உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Kangana Ranaut:دھاکڑ میں کنگنا رناوت کے ایکشن کے مرید ہوئے ودیوت جموال، اداکارہ نے دیا ایسا ردعمل

    ودیوت جموال نے کنگنا کے ایکشن کو بتایا بہترین تو کنگنا نے کہی یہ بڑی بات۔

    ودیوت جموال نے کنگنا کے ایکشن کو بتایا بہترین تو کنگنا نے کہی یہ بڑی بات۔

    مارشل آرٹسٹ میں کمال رکھنے والے ودیوت جموال کو ایکشن کا بادشاہ کہا جاتا ہے۔ حال ہی میں ودیوت جموال نے اپنی آنے والی فلم خدا حافظ چیپٹر 2 کی تشہیر کے دوران ایک انٹرویو میں کنگنا رناوت کی تعریف کی۔ ودیوت نے فلم 'دھاکڑ' میں کنگنا کے ایکشن کو بہت اچھا قرار دیا ہے۔

    • Share this:
      بالی ووڈ اداکارہ کنگنا رناوت اپنے بے باک انداز کے لیے جانی جاتی ہیں۔ فلم انڈسٹری میں بہت کم لوگ ہیں جو کنگنا کے بارے میں کھل کر بات کر پاتے ہیں۔ حال ہی میں ہندی سنیما کے ایکشن کنگ ودیوت جموال نے فلم دھاکڑ میں کنگنا رناوت کے ایکشن سیکوینس دیکھنے کے بعد ان کی تعریف کی ہے۔ ایسے میں اب اداکارہ کنگنا رناوت نے ودیوت کے اس بیان پر ردعمل دیا ہے۔

      کنگنا نے ودیوت کو بتایا بیسٹ ایکشن ہیرو
      مارشل آرٹسٹ میں کمال رکھنے والے ودیوت جموال کو ایکشن کا بادشاہ کہا جاتا ہے۔ حال ہی میں ودیوت جموال نے اپنی آنے والی فلم خدا حافظ چیپٹر 2 کی تشہیر کے دوران ایک انٹرویو میں کنگنا رناوت کی تعریف کی۔ ودیوت نے فلم 'دھاکڑ' میں کنگنا کے ایکشن کو بہت اچھا قرار دیا ہے۔ اس درمیان، ودیوت کے منہ سے ان کی تعریف سننے کے بعد، کنگنا رناوت نے اپنے آفیشل انسٹاگرام ہینڈل پر کچھ تصاویر شیئر کرکے اپنا ردعمل دیا ہے۔ کنگنا نے کہانی میں ودیوت کے انٹرویو کی تصاویر انسٹاگرام ہینڈل پر پوسٹ کیں اور لکھا کہ ملک کے بہترین ایکشن ہیرو نے میرے ایکشن مناظر کو سراہا ہے۔



      یہ بھی پڑھیں:
      Bhojpuri Song:گلابی لہنگا پہن کرRani Chatterjee نے مٹکائی ایسی کمر کے وائرل ہوگیا ویڈیو

      یہ بھی پڑھیں:
      Bollywood Actors Education:حاضری کم ہونے سے فرحان اختر کو کالج سے کردیا گیا تھا فارغ

      او ٹی ٹی پر ریلیز ہوگی دھاکڑ
      یہی نہیں، ایک اور کہانی میں کنگنا رناوت نے خدا حافظ 2 کے اداکار ودیوت جموال کا شکریہ ادا کیا ہے۔ کنگنا کے طور پر ودیوت کی تعریف ایک ایوارڈ کے اعزاز کی طرح ہے۔ اس کے ساتھ ہی کنگنا رناوت نے لوگوں سے او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر اپنی فلم دھاکڑ دیکھنے کی اپیل کی ہے۔ معلوم ہوا ہے کہ کنگنا رناوت اور ارجن رامپال کی دھاکڑ یکم جولائی کو او ٹی ٹی پلیٹ فارم زی 5 پر ریلیز ہوگی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: