உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Lock UPP First Finalist:منور فاروقی کو پیچھے چھوڑ کر اس قیدی نے جیتا ٹکٹ ٹو فینالے

    لاک اپ کے پہلے سیزن کے فائنل میں یہ کھلاڑی ہوا داخل۔

    لاک اپ کے پہلے سیزن کے فائنل میں یہ کھلاڑی ہوا داخل۔

    انجلی اروڑہ نے سائشا شندے کے ساتھ مل کر منور کو فائنل ٹاسک سے باہر کرنے کی سازش کی۔ جب ٹاسک ختم ہوا اور منور باہر ہو گیا تو وہ انجلی اور سائشا کی حرکتوں سے نہ صرف ناراض ہوا بلکہ پرنس نرولا کے سامنے پھوٹ پھوٹ کر رونے بھی لگے۔

    • Share this:
      Lock UPP First Finalist: کنگنا رناوت کا متنازع شو 'لاک اپ' بھلے ہی دھیرے دھیرے اپنے آخری پڑاؤ کی طرف بڑھ رہا ہو، لیکن جہاں شو میں ایک کے بعد ایک ٹوئسٹ آ رہے ہیں، وہیں اس ظالم جیل میں قیدیوں کے درمیان جنگ اور بھی بڑھ گئی ہے۔ حال ہی میں اعلان کیا گیا تھا کہ اس ہفتے کے ٹاسک میں ایک کھلاڑی براہ راست فائنل ریس میں پہنچ جائے گا۔ منور فاروقی سے لے کر انجلی اروڑہ اور پائل روہتگی، شیوم شرما سمیت سبھی نے فائنل کا ٹکٹ حاصل کرنے کے لیے بہت کوششیں کیں، لیکن مقابلہ کرنے والوں میں سے ہر ایک کو شکست ہوئی سوائے ایک قیدی کے۔

      اس قیدی نے جیتا ٹکٹ ٹو فینالے
      کنگنا کی ظالم جیل میں ٹکٹ ٹو فائنل کا ٹاسک تھا، مجموعی تین راؤنڈ میں پائل روہتگی پہلے راؤنڈ میں ہار کر فائنل ریس کے ٹکٹ سے باہر ہو گئیں، پونم پانڈے دوسرے راؤنڈ میں ٹاسک ہارنے کے بعد باہر ہو گئیں۔ انجلی اور سائیشا نے منور کو پہلے ٹاسک سے نکالنے کے لیے اس کے خلاف سازش کی، جس کے بعد شیوم شرما اور انجلی اروڑا اور علی مرچنٹ کے درمیان تیسری اور آخری لڑائی ہوئی، جہاں شیوم نے علی اور انجلی دونوں کو دیکھتے ہی دیکھتے کھیل میں شکست دی۔ رپورٹس پر یقین کیا جائے تو Splitsvilla کے سابق مدمقابل شیوم شرما نے سب کو شکست دے کر فائنل کا ٹکٹ جیت لیا ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by ALTBalaji (@altbalaji)





      یہ بھی پڑھیں:
      Lock Upp:منور نے کیاگرفتاری کے دوران اپنی ذہنی حالت کاانکشاف،کہا-جب میں جیل جارہا تھا۔۔۔

      انجلی سائشہ نے مل کر دیا منور کو دھوکہ
      دراصل، فائنل ٹاسک کے ٹکٹ میں، خاندان کے تمام افراد کو ایک دوسرے کی تصویر کے سامنے زیادہ سے زیادہ رکاوٹیں لگانی پڑی تھیں۔ جس کے بعد حصہ لینے والے مدمقابل کو اس رکاوٹ کو ہٹانا پڑا۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by ALTBalaji (@altbalaji)





      یہ بھی پڑھیں:
      Lock Upp:منور فاروقی نے شو میں کیا انکشاف’تیزاب پینے سے ہوئی تھی ماں کی موت‘

      اس ٹاسک میں جہاں پائل روہتگی کے سمجھانے کے بعد بھی منور فاروقی انجلی اروڑہ کی راہ میں رکاوٹ بننے پر راضی نہیں ہوئے۔ چنانچہ اسی انجلی اروڑہ نے سائشا شندے کے ساتھ مل کر منور کو فائنل ٹاسک سے باہر کرنے کی سازش کی۔ جب ٹاسک ختم ہوا اور منور باہر ہو گیا تو وہ انجلی اور سائشا کی حرکتوں سے نہ صرف ناراض ہوا بلکہ پرنس نرولا کے سامنے پھوٹ پھوٹ کر رونے بھی لگے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: