உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jacqueline Fernandez اب اس اطالوی اداکار کے پیار میں ہوئی گرفتار؟ سامنے آئی اصلی بات

    اداکارہ جیکلن کا اس اطالوی اداکار کے ساتھ جڑ رہا ہے نام۔

    اداکارہ جیکلن کا اس اطالوی اداکار کے ساتھ جڑ رہا ہے نام۔

    Jacqueline Fernandez Dating Michele Morrone: جیکولین اور مشیل کو ٹونی ککڑ اور نیہا ککڑ کے گانے 'مڑ مڑ کے نہ دیکھ' میں ایک ساتھ دیکھا گیا تھا۔ اس گانے میں جیکولین فرنینڈس اور مشیل مورون کی کیمسٹری زبردست تھی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Delhi | Bangalore | Hyderabad | Bihar Sharif
    • Share this:
      Jacqueline Fernandez Dating Michele Morrone: بالی ووڈ اداکارہ جیکولین فرنانڈس مسلسل تنازعات میں رہتی ہیں۔ حال ہی میں، سری لنکن اداکارہ کو ای ڈی نے ٹھگ سکیش چندر شیکھر کے ساتھ 215 کروڑ روپے کے منی لانڈرنگ کیس میں ملزم بنایا تھا۔ اس کے بعد سے، جیکولین مسلسل سرخیوں میں بنی ہوئی ہیں۔ جیکولین کی سوکیش کے ساتھ بیڈروم کی کئی تصاویر بھی وائرل ہوئیں۔ اس درمیان، اداکارہ کے رشتے کے حوالے سے نئی خبر سامنے آئی ہے۔ دراصل، جیکولین کا نام ویب سیریز 65 ڈیز اسٹار مشیل مورون سے جوڑا گیا ہے۔ جیکولین اور اطالوی اداکار کی ڈیٹنگ کی افواہیں عام ہیں۔ اب اداکار مائیکل نے خود ان خبروں پر اپنا ردعمل دیا ہے۔

      یہاں نظر آئی جیکلین اور مشیل کی زبردست کیمسٹری
      اداکار مشیل مورون اس وقت فرنچائز ’دی نیکسٹ 365 ڈیز‘ کے اگلے سیزن کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔ ان کا نام اپنی بالی ووڈ بیوٹی جیکولین فرنینڈس سے ڈیٹنگ کی وجہ سے کئی بار تنازعات میں رہا ہے۔ بتا دیں کہ جیکولین اور مشیل کو ٹونی ککڑ اور نیہا ککڑ کے گانے 'مڑ مڑ کے نہ دیکھ' میں ایک ساتھ دیکھا گیا تھا۔ اس گانے میں جیکولین فرنینڈس اور مشیل مورون کی کیمسٹری زبردست تھی۔ دونوں ایک ساتھ بہت رومانوی لگ رہے تھے۔ اطالوی اداکار مشیل مورون نے اس شاندار گانے کے ذریعے بالی ووڈ میں قدم رکھا۔ یہیں سے جیکولین اور مشیل کی ڈیٹنگ کی افواہیں شروع ہوئیں۔

      ڈیٹنگ کی افواہوں پر مشیل نے دی یہ صفائی
      لیکن، اب مورون نے ڈیٹنگ کی افواہوں کو رد کر دیا ہے۔ انہوں نے اپنے انسٹاگرام اسٹوریز پر مداحوں کے سوالوں کے جواب دیتے ہوئے وضاحت کی۔ اداکار نے کہا کہ میں کسی کو ڈیٹ نہیں کر رہا، میں اس وقت سنگل ہوں۔ اداکار نے اپنے کیریئر پر توجہ دینے کے لیے رشتوں جیسی چیزوں میں نہ پڑنے کو کہا۔



      یہ بھی پڑھیں:

      Salman Khan Pooja Hegde Pics:لداخ سے ساتھ لوٹے سلمان خان اور پوجا ہیگڑے،ایئرپورٹ پرنظرآئے

      یہ بھی پڑھیں:
      انڈین ریلوے کو لے کرKareena Kapoorنے دیا بیان،کہا-جب وی میٹ میں گانے کے رول سے بڑھی آمدنی

      بتادیں کہ مورون طلاق یافتہ ہے۔ انہوں نے اپنی سابقہ ​​بیوی روبہ صدیقہ سے طلاق لے لی۔ اس کے بعد مشیل کا دل ٹوٹ گیا اور وہ ڈپریشن کا شکار ہو گئے۔ یہی نہیں مشیل نے اداکاری بھی چھوڑ دی تھی۔ لیکن سال 2020 میں ان کی ویب سیریز 365 ڈیز ریلیز ہوئی جس نے انہیں کافی مقبولیت دی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: