உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jennifer Wingetاس مشہور ایکٹر کی کرنا چاہتی تھیں پٹائی، وجہ جان کر حیران رہ جائیں گے آپ

    اس اداکار کی پٹائی کرنا چاہتی تھی جینیفر وینگیٹ۔

    اس اداکار کی پٹائی کرنا چاہتی تھی جینیفر وینگیٹ۔

    Jennifer Winget Fact: انٹرویو کے دوران جینیفر ونگٹ نے کرن سنگھ گروور کے ساتھ طلاق پر بھی کھل کر بات کی۔ انہوں نے بتایا تھا کہ طلاق کے بعد ان کی حالت کیسی ہو گئی تھی۔

    • Share this:
      Jennifer Winget Fact: جینیفر وِنگٹ کا شمار ٹی وی کی ٹاپ اداکاراؤں میں ہوتا ہے، اداکارہ کو حال ہی میں کوڈ ایم 2 میں دیکھا گیا تھا۔ مداحوں نے جینیفر کی اس ویب سیریز کو بہت پسند کیا۔ اپنی خوبصورتی سے سب کو دیوانہ بنانے والی جینیفر وِنگٹ کو حقیقی زندگی میں ایک چیز بالکل پسند نہیں اور آپ جانتے ہیں کہ وہ کیا ہے؟ جینیفر الائچی کی بو سے پریشان ہو جاتی ہے۔ ہم آپ کو اس سے متعلق ایک مضحکہ خیز واقعہ سنانے جارہے ہیں۔ یعنی جینیفر الائچی کی وجہ سے ایک اداکار کو مارنے والی تھیں، حالانکہ وہ ایسا کرنے میں کامیاب نہیں ہو سکیں تھیں۔

      کیا آپ کو پتہ ہے وہ اداکار کون ہے؟ اگر آپ نہیں جانتے تو بتا دیں کہ وہ اداکار کشال ٹنڈن ہیں۔ معلوم ہوا ہے کہ کشال ٹنڈن اور جینیفر وِنگٹ ٹی وی شو Beyhadh میں ایک ساتھ نظر آئے تھے۔ دونوں کی کیمسٹری کو مداحوں نے خوب پسند کیا۔ جینیفر نے ایک انٹرویو کے دوران کہا تھا کہ کشال جانتے تھے کہ انہیں الائچی کی بو بالکل پسند نہیں ہے۔ اس کے باوجود جب جینیفر اور کشال میں ایک بار لڑائی ہوئی تو اداکار نے جان بوجھ کر ان کے سامنے الائچی کھانا شروع کر دیا۔ انٹرویو کے دوران جینیفر نے یہ بھی کہا تھا کہ ایلاچلی کی بو اتنی تیز تھی کہ مجھے لگتا ہے جیسے اب کشال کو مار ہی دوں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Jennifer Winget (@jenniferwinget1)





      یہ بھی پڑھیں:

      Katrina Slapped Akshay Kumar:جب کیٹرینہ کیف نے اکشے کمار کو مارا تھا تھپڑ

      یہ بھی پڑھیں:
      Urfi Javed Video:کچھ اس طرح کی ڈریس پہن کر نکلی عرفی جاوید،لوگ بولے’اب تو حد ہی کردی‘

      اگرچہ جینیفر ایسا نہیں کرپائی تھیں۔ جینیفر وِنگٹ کو آخری بار بیحد 2 میں ٹی وی پر دیکھا گیا تھا۔ فی الحال، جینیفر نے اپنا رُخ او ٹی ٹی کی طرف موڑ لیا ہے۔ اس انٹرویو کے دوران جینیفر ونگٹ نے کرن سنگھ گروور کے ساتھ طلاق پر بھی کھل کر بات کی۔ انہوں نے بتایا تھا کہ طلاق کے بعد ان کی حالت کیسی ہو گئی تھی۔ ویسے تو جینیفر کو اکثر دیکھا گیا ہے کہ وہ اپنی ذاتی زندگی کے بارے میں زیادہ بات کرنا پسند نہیں کرتیں ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: