உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    رافیل فائٹرجیٹ کی طاقت میں ہوگا اور اضافہ ، ہندوستانی فضائیہ کررہی ہے اپ گریڈ کرنے کی تیاری

    رافیل فائٹرجیٹ کی طاقت میں ہوگا اور اضافہ ، ہندوستانی فضائیہ کررہی ہے اپ گریڈ کرنے کی تیاری

    رافیل فائٹرجیٹ کی طاقت میں ہوگا اور اضافہ ، ہندوستانی فضائیہ کررہی ہے اپ گریڈ کرنے کی تیاری

    Rafale Fighter Aircraft : فرانس سے تقریبا 30 رافیل جنگی طیارہ حاصل کرنے کے بعد ہندوستانی فضائیہ جب جنوری 2022 سے فرانسیسی جنگی طیاروں کے اپنے بیڑے کو ہندوستان کے لحاظ سے اس کی طاقت میں اضافہ کرنے کیلئے اس کو اپ گریڈ کرنا شروع کردے گا ۔

    • Share this:
      نئی دہلی : فرانس سے تقریبا 30 رافیل جنگی طیارہ حاصل کرنے کے بعد ہندوستانی فضائیہ جب جنوری 2022 سے فرانسیسی جنگی طیاروں کے اپنے بیڑے کو ہندوستان کے لحاظ سے اس کی طاقت میں اضافہ کرنے کیلئے اس کو اپ گریڈ کرنا شروع کردے گا ۔ اسی مقصد سے ہندوستانی فضائیہ کے افسران کی ایک ہائی لیول ٹیم فرانس میں آئیسٹریس ایئربیس پر ٹیل نمبر آر بی 008 کے ساتھ ٹیسٹ کئے گئے طیارہ کی کارکردگی کا جائزہ لینے کیلئے وہاں موجود ہے ۔

      سرکاری ذرائع نے یہاں اے این آئی کو بتایا کہ طیارہ کو 2016 کے سودے میں دونوں فریقوں کے درمیان اتفاق ہوئے انڈیا اسپیسیفک انہاسمنٹ سے لیس کیا گیا ہے ۔ انہوں نے کہا کہ ایک مرتبہ اضافہ کو آئی اے ایف کے ذریعہ اجازت اور منظوری دئے جانے کے بعد ہندوستانی طیاروں کو مزید باصلاحیت بنانے کیلئے اس کے اپ گریڈیشن کو اگلے سال جنوری سے شروع کرنے کا منصوبہ ہے ۔

      ہندوستان اور فرانس نے 2016 میں ایک بین سرکاری سمجھوتے پر دستخط کئے تھے جس کے تحت پیرس کو نئی دہلی کو 36 رافیل جنگی طیارہ دینے ہیں ۔ جنگی طیارے پہلے فرانس میں ہندوستانی فضائیہ کو سونپے جاتے ہیں اور بعد میں انہیں ہندوستان بھیجا جاتا ہے ۔ پانچ رافیل طیاروں کی پہلی کھیپ پچھلے سال 29 جولائی کو ہندوستان پہنچی تھی ۔

      انڈیا اسپیسفک پروموشن میں ہندوستانی ضرورتوں کے مطابق انتہائی قابل میزائل ، کم بینڈ جیمر اور سیٹلائٹ مواصلاتی نظام کا انضمام شامل ہوگا ۔ ہندوستان کو ان میں سے تقریبا 30 رافیل طیارہ پہلے ہی مل چکے ہیں اور ان میں سے تین اور سات آٹھ دسمبر کو ملک پہنچیں گے ۔

      کنٹریکٹ شیڈیول کے مطابق فضائیہ کے ذرائع کے نے کہا کہ کٹ فرانس سے ہندوستان لائی جائیں گی اور ہر مہینے تین سے چار ہندوستانی رافیل کو آئی ایس ای میعارات میں اپ گریڈ کیا جائے گا ۔ فرانس سے ہندوستان آنے والا آخری طیارہ آر بی 008 ہوگا ، جس کا نام فضائیہ کے سابق سربراہ ایئر چیف مارشل آر کے ایس بھدوریا ( ریٹائرڈ) کے نام پر رکھا جائے گا ۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: