ہوم » نیوز » انٹرٹینمنٹ

کورونا وائرس کی وجہ سے ٹلی اس بڑے اداکار کی شادی ، ہونے والی بیوی پہلے سے ہی ہے حاملہ

جوڑے کے ایک قریبی ذرائع نے بتایا کہ جاپان میں 150 مہمانوں کے ساتھ شادی کی پوری تیاری تھی ۔ لیکن کورونا وائرس کی وجہ سے اب اس میں تھوڑی رکاوٹ آگئی ہے ۔

  • Share this:
کورونا وائرس کی وجہ سے ٹلی اس بڑے اداکار کی شادی ، ہونے والی بیوی پہلے سے ہی ہے حاملہ
علامتی تصویر

پاپ سنگر کیٹی پیری اور اداکارہ اورلانڈو بلوم نے کورونا وائرس کی وجہ سے جاپان میں ہونے والی اپنی شادی کو ٹالنے کا فیصلہ کیا ہے ۔ چین سے پھیلا کورونا وائرس امریکہ ، اٹلی ، ایران سمیت 60 سے زیادہ ممالک میں اپنے پیر پسار چکا ہے ۔ پیپل پتریکا کے مطابق کیٹی حاملہ ہیں اور یہ جوڑا جون کے قریب اپنی شادی کی تیاریوں میں مصروف تھا ۔ کورونا وائرس کی وجہ سے حالانکہ انہوں نے مبینہ طور پر اپنے ارادہ کو فی الحال ملتوی کرنے کا فیصلہ کیا ہے ۔


اس مشہور جوڑے کے ایک قریبی ذرائع نے بتایا کہ جاپان میں 150 مہمانوں کے ساتھ شادی کی پوری تیاری تھی ۔ کیٹی دراصل حمل کی حالت میں شادی کرنے کو لے کر کافی پرجوش تھیں ۔ وہ کافی خوش تھے کہ شادی کو لے کر سبھی تیاریاں چل رہی ہیں ، لیکن کورونا وائرس کی وجہ سے اب اس میں تھوڑی رکاوٹ آگئی ہے ۔


پاپ سنگر کیٹی پیری اور اداکارہ اورلانڈو بلوم
پاپ سنگر کیٹی پیری اور اداکارہ اورلانڈو بلوم


قابل ذکر ہے کہ پیری ( 35) نے جمعرات کو تصدیق کی تھی کہ وہ اور بلوم ( 43 ) اپنے پہلے بچے کی پیدائش کی تیاری کررہے ہیں ۔ سنگر نے ایک ویڈیو نیور وارن وہائٹ شیئر کرتے ہوئے اس بات کا اعلان کیا تھا ۔
First published: Mar 09, 2020 04:59 PM IST