உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Video:ریسٹورنٹ میں کھارہی تھی حناخان،عالیہ بھٹ کاگانا سنتے ہی چاپ اسٹک کوبنالیاڈانڈیااسٹک

    اداکارہ حنا خان۔

    اداکارہ حنا خان۔

    Hina Khan Dance On Dholida Song: حنا خان نے حال ہی میں اپنے انسٹاگرام ہینڈل پر ایک ویڈیو شیئر کی ہے۔ اس میں وہ ریسٹورنٹ میں بیٹھی چاپ اسٹکس کے ساتھ اپنے کھانے سے لطف اندوز ہو رہی ہیں۔ ویڈیو میں، حنا کو پیلے رنگ کی ٹی شرٹ پہنے ایک آرام دہ انداز میں دیکھا جا سکتا ہے۔

    • Share this:
      Hina Khan Dance On Dholida Song:بالی ووڈ ہو یا ٹی وی.. اسکرین کی دنیا گلیمر اور چمک سے بھری ہوئی ہے۔ ایسے میں اس انڈسٹری میں کام کرنے والے ستارے بھی اکثر ٹپ ٹاپ اور اپ ٹو ڈیٹ اسٹائل میں نظر آتے ہیں۔ عوامی جگہ ہو یا کوئی بھی تقریب، انہیں اپنے انداز اور گیٹ اپ کو ساتھ رکھنا پڑتا ہے۔ تاہم بعض اوقات کچھ ایسے حالات بھی ان کے سامنے آتے ہیں جب وہ انجانے میں اپنے اصلی انداز میں آجاتے ہیں۔ ایسا ہی کچھ اس وقت اداکارہ حنا خان کے ساتھ دیکھا گیا ہے۔

      دراصل حنا خان نے حال ہی میں اپنے انسٹاگرام ہینڈل پر ایک ویڈیو شیئر کی ہے۔ اس میں وہ ریسٹورنٹ میں بیٹھی چاپ اسٹکس کے ساتھ اپنے کھانے سے لطف اندوز ہو رہی ہیں۔ ویڈیو میں، حنا کو پیلے رنگ کی ٹی شرٹ پہنے ایک آرام دہ انداز میں دیکھا جا سکتا ہے، لیکن وہ پس منظر میں بجنے والی انگریزی بیٹس کی دھن پر اسٹائل اور پبلک جسچر کو برقرار رکھتے ہوئے دیکھی جا سکتی ہیں۔ اسی دوران اچانک پس منظر سے عالیہ بھٹ کا گانا ڈھولیدہ بجنا شروع ہو جاتا ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by HK (@realhinakhan)





      یہ بھی پڑھیں:
      کیارا اڈوانی کے’جرسی‘ کی تعریف کرنے کے بعد شاہد نے Kabir Singh کے انداز میں ادا کیا شکریہ

      یہ بھی پڑھیں:
      گرل فرینڈ صبا آزاد کے زبردست فین بنے ریتیک روشن، Instagram پر باندھے تعریفوں کے پُل

      ایسے میں حنا اپنے انداز اور کول رویے کو بھول جاتی ہے اور دیسی انداز میں تھرکنا شروع کردیتی ہے۔ ویڈیو میں آپ حنا کو عالیہ کے اس گانے سے اس قدر محظوظ ہوتے ہوئے دیکھ سکتے ہیں کہ انہیں خود بھی پتہ نہیں چلتا کہ کب ان کی چاپ اسٹک ڈانڈیا اسٹک بن جاتی ہے۔ لیکن جیسے ہی انہیں معلوم ہوتا ہے کہ وہ عوامی جگہ پر ہے، وہ اپنے پہلے کے انداز میں کھانا کھانے لگتی ہے۔ اس ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے حنا نے لکھا ہے 'دل سے دیسی'۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: