உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jennifer Winget On Marriage:فیملی کے خلاف جاکر جینفر وینگیٹ نے کی تھی کرن گروور سے شادی، کہا-’بھگوان بھی آکر منع کرتا تو۔۔۔‘

    جینیفر وینگیٹ۔

    جینیفر وینگیٹ۔

    Jennifer Winget On Marriage With Karan Singh Grover: جینیفر ویگینٹ نے انٹرویو میں بتایا کہ کرن سے شادی کے بعد وہ بہت خوش تھیں اور اپنا کریئر چھوڑ کر گھریلو خاتون بن گئی تھیں۔ ان کے گھر والے اس کے خلاف تھے، لیکن وہ خوش تھی۔ تاہم جب ان کی طلاق ہوئی تو وہ ٹوٹ گئی۔

    • Share this:
      Jennifer Winget On Marriage With Karan Singh Grover: چھوٹے پردے کی باصلاحیت اداکارہ جینیفر وِنگٹ نے 27 سال کی عمر میں اداکار کرن سنگھ گروور سے شادی کی تھی، جن سے وہ 'دل مل گئے' کے سیٹ پر ملی تھیں۔ اس دوران دونوں میں محبت ہو گئی اور دونوں نے گھر والوں کی رضامندی کے خلاف شادی کر لی۔ حال ہی میں، انہوں نے اپنی شادی کے بارے میں بات کی ہے.

      کرن سنگھ گروور اور جینفر وینگیٹ کی شادی
      جینیفر وینگٹ نے کچھ عرصہ ڈیٹنگ کے بعد سال 2012 میں کرن سنگھ گروور سے شادی کی۔ تاہم شادی کے دو سال بعد دونوں میں طلاق ہو گئی اور علیحدگی ہو گئی۔ ایک تازہ ترین انٹرویو میں جینیفر نے کرن کے ساتھ شادی پر انکشاف کیا ہے کہ ان کے گھر والوں نے اس شادی کے مخالفت کی تھی کیونکہ ان کی شادی صرف 27 سال کی عمر میں ہو رہی تھی۔ اداکارہ کا کہنا تھا کہ ’سب مجھے کہہ رہے تھے کہ تم پاگل ہو، کیا کر رہے ہو؟‘ سب نے ایسا کہا، لیکن اس وقت بھگوان نے بھی مجھ سے ایسا کہا ہوتا، تو بھی میں نہیں مانتی تھی، کیونکہ میں ایسا (شادی) کرنا چاہتی تھی، بس، یہی بات ہے، اگر مجھے کچھ کرنا ہے، میں کچھ کرنا چاہتی ہوں، تو میں وہ کروں گی اور اس وقت یہی صحیح لگا تا۔ میرے پاس اس سے جڑی کچھ پیاری یادیں ہیں اور میں وہی یاد رکھنا چاہتی ہوں۔

      یہ بھی پڑھیں:

      VIDEO:عالیہ بھٹ بیبی بمپ کے ساتھ لوٹی ممبئی،رنبیرکپورکودیکھتے لگائی دوڑ، دی’جادو کی جھپی‘

      یہ بھی پڑھیں:
      Sonakshi Sinhaنے کہا’میری شادی کی اتنی فکر تو میرے والدین کو بھی نہیں ہے جتنی لوگوں کو ہے‘

      کرن سنگھ گروور اور جینفر وینگیٹ کا طلاق
      جینیفر ویگینٹ نے انٹرویو میں بتایا کہ کرن سے شادی کے بعد وہ بہت خوش تھیں اور اپنا کریئر چھوڑ کر گھریلو خاتون بن گئی تھیں۔ ان کے گھر والے اس کے خلاف تھے، لیکن وہ خوش تھی۔ تاہم جب ان کی طلاق ہوئی تو وہ ٹوٹ گئی۔ اداکارہ نے اپنی طلاق پر کہا کہ وہ وقت بہت مشکل تھا۔ میں کھو گئی تھی اور بہت الجھن میں تھی۔ مجھے سمجھ نہیں آرہا تھا کہ کیا ہو رہا ہے۔ میں بالکل بلینک ہوگئی تھی۔ میں دو سال تک اس چیز سے گزری۔ ایک دن میں سوکر اٹھی اور میں نے کہا، اب بس۔ میں اس کی مستحق نہیں ہوں۔ میں اس انسان کو نہیں چاہتی ہوں اور میں اس سے نفرت کرتی ہوں، وہ مجھے نہیں چاہتا، میں اسے نہیں چاہتی، تو اب ساتھ کیوں رہنا ہے۔ میں نے سب کچھ ختم کر دیا۔"
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: