உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    یہ ہریانوی ڈانسر دے رہی ہیں Sapna Choudharyکو کڑی ٹکر، اپنے ٹھمکوں سے کردیتی ہے سب کو مدہوش

    سپنا چودھری کو ہریانوی ڈانس میں کڑی ٹکر دے رہی ہیں یہ ڈانسر۔

    سپنا چودھری کو ہریانوی ڈانس میں کڑی ٹکر دے رہی ہیں یہ ڈانسر۔

    Hariyanvi Dancer Pranjal Dahiya: حال ہی میں اداکارہ کا ایک گانا ریلیز ہوا ہے جسے شائقین بے حد پسند کر رہے ہیں۔ دنیش ویڈیو میں ایک پولیس اہلکار کا کردار ادا کرتے ہوئے نظر آ رہے ہیں۔

    • Share this:
      Hariyanvi Dancer Pranjal Dahiya:جب بھی ہریانوی ڈانسر (Hariyanvi Dancer) کی بات ہوتی ہے تو سپنا چودھری (Sapna Choudhary)کا نام سرفہرست رہتا ہے۔ لیکن جیسے جیسے وقت گزرتا گیا، سپنا کے ساتھ مقابلہ کرنے والی بہت سی لڑکیاں اب میدان میں آگئی ہیں۔ اس فہرست میں پرانجل داہیا (Pranjal Dahiya) کا نام بھی شامل ہے۔ پرانجل اپنے ہر گانے سے سامعین کے دلوں کو لوٹتی نظر آتی ہیں۔ آپ کو بتادیں کہ پرانجل دہیا ایک ہریانوی اداکارہ ہیں، انہوں نے بہت کم وقت میں اپنا نام بنا لیا ہے۔ پرانجل داہیا کی فین فالوونگ کسی بالی ووڈ اداکارہ سے کم نہیں ہے۔ پرانجل کے ہر گانے پر ان کے دیوانے جان دیتے نظر آتے ہیں۔



      حال ہی میں اداکارہ کا ایک گانا ریلیز ہوا ہے جسے شائقین بے حد پسند کر رہے ہیں۔ دنیش ویڈیو میں ایک پولیس اہلکار کا کردار ادا کرتے ہوئے نظر آ رہے ہیں، اور پرانجل (پرانجل دہیا) ان کی محبت ہے۔ پرانجل اور دنیش کی جوڑی سب کو بہت پسند ہے۔ معلوم ہوا ہے کہ پرانجل داہیا کے مداحوں کی تعداد لاکھوں میں ہے، ایسے میں مداح ان کے نئے گانے کا بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔ پرانجل کا کوئی بھی گانا ریلیز ہوتا ہے تو سوشل میڈیا پر چھا جاتا ہے۔ اتنا ہی نہیں، پرانجل کے گانے کو لاکھوں ویوز ملتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Arjun Malaika:ملائیکہ اروڑہ کے ماضی کو لے کر کیا سوچتے ہیں ارجن کپور، خود کیا انکشاف

      یہ بھی پڑھیں:
      Khuda Haafiz 2:ریلیزسے پہلے ودیوت کی خداحافظ2پرتنازع،میکرس نے شیعہ برادری سے مانگی معافی

      پرانجل داہیا کی پیدائش 5 مئی 2001 کو سونی پت، ہریانہ میں ہوئی۔ پرانجل دہیا کے والد کا نام ششی دہیا ہے جو پیشے سے سرکاری ملازم تھے۔ دوسری جانب اگر ہم پرانجل داہیا کی والدہ کی بات کریں تو وہ ایک گھریلو خاتون تھیں۔ پرانجل داہیا کی والدہ کا 2021 میں انتقال ہو گیا تھا۔ کہا جاتا ہے کہ اس دوران ان کی والدہ کی عمر 50 سے 60 سال تھی۔ تاہم ابھی تک یہ پتہ نہیں چل سکا ہے کہ ان کی والدہ کی موت کی وجہ کیا تھی؟
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: