உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jennifer Wingetپر کرن سنگھ گروور کے ساتھ طلاق لینے کے بعد لگا تھا بڑا الزام، اداکارہ نے دیا تھا منہ توڑ جواب

    کرن کے ساتھ علیحدگی کے بعد جینیفر پر لگا تھا یہ بڑا الزام۔

    کرن کے ساتھ علیحدگی کے بعد جینیفر پر لگا تھا یہ بڑا الزام۔

    Jennifer Winget Controversy: جینیفر نے اپنے سابق شوہر کو ان کے نئے رشتے کے لیے نیک خواہشات کا اظہار بھی کیا۔ معلوم ہوا ہے کہ کرن نے طلاق کے بعد ایک انٹرویو میں کہا تھا کہ جینیفر سے شادی کرنا ان کی سب سے بڑی غلطی تھی۔

    • Share this:
      Jennifer Winget Controversy: جینیفر ونگیٹ بلاشبہ اب زندگی بھرپور طرح سے انجوائے کر رہی ہیں۔ لیکن ایک وقت تھا جب ان کی شادی شدہ زندگی نے کافی سرخیاں بٹوری تھیں۔ دراصل، جتنی جلدی جینیفر ونگٹ اور کرن سنگھ گروور کی شادی ہوئی، ان کا رشتہ بھی اتنی ہی جلدی ٹوٹ گیا۔ جینیفر اور کرن کے بریک اپ کے بعد کئی طرح کی خبریں آنے لگیں۔ ایک رپورٹ بھی منظر عام پر آئی تھی جس میں دعویٰ کیا گیا تھا کہ جینیفر نے کرن سنگھ گروور سے طلاق لینے کے لیے بہت بڑی رقم کا مطالبہ کیا تھا جسے اداکار نے دینے سے قطعی انکار کر دیا تھا۔ جب یہ بات بڑھنے لگی تو جینیفر نے ایسی خبریں پھیلانے والوں کو کرارا جواب دیا۔

      جینیفر نے جس طرح سے اس معاملے کو سنبھالا وہ قابل تعریف تھا۔ جب جینیفر ونگٹ کی عزت نفس کی بات آئی تو انہوں نے سوشل میڈیا کا سہارا لینا بہتر سمجھا۔ اداکارہ نے پوسٹ شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ وہ اپنے ماضی کے رشتوں سے ہٹ گئی ہیں۔ ساتھ ہی انہوں نے یہ بھی کہا تھا کہ جس طرح سے یہ خبریں آرہی ہیں کہ میں نے اپنے سابق شوہر سے پیسے مانگے ہیں تو یہ بالکل غلط ہے۔ اس پوسٹ کے ذریعے جینیفر نے اشاروں اشاروں میں یہ بھی بتایا تھا کہ ان کے پاس کام کی کوئی کمی نہیں ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Jennifer Winget (@jenniferwinget1)





      یہ بھی پڑھیں:

      Arjun Malaika: پانچ سال ڈیٹنگ کے بعدبھی ملائیکہ سے شادی کے لئے ابھی تیار نہیں ہے ارجن کپور

      یہ بھی پڑھیں:

      Salman Rushdieپر ہوئے حملے کو سورا بھاسکر نے بتایا’شرمناک‘اور’قابل مذمت‘، کیا یہ ٹوئٹ
      جینیفر نے اپنے رشتے کو بتایا رولرکوسٹر رائیڈ
      یہی نہیں، جینیفر نے اپنے سابق شوہر کو ان کے نئے رشتے کے لیے نیک خواہشات کا اظہار بھی کیا۔ معلوم ہوا ہے کہ کرن نے طلاق کے بعد ایک انٹرویو میں کہا تھا کہ جینیفر سے شادی کرنا ان کی سب سے بڑی غلطی تھی۔ انہوں نے یہ بھی کہا تھا کہ اگر کچھ رشتے صرف دوستی تک محدود ہوں تو یہ بہت اچھی بات ہے، دوسری جانب اگر جینیفر کی بات کریں تو انہوں نے ہمیشہ اپنی ٹوٹی ہوئی شادی کو عزت دی۔ جینیفر نے یہ بھی کہا تھا کہ میں نے رشتے میں 500 فیصد دیا۔ یہ رشتہ ایک رولر کوسٹر کی طرح تھا، اس لیے اس رشتے کے بارے میں کوئی پچھتاوا اور کوئی تلخی نہیں ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: