உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ’گڈلک جیری‘کے لئےJanhvi Kapoorنے سیکھی بہاری گالیاں، ایسے لی فلم کی ٹریننگ

    اپنی آنے والی فلم کے لئے جھانوی کپور نے سیکھی بہاری گالیاں!

    اپنی آنے والی فلم کے لئے جھانوی کپور نے سیکھی بہاری گالیاں!

    Janhvi Kapoor Bihari Accent: سدھارتھ سین کی ہدایت کاری میں بننے والی اور آنند ایل رائے کی کلر یلو پروڈکشنز، لائکا پروڈکشنز اور مہاویر جین کی پروڈیوس کردہ یہ فلم 29 جولائی کو ڈزنی پلس ہاٹ اسٹار پر ریلیز ہو رہی ہے۔

    • Share this:
      Janhvi Kapoor Bihari Accent:بالی ووڈ اداکارہ جھانوی کپور جلد ہی فلم ’گڈ لک جیری‘ میں نظر آئیں گی۔ فلم کے بارے میں بات کرتے ہوئے جھانوی نے کہا کہ اس نے اپنی آنے والی فلم 'گڈ لک جیری' کے لیے بہاری بولی سیکھی ہے۔ یہ فلم ایک نوجوان لڑکی جیری کی زندگی کے گرد گھومتی ہے۔ یہ فلم اس کی جدوجہد کے بارے میں ہے کہ وہ کس طرح اپنی زندگی میں آگے بڑھتی ہے اور اپنی ماں کو بیماری سے بچانے کے لیے بہت کچھ کرتی ہے۔

      فلم میں جھانوی کپور، دیپک ڈوبریال، میتا وششٹھ، نیرج سود اور سوشانت سنگھ مرکزی کرداروں میں دکھائی دیں گے۔ جھانوی کپور اس فلم میں 'جیری' کا کردار ادا کر رہی ہیں، جو ہندوستان کے ایک چھوٹے سے شہر کی ایک عام سی لڑکی ہے۔ ظاہر ہے، اداکارہ کے لیے اس شہر کے کردار کے لیے بہاری بولی کو سمجھنا بہت ضروری تھا جس کی اداکارہ نے نمائندگی کی تھی۔

      فلم کے لیے اپنے لہجے پر تبصرہ کرتے ہوئے، جھانوی نے کہا، ’’میں نے بہاری بولی کے لیے بڑے پیمانے پر تربیت حاصل کی ہے۔ ہمارے پاس گنیش سر اور مسٹر ونود نام کے کچھ کوچ تھے۔ ہم نے ایک ورکشاپ میں شرکت کی اور وہ تمام گانے سنے۔ انہوں نے مجھ سے کام بھی کروایا۔ ہم مشقیں کیا کرتے تھے جس میں وہ مجھے ٹریننگ کے حصے کے طور پر بہاری گالی دینے کو کہتے تھے۔ آخرکار پوری ٹریننگ میں بہت مزہ آیا۔ میں اپنے ملک کے اس طبقے کی بولی اور باتیں جاننے کے لیے بہت شکر گزار ہوں۔'



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Janhvi Kapoor (@janhvikapoor)





      یہ بھی پڑھیں:

      Jennifer Winget On Marriage:فیملی کے خلاف جاکر جینفر وینگیٹ نے کی تھی کرن گروور سے شادی

      یہ بھی پڑھیں:
      Shilpa Shirodkar:آخر یہ مشہور اداکارہ راتوں رات فلموں سے کیوں ہوگئی تھیں دور؟

      سدھارتھ سین کی ہدایت کاری میں بننے والی اور آنند ایل رائے کی کلر یلو پروڈکشنز، لائکا پروڈکشنز اور مہاویر جین کی پروڈیوس کردہ یہ فلم 29 جولائی کو ڈزنی پلس ہاٹ اسٹار پر ریلیز ہو رہی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: