உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Dhaakad Release Date:کنگنا رناوت کی ’دھاکڑ‘ کا ٹریلر اس دن ہوگا ریلیز، ’بھول بھولیا2‘ سے ہوگا ٹکراؤ

    بھول بھولیا 2 سے ٹکرائے گی کنگنا کی فلم دھاکڑ۔

    بھول بھولیا 2 سے ٹکرائے گی کنگنا کی فلم دھاکڑ۔

    Dhaakad Release Date: کنگنا کی فلم کارتک آریان کی فلم بھول بھولیا 2 سے ٹکرانے والی ہے۔ بھول بھولیا 2 کا ٹریلر بھی حال ہی میں ریلیز ہوا ہے۔ اس فلم میں کارتک کے ساتھ کیارا اڈوانی اور تبو مرکزی کردار میں نظر آئیں گے۔ دونوں فلمیں بالکل مختلف قسم کی ہیں۔ دھاکڑ ایکشن سے بھرپور ہوگی، جب کہ بھول بھولیا 2 ایک ہارر کامیڈی ہوگی۔

    • Share this:
      Dhaakad Release Date:بالی ووڈ کی کوئین کنگنا رناوت کی فلم کا مداحوں کو بے صبری سے انتظار ہے۔ کنگنا کو آخری بار تھلائیوی میں دیکھا گیا تھا۔ یہ فلم ہٹ ثابت ہوئی۔ اب کنگنا کی فلم دھاکڑ ریلیز ہونے والی ہے۔ کنگنا نے فلم کی ریلیز کی تاریخ کا اعلان کرنے کے ساتھ ساتھ ’دھاکڑ‘ کا پوسٹر بھی شیئر کیا ہے۔ دھاکڑ کا ٹکراؤ کارتک آرین کی بھول بھولیاں 2 سے ہوگا۔ اب دیکھنا یہ ہے کہ دونوں میں سے کون سی فلم باکس آفس پر کامیابی حاصل کرے گی۔

      کنگنا رناوت نے سوشل میڈیا پر دھاکڑ کا موشن پوسٹر جاری کیا ہے جس میں وہ سرخ لباس میں بندوق اٹھائے نظر آ رہی ہیں۔ اس میں کنگنا کے بال سرخ نظر آرہے ہیں۔ پوسٹر شیئر کرتے ہوئے کنگنا نے لکھا - میرے تمام دشمنوں، میں پہلے ہی خبردار کر چکی ہوں کہ میں آگ ہوں۔ ایجنٹ اگنی کی آگ میں جلنے کے لیے تیار ہو جاؤ۔ دھاکڑ کا ٹریلر 2 دن بعد ریلیز کیا جائے گا۔ ایجنٹ اگنی 20 مئی 2022 کو سینما گھروں میں ایکشن کرتی نظر آئیں گی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Salman Katrina Relationship: ایسی ڈریس میں نظر آئی کیٹرینہ تو بھڑک گئے تھے سلمان خان



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Kangana Dhaakad (@kanganaranaut)





      کنگنا کا اوتار دیکھ کر چونک گئے فینس
      موشن پوسٹر میں کنگنا کا ایسا اوتار دیکھ کر ان کے مداح حیران ہیں۔ وہ پوسٹ پر تبصرہ کرتے ہوئے اس کی تعریف کر رہے ہیں۔ شائقین اب اس فلم کا بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔ ایک مداح نے تبصرہ کیا - انتظار، انتظار نہیں ہورہا ہے۔ دھاکڑ ٹریلر۔ دوسری جانب ایک اور مداح نے لکھا - شاندار۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Salman Aishwarya Break Up:کیا ایشوریہ کی ان شرطوں کی وجہ سے ٹوٹا سلمان خان کے ساتھ رشتہ؟

      بھول بھولیا 2 سے ہوگا ٹکراؤ
      کنگنا کی فلم کارتک آریان کی فلم بھول بھولیا 2 سے ٹکرانے والی ہے۔ بھول بھولیا 2 کا ٹریلر بھی حال ہی میں ریلیز ہوا ہے۔ اس فلم میں کارتک کے ساتھ کیارا اڈوانی اور تبو مرکزی کردار میں نظر آئیں گے۔ دونوں فلمیں بالکل مختلف قسم کی ہیں۔ دھاکڑ ایکشن سے بھرپور ہوگی، جب کہ بھول بھولیا 2 ایک ہارر کامیڈی ہوگی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: