உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Hina Khanاور راکی جیسوال ایک دوسرے کو9سالوں سے کررہے ہیں ڈیٹ، فیملی بھی ہے راضی، پھر کیوں نہیں ہوئی اب تک شادی؟

    حنا خان پچھلے 9 سالوں سے راکی جیسوال کو کررہی ہیں ڈیٹ۔

    حنا خان پچھلے 9 سالوں سے راکی جیسوال کو کررہی ہیں ڈیٹ۔

    Hina Khan Rocky Jaiswal Love Story: 2018 میں حنا خان نے ایک انٹرویو میں کہا تھا کہ اب 3 سال تک تو وہ شادی کے بارے میں سوچ بھی نہیں سکتیں۔ ساتھ ہی، راکی ​​نے 2021 میں تین سال کے بعد کہا کہ ہمارے ساتھ کئی سال گزر چکے ہیں۔ اس عرصے میں ہم نے بہت سے اتار چڑھاؤ دیکھے ہیں۔

    • Share this:
      Hina Khan Rocky Jaiswal Love Story: سبھی جانتے ہیں کہ حنا خان(Hina Khan) اور راکی ​​جیسوال (Rocky Jaiswal) ایک دوسرے سے کتنا پیار کرتے ہیں۔ راکی پہلی بار اس وقت سرخیوں میں آئے جب وہ بگ باس 11 کے ایک ایپی سوڈ میں نظر آئے تھے اور نیشنل ٹی وی پر حنا کو پرپوز کیا تھا۔ 2009 میں حنا خان نے اسٹار پلس کے شو یہ رشتہ کیا کہلاتا ہے سے ڈیبیو کیا۔ راکی بھی اسی شو میں سپروائزنگ پروڈیوسر تھے۔ ایسے میں حنا اور راکی ​​کی ملاقات یہ رشتہ کیا کہلاتا ہے کے سیٹ پر ہوئی۔ حنا کے بارے میں بات کرتے ہوئے راکی ​​نے ایک انٹرویو میں کہا تھا کہ ہم دونوں پہلی بار سیٹ پر ملے تھے۔ راکی کا مزید کہنا تھا کہ حنا کام کے لیے لگن رکھتی ہیں، یہ چیز انھیں سب سے زیادہ پسند آئی۔ اس دوران راکی ​​نے یہ بھی کہا کہ وہ میری نظر میں دنیا کی سب سے پیاری خاتون ہیں۔

      بتا دیں کہ سال 2014 میں حنا خان اور راکی ​​جیسوال نے ایک دوسرے کو ڈیٹ کرنا شروع کیا تھا۔ حنا نے 2016 میں یہ رشتہ کیا کہلاتا ہے کو الوداع کہا۔ اسی سال حنا خطروں کے کھلاڑی 8 میں نظر آئیں تھیں۔ اس شو کے دوران ہی حنا نے ایک پوسٹ شیئر کی تھی، جس میں لکھا تھا- یادیں.. میں اس وقت آپ سے ملنے کے لیے کسی کا بھی قتل کرسکتی ہوں، میں بہت مس کر رہی ہوں تمہیں۔ پلیز جلد آؤ۔ ہم مل کر اسپین میں اسٹنٹ کرتے ہیں۔ سب سے مزے کی بات یہ تھی کہ راکی ​​ایک ہفتے بعد اسپین پہنچ گئے تھے۔ حالانکہ حنا خان اس وقت بھی راکی ​​کو اپنا سب سے اچھا دوست ہی بتاتی تھیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Rocky Jaiswal (@rockyj1)





      جب راکی ​​نے بگ باس کے گھر میں حنا کو پرپوز کیا تھا تو انہوں نے کہا تھا- آپ جانتے ہیں کہ ہم نے ایک ساتھ کافی وقت گزارا ہے۔ میں نے تمہارے بغیر جو لمحات دیکھے ہیں، اس سے برا کچھ نہیں ہو سکتا۔ جیسے ہی بگ باس ختم ہوا، براہ کرم، میری زندگی کے لیے دو سارا وقت۔ میں تم سے پیار کرتا ہوں جب راکی ​​نے پرپوز کیا تو سب سوچ رہے تھے کہ کیا ان کے گھر والے اس رشتے کو منظور کریں گے، کیونکہ دونوں کے مذہب الگ ہیں۔ تاہم ایک انٹرویو میں راکی ​​نے کہا تھا کہ اس رشتے کو دونوں کے گھر والوں نے منظور کر لیا ہے۔ اب سب کے ذہن میں ایک ہی سوال اٹھتا ہے اور وہ یہ کہ اتنے سالوں کے رشتے کے بعد بھی اگر کوئی مسئلہ نہیں تو پھر دونوں شادی کیوں نہیں کرتے؟



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Rocky Jaiswal (@rockyj1)





      یہ بھی پڑھیں:

      Vidya Balanنے کیوں اور کس سے کہا ’خود کے پیسوں کی خریدی ہوئی کافی مزیدار لگتی ہے‘

      یہ بھی پڑھیں:
      Chahatt Khanna Vs Urfi Javed:چاہت کھنہ اورعرفی میں’لفظی جنگ‘، طلاق اور ننگا پن پرجھڑپ

      2018 میں حنا خان نے ایک انٹرویو میں کہا تھا کہ اب 3 سال تک تو وہ شادی کے بارے میں سوچ بھی نہیں سکتیں۔ ساتھ ہی، راکی ​​نے 2021 میں تین سال کے بعد کہا کہ ہمارے ساتھ کئی سال گزر چکے ہیں۔ اس عرصے میں ہم نے بہت سے اتار چڑھاؤ دیکھے ہیں۔ بہت سے اتار چڑھاؤ ہیں جو شادی کے بعد شاید کپلس دیتے ہیں۔ ایسی صورت حال میں آپ سمجھ سکتے ہیں کہ ذہنی طور پر ہمارا رشتہ پہلے سے موجود ہے۔ ہم معاشرے کے ٹیگ کے لیے کوئی قدم نہیں اٹھانا چاہتے۔ ہمیں لگتا ہے کہ شادی کے لیے ابھی بہت وقت باقی ہے۔ ابھی کے لیے، ہم دونوں اپنے کیریئر پر توجہ مرکوز کرنا چاہتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: