உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Happy Valentine's Day 2022​ Destinations: دہلی میں کم بجٹ میں ان مقامات پر بھی مناسکتے ہیں ویلنٹائن ڈے

    آپ دہلی میں ان جگہوں پر بھی ویلنٹائن ڈے منا سکتے ہیں۔

    آپ دہلی میں ان جگہوں پر بھی ویلنٹائن ڈے منا سکتے ہیں۔

    Happy Valentine's Day 2022:اپنے تاریخی فن تعمیر کے علاوہ، اگراسن کی باوڑی دارالحکومت دہلی کا مشہور لورز پوائنٹ بھی ہے۔ یہاں کا پرسکون ماحول آپ کے ویلنٹائن ڈے میں چار چاند لگاسکتا ہے۔ یہاں آپ آسانی سے اپنے ساتھی کو اپنے دل کی بات کہہ سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، آپ یہاں حیرت انگیز تصاویر لے کر اس لمحے کو یادگار بنا سکتے ہیں۔

    • Share this:
      Happy Valentine's Day 2022​:اگر آپ ویلنٹائن ڈے پر اپنے ساتھی کے ساتھ کہیں جانے کا سوچ رہے ہیں۔ تو ہم آپ کو دارالحکومت دہلی کے بہترین رومینٹک ڈیسٹینیشن (Romantic couple destinations)کے بارے میں بتانے جا رہے ہیں۔ جہاں آپ کم بجٹ میں بھی اپنے ساتھی کے ساتھ معیاری وقت گزار کر ویلنٹائن ڈے کو خاص بنا سکتے ہیں۔

      اگریسن کی باوڑی
      اپنے تاریخی فن تعمیر کے علاوہ، اگراسن کی باوڑی دارالحکومت دہلی کا مشہور لورز پوائنٹ بھی ہے۔ یہاں کا پرسکون ماحول آپ کے ویلنٹائن ڈے میں چار چاند لگاسکتا ہے۔ یہاں آپ آسانی سے اپنے ساتھی کو اپنے دل کی بات کہہ سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، آپ یہاں حیرت انگیز تصاویر لے کر اس لمحے کو یادگار بنا سکتے ہیں۔

      حوض خاص کامپلیکس
      حوض خاص دہلی کے رومانوی مقامات میں سے ایک ہے۔ اس کے علاوہ، آپ مفت میں اس جگہ کابھرپور لطف اٹھا سکتے ہیں۔ حوض خاص، فیروز شاہ کا مقبرہ اور اسلامی مدرسہ، ڈیئر پارک یہاں کے مشہور مقامات میں سے ایک ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ آپ یہاں موجود قلعے میں اپنے ساتھی کے ساتھ معیاری وقت بھی گزار سکتے ہیں۔ دوسری طرف، اگر آپ کینڈل لائٹ ڈنر کا بھی منصوبہ بنا رہے ہیں، تو حوض خاص میں بہت سے روف ٹاپ ریسٹورنٹس اور ڈسکوز ہیں۔ جو آپ کے ویلنٹائن کو مزید یادگار بنانے میں مددگار ثابت ہوں گے۔

      مہرولی احاطہ
      اگر آپ یا آپ کے ساتھی کو تاریخی عمارتیں دیکھنے کا شوق ہے تو مہرولی آپ کے لیے بہترین منزل ثابت ہوسکتی ہے۔ مہرولی میں واقع قطب کمپلیکس میں آپ اپنے ساتھی کے ساتھ کافی وقت گزار سکتے ہیں۔ قطب مینار،علائی دروازہ یہاں کا پسندیدہ سیاحتی مقام ہے۔ اس کے علاوہ آپ صوفی شاعر جمالی کے مقبرے اور بلبن کے مقبرے بھی گھوم سکتے ہیں۔

      دمدمہ جھیل
      دارالحکومت دہلی سے تقریباً 50 کلومیٹر کے فاصلے پر واقع دمدما جھیل جوڑوں کے لیے بہترین جگہوں میں سے ایک ہے۔ جہاں آپ 2 گھنٹے میں اس جھیل تک پہنچ سکتے ہیں اور اپنے ساتھی کے ساتھ لمبی ڈرائیو کا لطف اٹھا سکتے ہیں۔ دوسری جانب قدرتی حسن سے مالا مال 3000 ایکڑ پر پھیلی یہ شاندار جھیل آپ کے کوالٹی ٹائم کو کافی خاص بنا سکتی ہے۔

      گارڈن آف فائیو سینسس
      ویلنٹائن ڈے پر جوڑوں کے لیے گارڈن آف فائیو سینس ایک اچھا آپشن ہے۔ آپ یہاں موجود بہت سے خوبصورت پارکوں میں اپنے ساتھی کے ساتھ ہریالی سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ اگر آپ لذیذ کھانے کے شوقین ہیں تو آپ یہاں رومینٹک ڈیٹ کا منصوبہ بھی بنا سکتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: