உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کنگنا رناوت کے lock uppمیں سجی شاعری کی محفل، کنگنا کے ظلموں ستم سہہ کر دیکھئے کون بنا شاعر؟

    کنگنا رناوت  کے نئے شو کی لوگ سلمان خان کے بگ باس سے کررہے ہیں موازنہ۔

    کنگنا رناوت کے نئے شو کی لوگ سلمان خان کے بگ باس سے کررہے ہیں موازنہ۔

    Lock Upp:اگر شو کے مقابلہ کرنے والوں کی بات کی جائے تو پہلے سیزن میں کرن ویر بوہرا، پونم پانڈے، سارہ خان، منور فاروقی، ببیتا پھوگٹ، پائل روہتگی اور نشا راول جیسی مشہور شخصیات اس شو کا حصہ بن چکی ہیں۔ یہ سب جیل میں بند ہیں اور اپنی سزا کاٹ رہے ہیں۔ جیسے جیسے شو آگے بڑھ رہا ہے، یہ اور بھی دلچسپ ہوتا جا رہا ہے۔

    • Share this:
      ممبئی:کنگنا رناوت کا پہلا ریئلٹی شو لاک اپ ان دنوں کافی بحث میں ہے۔ شو شروع ہو چکا ہے اور مقابلہ کرنے والوں پر بہت ظلم ہو رہا ہے۔ لیکن جو مقابلہ کرنے والے شو میں پہنچے ہیں وہ ہمت ہارنے والے نہیں ہیں۔ بلکہ شاعر بن گئے ہیں اور راحت اندوری کی شاعری کہہ کر ٹائم پاس کر رہے ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by ALTBalaji (@altbalaji)






      یہ بھی پڑھیں:
      کنگنا رناوت کے Lock Upp میں ہونے جارہی ہے کرن کندرا کی انٹری، آئے گا زبردست ٹوئسٹ

      شو کا ایک پرومو شیئر کیا گیا ہے جس میں مقابلہ کرنے والے ایک دوسرے کے ساتھ وقت گزارتے نظر آ رہے ہیں۔ اور اسی دوران شاعری کا کھیل شروع ہو جاتا ہے۔ معروف شاعر راحت اندوری کی مشہور شاعری سنانے کے بعد مقابلہ کرنے والے انہیں یاد کرتے نظر آئے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by ALTBalaji (@altbalaji)





      اگر شو کے مقابلہ کرنے والوں کی بات کی جائے تو پہلے سیزن میں کرن ویر بوہرا، پونم پانڈے، سارہ خان، منور فاروقی، ببیتا پھوگٹ، پائل روہتگی اور نشا راول جیسی مشہور شخصیات اس شو کا حصہ بن چکی ہیں۔ یہ سب جیل میں بند ہیں اور اپنی سزا کاٹ رہے ہیں۔ جیسے جیسے شو آگے بڑھ رہا ہے، یہ اور بھی دلچسپ ہوتا جا رہا ہے۔اس کے ساتھ ہی کرن کندرا کی بھی شو میں انٹری ہو چکی ہے۔ وہ ایک مقابلہ کنندہ کے طور پر نہیں بلکہ ایک جیلر کے طور پر اس شو میں نظر آرہے ہیں، جو جیل کے قیدیوں کو اپنے قوانین سے ہراساں کریں گے اور ان کے آگے کا سفر مشکل بنا دیں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Kangana Ranaut New Record:کنگنا کے’لاک اپ‘نے بنایاریکارڈ،48گھنٹوں میں ملے15ملین وویوز

      جہاں کرن کندرا اس شو میں جیلر کے طور پر آئے ہیں وہیں اس جیل کی مالک کنگنا رناوت ہیں جو اس شو کی میزبانی کر رہی ہیں۔ ویک اینڈ میں وہ شو میں نظر آئیں گی اور سب پر دوہرا تشدد کریں گی۔ یہ شو 27 فروری کو شروع ہوا تھا، جس میں کل 16 مقابلہ کرنے والوں نے حصہ لیا ہے۔ یہ شو او ٹی ٹی پر نشر کیا جا رہا ہے جو 72 دن یعنی ڈھائی ماہ تک چلے گا۔ اس دوران مقابلہ کرنے والے جیل میں رہیں گے اور ہر ہفتے ایک مدمقابل جیل سے باہر آئے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: