உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    TVکی اس اداکارہ کو کیوں مل رہی ہیں گالیاں؟ کہا-لوگ پوچھتے ہیں تو مرتی کیوں نہیں۔۔۔

    ایکٹریس ریا بھٹاچارجی کو لوگ کیوں دے رہے ہیں گالیاں۔

    ایکٹریس ریا بھٹاچارجی کو لوگ کیوں دے رہے ہیں گالیاں۔

    Riya Bhattacharje On Hate Messages: ۔ اداکارہ نے کہا کہ مت پوچھو! گالیاں ملتی ہیں۔ میسج کر کے لوگ مجھے گالیاں دیتے ہیں۔ وہ کمنٹس کرتے ہیں، 'تو مر کیوں نہیں جاتی'، 'تو مرتی کیوں نہیں'۔

    • Share this:
      Riya Bhattacharje On Hate Messages: ناظرین ڈیلی سوپ کی کہانیوں سے اس قدر جڑے ہوئے ہیں کہ جہاں وہ شو میں سادہ بہو کو پسند کرتے ہیں، وہیں ناظرین ولن کا کردار ادا کرنے والے ستاروں سے شدید نفرت کرتے ہیں۔ کئی بار ایسا ہوتا ہے کہ لوگ حقیقی زندگی میں بھی آن اسکرین ولن سے نفرت کرنے لگتے ہیں اور انہیں سوشل میڈیا پر ٹرول کرنا شروع کر دیتے ہیں۔ ٹی وی اداکارہ ریا بھٹاچارجی بھی اس مرحلے سے گزر رہی ہیں۔ انہیں سوشل میڈیا پر نفرت انگیز پیغامات مل رہے ہیں۔

      ویمپ کا رول کرنے کے لئے لوگ کرتے نفرت
      'کبھی کبھی اتفاق سے' میں آکرتی کا کردار ادا کرنے والی اداکارہ ریا نے ایک انٹرویو میں انکشاف کیا ہے کہ انہیں اپنے آن اسکرین کردار کے لیے حقیقی زندگی میں گالیاں ملتی ہیں۔ ریا نے کہا، "جب میں نے شروعات کی تھی تو لوگ مجھ سے بہت نفرت کرتے تھے۔ جب میں نے شو میں کام کرنا شروع کیا تو تبصروں کا احساس نہیں ہوا۔ پھر مجھے بہت سارے منفی تبصرے ملنے لگے، لیکن تب لوگ مجھے اصل زندگی میں پیار کرتے تھے۔ میں یہ کردار ادا کر کے خوش ہوں ۔



      یہ بھی پڑھیں:
      پاپاRaja Chaudharyکو نظرانداز کررہی ہیں پلک!میسیج کا نہیں دیتی ہیں جواب

      یہ بھی پڑھیں:
      شادی شدہ اسٹار نے پاکستانی اداکارہ Saba Qamar کو کیا پرپوز، ایسا تھا ردعمل

      ریا کو ملتی ہیں گالیاں
      ریا نے بتایا کہ انہیں ولن کے کردار پر نہ صرف گالیاں ملتی ہیں بلکہ لوگ ان کے مرنے کے لئے بھی کمنٹس کرتے ہیں۔ اداکارہ نے کہا کہ مت پوچھو! گالیاں ملتی ہیں۔ میسج کر کے لوگ مجھے گالیاں دیتے ہیں۔ وہ کمنٹس کرتے ہیں، 'تو مر کیوں نہیں جاتی'، 'تو مرتی کیوں نہیں'۔ باقی گالیاں میں کہہ بھی نہیں سکتی۔ مجھے اپنے کمنٹ سیکشن میں اس طرح کے پیغامات ملتے ہیں۔ شروع شروع میں وہ مجھے تھوڑا پریشان کرتے تھے۔ پھر میں نے انہیں نظر انداز کرنا شروع کر دیا اور انہیں بلاک کر دیا۔ میں حیران ہوں کہ وہ مجھے کیوں گالی دے رہے ہیں۔ میں بہت محنت کر رہی ہوں۔ وہ لوگ بیوقوف ہیں، کیونکہ میں صرف ایک کردار ادا کر رہی ہوں، میں حقیقی زندگی میں ایسی نہیں ہوں۔ میں صرف اچھی چیزوں پر توجہ مرکوز کرنا چاہتی ہوں۔"
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: