உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Grammy Awards 2022: جلد ہوں گے گریمی ایوارڈس، جانیے ہندوستان میں کب اور کہاں دیکھ سکتے ہیں

    جلد ہوں گے Grammy Awards۔

    جلد ہوں گے Grammy Awards۔

    Grammy Awards 2022: اس سال گریمیز میں، سب کی نظریں موسیقار رکی کیج پر ہیں۔ ان کے البم Divine Tides کو نامزد کیا گیا ہے۔ اس سے پہلے بھی رکی گریمی ایوارڈز کے لیے نامزد ہو چکے ہیں۔

    • Share this:
      Grammy Awards 2022:گریمی ایوارڈز کو میوزک انڈسٹری کا سب سے بڑا ایوارڈ سمجھا جاتا ہے۔ گلوکار ہر سال اس ایوارڈ کا بے صبری سے انتظار کرتے ہیں۔ اس سال گریمی ایوارڈز 3 اپریل کو لاس ویگاس میں منعقد ہونے جا رہے ہیں۔ سب کی نظریں اس ایوارڈ فنکشن پر لگی ہوئی ہیں۔ ہر سال کی طرح اس سال بھی اس خصوصی ایوارڈ کے لیے کئی بڑے فنکاروں کو نامزد کیا گیا ہے۔ سب کی نظریں کل ہونے والے اس فنکشن پر لگی ہوئی ہیں کہ کون ایوارڈ جیتنے والا ہے۔ اگر آپ بھی یہ ایوارڈ دیکھنا چاہتے ہیں تو پریشان ہونے کی ضرورت نہیں، ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ آپ یہ فنکشن انڈیا میں کب دیکھ سکتے ہیں۔

      ہندوستان میں کب اور کہاں دیکھ سکتے ہیں؟
      64ویں گریمی ایوارڈز 3 اپریل کو لاس ویگاس کے ایم جی ایس گرینڈ گارڈن ایرینا میں منعقد ہوں گے۔ اس فنکشن کی لائیو اسٹریمنگ ہندوستان میں 4 اپریل کو صبح ساڑھے پانچ بجے ہونے جا رہی ہے۔ آپ اسے صبح سے OTT پلیٹ فارم Sony Liv پر دیکھ سکتے ہیں۔ یہ تقریب لائیو براڈکاسٹ ہونے جا رہی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      شاہ رُخ خان کی فلم ’پٹھان‘ نہ دیکھیں؟ یوگی آدتیہ ناتھ کے پیغام کا کیا ہے سچ؟

      کون کون کرے گا پرفارم؟
      آپ کو بتادیں کہ گریمی ایوارڈز میں پاپ بینڈ BTS اسٹیج پر دھوم مچانے والا ہے۔ اس گروپ کو گریمی ایوارڈ کے لیے بھی نامزد کیا گیا ہے۔ اس کے علاوہ گاگا، برانڈی کارلی، جسٹن بیبر، سلک سونک سمیت کئی فنکار پرفارم کرنے والے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      پاک وزیراعظم عمران خان کے ساتھ ریلیشن میں تھی زینت امان، ان اداکاراوں کے بھی جڑے نام

      پہلا گریمی ایوارڈ جنوری میں ہونا تھا لیکن کووڈ کی وجہ سے اسے اپریل تک ملتوی کر دیا گیا۔ کووڈ کی وجہ سے تقریب کا مقام اور تاریخ بھی تبدیل کر دی گئی۔ پہلے یہ فنکشن لاس اینجلس میں ہونے والا تھا لیکن بعد میں اسے لاس ویگاس منتقل کر دیا گیا۔ گریمی کے لیے اہلیت ستمبر 2020 سے ستمبر 2021 تک تھی۔

      اس سال گریمیز میں، سب کی نظریں موسیقار رکی کیج پر ہیں۔ ان کے البم Divine Tides کو نامزد کیا گیا ہے۔ اس سے پہلے بھی رکی گریمی ایوارڈز کے لیے نامزد ہو چکے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: