اپنا ضلع منتخب کریں۔

    کاجول نے پاکستانی اداکار کو کیا فرینچ کس! سیٹ پر نہیں تھے شوہر اجے دیوگن، صرف دو لفظ میں لٹایا پیار

     اب 48 سالہ کاجول ہٹ شو 'دی گڈ وائف' کے ریمیک میں گرل فرینڈ کا کردار ادا کر رہی ہیں، جس میں پاکستانی اداکار علی خان ان کے بوائے فرینڈ بن گئے ہیں۔

    اب 48 سالہ کاجول ہٹ شو 'دی گڈ وائف' کے ریمیک میں گرل فرینڈ کا کردار ادا کر رہی ہیں، جس میں پاکستانی اداکار علی خان ان کے بوائے فرینڈ بن گئے ہیں۔

    اب 48 سالہ کاجول ہٹ شو 'دی گڈ وائف' کے ریمیک میں گرل فرینڈ کا کردار ادا کر رہی ہیں، جس میں پاکستانی اداکار علی خان ان کے بوائے فرینڈ بن گئے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai
    • Share this:
      کاجول (Kajol) وقت کے ساتھ ساتھ فلموں میں مزید دلچسپ کردار ادا کر رہی ہیں۔ وہ فلم 'سلام وینکی' میں ماں کے کردار میں نظر آئی تھیں۔ اب 48 سالہ کاجول ہٹ شو 'دی گڈ وائف' کے ریمیک میں گرل فرینڈ کا کردار ادا کر رہی ہیں، جس میں پاکستانی اداکار علی خان ان کے بوائے فرینڈ  بنے  ہیں۔ علی خان (Alyy Khan کے لیے کاجول کے ساتھ اسکرین شیئر کرنا ایک خواب پورا ہونے جیسا ہے۔ دراصل، کاجول ان کی پسند رہی ہیں۔

      پاکستانی اداکار نے نادر علی کے پوڈ کاسٹ میں کاجول کے ساتھ کام کرنے کے اپنے تجربے کے بارے میں بتایا۔ جب علی خان سے پوچھا گیا کہ کیا وہ کسی اداکارہ کے لیے جذبات رکھتے ہیں تو انہوں نے کاجول کا نام لیا۔ وہ کہتے ہیں، 'جب میں جوان تھا تو کاجول میری پسندیدہ اداکارہ تھیں۔ میں پچھلے 30 سالوں سے ان کی فلمیں دیکھ رہا ہوں۔ ہم ایک ہی اسٹوڈیو کے لیے کام کرتے تھے۔ میں نے ان کے ساتھ سیریز کی شوٹنگ مکمل کر لی ہے جس میں میں ان کے بوائے فرینڈ کا کردار ادا کر رہا ہوں۔

      پاکستانی کرکٹر نے ہندوستان کیلئے ظاہر کی اپنی محبت، کہا: جب بھی ہندوستان میں کھیلتا ہوں تو

      شو میں کاجول کے باس اور بوائے فرینڈ بنے علی خان۔
      کاجول کے ساتھ کسنگ سین کو یاد کرتے ہوئے علی خان کہتے ہیں، 'ہمارا ساتھ میں ایک بوسہ ہے، ایک اسموچ اور ایک فرینچ کس بھی ہے' انہوں نے بتایا کہ کسنگ سین کیسے شوٹ کیے گئے۔ وہ مزید کہتے ہیں، 'میں ان کے باس اور بوائے فرینڈ کا کردار ادا کر رہا ہوں اور پھر ہم نے ایک فرینچ کس ہوتا ہے، ہم کچھ معاملات مل کر حل کرتے ہیں۔ ہم کالج کے ساتھی رہے ہیں، اس لئے ہمارے درمیان رومانس پنپنے لگتا ہے۔

      اب بغیر شادی کئے بھی بچہ پیدا کر سکیں گے جوڑے، اس ملک نے بنایا عجیب و غریب قواعد، جانئےوجہ


      ایڈلٹ فلم بنانے لگی پولیس والی تو فورس نے نکالا باہر، بولیں۔ پیسے کما رہی، شادی کے آفر بھی

      ڈائریکٹر نے کسنگ سین سے پہلے علی خان کو دیا مشورہ
      علی خان بتاتے ہیں کہ یہ شو کاجول کے شوہر اجے دیوگن کے پروڈکشن میں بنایا گیا ہے، لیکن جس دن کسنگ سین شوٹ ہونا تھا، وہ سیٹ پر نہیں آئے۔ شو کی شوٹنگ ممبئی کے ایک ہوٹل میں ہوئی۔ ڈائریکٹر نے ان سے پوچھا تھا کہ وہ ایک قریبی سیٹ اپ چاہتے ہیں، جہاں صرف خاص لوگ موجود ہوں۔ اس کے بعد علی خان نے ہدایت کار اور کاجول کو بتایا کہ وہ کون سا سین کیسے کرنے جا رہے ہیں لیکن ایک سیکنڈ کے لیے بھی کوئی شرمندگی، ہچکچاہٹ یا پچھتاوا نہیں ہوا۔ کسنگ سین انتہائی روفیشنل انداز میں شوٹ کیا گیا۔

      بےرحم تھا بوائے فرینڈ، پرائیویٹ پارٹ پر مارا گھونسا، استری فیم اداکارہ نے بیان کیا درد

      جس سین کی 3 سے 4 بار ریہرسل کی گئی۔
      علی خان آخر میں کہتے ہیں، 'ہم نے کس سین کا تین چار بار ریہرسل کیا۔ ہم مانیٹر تک جاتے اور ایک دوسرے سے پوچھتے کہ کیا ہم خوش ہیں اور آگے بڑھ جاتے ۔ کاجول نے آخر کار مجھے کہا، 'شکریہ، مائی ڈارلنگ۔' آپ کو بتاتے چلیں کہ 'دی گڈ وائف' کے اصل شو میں جولیانا مارگولیز ہیں، جس کے 7 سیزن 2009 سے 2016 کے درمیان ریلیز ہوئے تھے۔ اس کا جاپانی اور جنوبی کوریائی ریمیک پہلے ہی بنایا جا چکا ہے۔ اس کے ہندی ورژن کے پہلے سیزن میں شیبا چڈھا اور کبرا سیت نے اہم کردار ادا کیے تھے۔ سپرن ورما اس کے ڈائریکٹر ہیں۔ اداکارہ تنوجا کی بیٹی کاجول کے بارے میں بات کرتے ہوئے، انہوں نے 'تربھنگا' سے اپنا OTT ڈیبیو کیا۔ کاجول دو بچوں نیاسا دیوگن اور یوگ کی ماں ہیں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: