உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سلمان خان نے کی کنگنا کےDhaakadکی تعریف، کوئن نے کہا-اب نہیں کہوں گی کہ اکیلی ہوں۔۔۔

    سلمان خان نے کی کنگنا کی فلم دھاکڑ کے ٹریلر کی تعریف۔

    سلمان خان نے کی کنگنا کی فلم دھاکڑ کے ٹریلر کی تعریف۔

    Salman Khan Kangana Ranaut: کنگنا کی فلم دھاکڑ 20 مئی کو سینما گھروں میں ریلیز ہونے جا رہی ہے۔ اس فلم کا مقابلہ کارتک آرین کی فلم بھول بھولیا 2 سے ہوگا۔ جہاں کنگنا کی فلم ایکشن سے بھرپور ہونے جا رہی ہے، وہیں کارتک کی فلم ایک ہارر کامیڈی ہے۔

    • Share this:
      Salman Khan Kangana Ranaut: بالی ووڈ کی کوئین کنگنا رناوت ان دنوں سرخیوں کا حصہ بنی ہوئی ہیں۔ ان کی فلم دھاکڑ ریلیز کے لیے تیار ہے۔ کنگنا ان دنوں دھاکڑ کی پروموشن میں مصروف ہیں۔ دھاکڑ کے ٹریلر کو کافی پسند کیا جا رہا ہے۔ ہر کوئی اس کی تعریف کر رہا ہے۔ اب بالی ووڈ کے بھائی جان سلمان خان نے بھی کنگنا کی فلم دھاکڑ کا ٹریلر شیئر کیا ہے۔ جس کے بعد کنگنا خود کو روک نہ سکیں اور سلمان کا شکریہ ادا کیا۔ کنگنا نے اس پوسٹ کو سوشل میڈیا پر شیئر کیا ہے۔

      سلمان خان نے سوشل میڈیا پر دھاکڑ کا ٹریلر شیئر کیا ہے۔ ٹریلر کو شیئر کرتے ہوئے انہوں نے لکھا – دھاکڑ کی ٹیم کے لیے نیک خواہشات۔ سلمان نے اس پوسٹ میں کنگنا رناوت اور ارجن رامپال کو ٹیگ کیا ہے۔ بھائی جان کی جانب سے دھاکڑ کا ٹریلر شیئر کرنے کے بعد کنگنا بہت خوش ہیں۔ انہوں نے سلمان کا شکریہ ادا کرتے ہوئے بڑی بات کہی ہے۔

      بالی ووڈ میں نہیں ہوں اکیلی
      اپنی اسٹوری پر سلمان کی پوسٹ شیئر کرتے ہوئے کنگنا نے لکھا – شکریہ میرے دبنگ ہیرو، ہارٹ آف گولڈ۔ میں کبھی نہیں کہوں گی کہ میں انڈسٹری میں اکیلی ہوں۔ دھاکڑ کی پوری ٹیم کی جانب سے شکریہ۔ کنگنا نے اپنی کہانی پر ودیوت جنوال کی پوسٹ بھی شیئر کی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Sara Ali Khan's Cooking Class:سارہ علی خان پہاڑوں پر لے رہی ہیں کوکنگ کلاس

      یہ بھی پڑھیں:
      Movies Release:’ٹائیگر3‘ سے ‘پشپا2‘ تک، یہ فلمیں اگلے سال اس وقت ہوں گی ریلیز

      آپ کو بتادیں کہ کنگنا کی فلم دھاکڑ 20 مئی کو سینما گھروں میں ریلیز ہونے جا رہی ہے۔ اس فلم کا مقابلہ کارتک آرین کی فلم بھول بھولیا 2 سے ہوگا۔ جہاں کنگنا کی فلم ایکشن سے بھرپور ہونے جا رہی ہے، وہیں کارتک کی فلم ایک ہارر کامیڈی ہے۔ اب کون سی فلم باکس آفس پر دھوم مچائے گی، اسے ریلیز ہونے تک انتظار کرنا پڑے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: