جنرل کو منتخب کریں۔
      آخر میں گوگل اسسٹنٹ کو آن یا آف ٹوگل کریں۔

      اپنی گوگل ایپ کھولیں اور پھر مزید دبائیں، جو نیچے ٹول بار میں تین نقطوں کے طور پر ظاہر ہوتا ہے۔
      "گوگل اسسٹنٹ" کو منتخب کریں اور اسسٹنٹ ایریا پر جائیں۔
      "اسسٹنٹ ڈیوائسز" کی فہرست سے "فون" منتخب کریں۔
      آخر میں گوگل اسسٹنٹ کو غیر فعال کرنے کے لیے ٹوگل آئیکن کو چھوئیں۔

      جب آپ یہ کریں گے تو آپ کو ایک پاپ اپ ملے گا جو آپ کو ان خصوصیات کے بارے میں مطلع کرے گا جو اب کام نہیں کریں گی۔ پیغام کے آگے 'ٹرن آف' بٹن پر ٹیپ کریں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: