உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کنگنارانوت نے پی ایم مودی کی سکیورٹی میں کوتاہی پر کہا- 'پنجاب دہشت گرد سرگرمیوں کا گڑھ'

    کنگنا رانوت  (Kangana Ranaut)   نے سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ شیئر کرتے ہوئے اسے شرمناک قرار دیا ہے۔ کنگنا نے اس معاملے پر سخت ناراضگی کا اظہار کیا ہے۔

    کنگنا رانوت (Kangana Ranaut) نے سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ شیئر کرتے ہوئے اسے شرمناک قرار دیا ہے۔ کنگنا نے اس معاملے پر سخت ناراضگی کا اظہار کیا ہے۔

    کنگنا رانوت (Kangana Ranaut) نے سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ شیئر کرتے ہوئے اسے شرمناک قرار دیا ہے۔ کنگنا نے اس معاملے پر سخت ناراضگی کا اظہار کیا ہے۔

    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی کی سکیورٹی میں بدھ  (5 جنوری) (Prime Minister Narendra Modi Security Breach) کو سنگین کوتاہی ہوئی۔ پی ایم مودی پنجاب میں سڑک سے جاتے ہوئے سکیورٹی کی سنگین خرابی کی وجہ سے تقریباً 20 منٹ تک فلائی اوور پر پھنس گئے۔ اس معاملے کے بعد جہاں بی جے پی پنجاب حکومت پر سنگین الزامات لگا رہی ہے۔ وہیں پنجاب حکومت نے بھی اس معاملے میں ایک اعلیٰ سطحی انکوائری کمیٹی تشکیل دی ہے لیکن اب معاملہ عدالت تک پہنچ گیا ہے۔ اس معاملے پر بالی ووڈ کی 'پنگا کوئین' کنگنا رانوت کا بیان  (Kangana Ranaut on PM Narendra Modi Security Breach) بھی سامنے آیا ہے۔ انہوں نے پی ایم مودی کی سکیورٹی میں کوتاہی کو شرمناک قرار دیا ہے۔

      کنگنا رانوت نے کہا کہ یہ جمہوریت پر حملہ ہے
      کنگنا رانوت  (Kangana Ranaut)   نے سوشل میڈیا پر ایک پوسٹ شیئر کرتے ہوئے اسے شرمناک قرار دیا ہے۔ کنگنا نے اس معاملے پر سخت ناراضگی کا اظہار کیا ہے۔ انہوں نے اپنی انسٹا اسٹوری پر ایک پوسٹ شیئر کی۔ اداکارہ نے لکھا- 'پنجاب میں جو کچھ ہوا وہ شرمناک ہے۔ محترم وزیر اعظم جمہوری طور پر منتخب لیڈر/نمائندہ/1.4 ارب عوام کی آواز ہیں۔ ان پر حملہ ہر ہندوستانی پر حملہ ہے، یہ ہماری جمہوریت پر بھی حملہ ہے، پنجاب دہشت گردانہ کارروائیوں کا گڑھ بنتا جا رہا ہے، اگر ہم نے انہیں اب نہ روکا تو قوم کو اس کی بڑی قیمت چکانی پڑے گی۔ .

       Kangana Ranaut, Kangana Ranaut News, Kangana Ranaut on PM Narendra Modi security lapse in Punjab, Kangana Ranaut says PM security lapse in Punjab shameful, Kangana Ranaut says Punjab is becoming stronghold of terrorist activities
      کنگنا رانوت کی پوسٹ


      وائرل ہو رہی ہے پوسٹ 
      کنگنا کی یہ پوسٹ اب سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہو رہی ہے۔ وہیں، فیروز پور پہنچنے کے لیے پی ایم نریندر مودی کے راستے کے لیک ہونے کے معاملے پر سیاست مسلسل گرم ہو رہی ہے۔ بی جے پی پنجاب حکومت پر مسلسل حملہ کر رہی ہے، مظاہرین کو پی ایم مودی کے راستے کا کیسے پتہ چلا؟

      کنگنا کو پنجاب میں مظاہرین نے گھیر لیا ہے۔
      کنگنا نے کئی مواقع پر پی ایم مودی کی کھل کر تعریف کر چکی ہیں۔ کسانوں کے احتجاج کے دوران بھی انہوں نے کئی پوسٹ شیئر کیں اور مظاہرین کو خالصتانی تک کہ دیا تھا۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ کنگنا کو پنجاب میں بھی مظاہرین نے گھیر لیا تھا۔ گزشتہ ماہ ایک ویڈیو شیئر کی گئی تھی جس میں ان کی گاڑی کچھ لوگوں کے بیچ میں پھنسی ہوئی دکھائی دے رہی ہے۔ کنگنا نے بتایا تھا کہ انہیں معافی مانگنے کو کہا گیا تھا اور احتجاج کرنے والے لوگ خود کو کسان بتا رہے تھے۔

       

       
      Published by:Sana Naeem
      First published: