உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    She's on Fire Song Teaser:آج ریلیز ہوگا دھاکڑ کا پہلا گانا، بادشاہ نے دی ہے کنگنا کے گانے کو آواز

    فلم دھاکڑ کے اس گانے میں نظر آئے گا کنگنا کا بولڈ اوتار۔

    فلم دھاکڑ کے اس گانے میں نظر آئے گا کنگنا کا بولڈ اوتار۔

    She's on Fire Song Teaser: سال 2021 میں ریلیز ہونے والی فلم 'تھلائیوی' کے بعد اب کنگنا رناوت کی فلم 'دھاکڑ' ریلیز ہونے جا رہی ہے۔ ویسے، کنگنا ان دنوں ریئلٹی شو لاک اپ کی میزبانی کر رہی ہیں۔ ان کے آنے والے پروجیکٹ میں 'تیجس' اور 'ٹیکو ویڈس شیرو' فلمیں بھی ہیں۔

    • Share this:
      She's on Fire Song Teaser:مداحوں کو کنگنا رناوت کی فلم 'دھاکڑ' کا بے صبری سے انتظار ہے۔ اس کے زبردست ٹریلر نے فلم کے بارے میں شائقین کی بے تابی کو بڑھا دیا ہے۔ فلم 'دھاکڑ' کی ریلیز میں ابھی کچھ وقت باقی ہے لیکن اس سے قبل اس کا پہلا گانا شیز آن فائر آج جمعرات کو ریلیز ہونے جا رہا ہے۔ گانے کا ٹیزر کنگنا رناوت نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ سے شیئر کیا ہے جس میں ان کا بولڈ انداز دیکھا جا رہا ہے۔

      گانے میں بادشاہ نے دی ہے آواز
      بادشاہ نے شیز آن فائر کے گانے میں اپنی آواز دی ہے۔ اس گانے میں کنگنا رناوت کے علاوہ ارجن رامپال بھی نظر آئیں گے۔ گانے میں آپ کو کنگنا رناوت کے کئی اوتار دیکھنے کو ملیں گے۔ ٹیزر شیئر کرنے کے ساتھ ہی کنگنا نے لکھا، 'آگ اتنی بھیانک ہے کہ فائر بریگیڈ بھی اسے بجھا نہیں سکتی!'

      یہ بھی پڑھیں:
      Palak Tiwari کو ان کی ریمپ واک کے لئے لوگوں نے کیا بری طرح ٹرول،ماں شویتا کا گھسیٹا نام



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Kangana Dhaakad (@kanganaranaut)





      کنگنا کا فلم میں ہے ایکشن اوتار
      'دھاکڑ' ایک ایکشن تھرلر فلم ہے جس میں کنگنا کا ایکشن اوتار نظر آئے گا۔ بندوق چلانے سے لے کر ولن سے لڑائی تک، وہ اس فلم میں کرتی ہوئیں نظر آئیں گی۔ رجنیش گھئی اس فلم کو ڈائریکٹ کر رہے ہیں۔ فلم میں کنگنا رناوت کے علاوہ ارجن رامپال اور دویا دتہ بھی نظر آرہے ہیں۔ یہ فلم 24 مئی کو سینما گھروں میں ریلیز ہونے جا رہی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      چمیلی فلم کو لیکرKareena Kapoorتھیں بہت زیادہ کنفیوژ،فیملی والوں نے بھی دیاتھاایساری ایکشن

      سال 2021 میں ریلیز ہونے والی فلم 'تھلائیوی' کے بعد اب کنگنا رناوت کی فلم 'دھاکڑ' ریلیز ہونے جا رہی ہے۔ ویسے، کنگنا ان دنوں ریئلٹی شو لاک اپ کی میزبانی کر رہی ہیں۔ ان کے آنے والے پروجیکٹ میں 'تیجس' اور 'ٹیکو ویڈس شیرو' فلمیں بھی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: