உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Kareena Kapoor:تیسری مرتبہ ماں بننے پر آیا کرینہ کپور کا مزیدار بیان، بولیں-سیف پہلے ہی ملک کی۔۔۔

    تیسری مرتبہ حاملہ ہونے کی خبروں پر کرینہ کپور نے دیا ایسا مزیدار جواب۔

    تیسری مرتبہ حاملہ ہونے کی خبروں پر کرینہ کپور نے دیا ایسا مزیدار جواب۔

    کرینہ کپور کے ورک فرنٹ کی بات کریں تو ان کی فلم 'لال سنگھ چڈھا' 11 اگست کو سینما گھروں کی زینت بننے والی ہے۔ اس فلم میں وہ عامر خان کے مد مقابل نظر آئیں گے۔

    • Share this:
      Kareena Kapoor:بالی ووڈ اداکارہ کرینہ کپورخان ان دنوں اپنی ذاتی زندگی کو لے کر خبروں میں ہیں۔ اداکارہ کی کچھ تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہونے کے بعد کہا جا رہا تھا کہ وہ تیسری مرتبہ ماں بننے والی ہیں۔ اس کے ساتھ ہی اب کرینہ کپور نے اپنے حمل کی خبروں کو بریک لگادیا ہے۔ اداکارہ نے جس طرح سے اپنے حمل کی خبروں کی تردید کی ہے وہ بہت مضحکہ خیز ہے۔ کرینہ کی یہ پوسٹ بھی سوشل میڈیا پر وائرل ہونے لگی ہے۔

      انسٹا پر شیئر کی اسٹوری
      دراصل، کرینہ کپور نے انسٹاگرام پر اسٹوری شیئر کرتے ہوئے تیسری مرتبہ پریگننسی کی خبر پر ردعمل ظاہر کیا ہے۔ کرینہ نے لکھا، دوستوں، یہ پاستا اور وائن کا کمال ہے، آرام کرو۔ میں حاملہ نہیں ہوں۔ سیف کہہ رہے ہیں کہ انہوں نے پہلے ہی ہمارے ملک کی آبادی بڑھانے میں بہت تعاون کیا ہے۔ انجوائے کرینہ کپور خان۔ کرینہ کا یہ مضحکہ خیز انداز مداحوں کو بے حد پسند آیا ہے، ان کی پوسٹ سوشل میڈیا پر چھائی ہوئی ہے۔



      چار بچوں کے والد ہیں سیف
      سیف علی خان چار بچوں کے والد ہیں۔ ان کی پہلی بیوی امرتا سنگھ سے ان کے دو بچے ہیں، سارہ علی خان اور ابراہیم علی خان۔ ساتھ ہی کرینہ کپور اور ان کے دو بیٹے تیمور علی خان اور جیہ علی خان ہیں۔ جیہ کی پیدائش گزشتہ سال فروری میں ہوئی تھی۔ کرینہ کی ایک تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہونے کے بعد ان کے حاملہ ہونے کی قیاس آرائیاں شروع ہو گئی تھیں جنہیں بیبو نے اب دور کر دیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Deepika Padukoneسے لے کر سیف علی خان تک، ان اسٹارس نے پیار میں کردی تھیں ساری حدیں پار

      یہ بھی پڑھیں:
      Karisma Kapoorکیوں صرف چھٹی کلاس تک ہی پڑھ پائی، وجہ جان کر آپ ہوجائیں گے حیران

      ان فلموں میں آئیں گے نظر
      کرینہ کپور کے ورک فرنٹ کی بات کریں تو ان کی فلم 'لال سنگھ چڈھا' 11 اگست کو سینما گھروں کی زینت بننے والی ہے۔ اس فلم میں وہ عامر خان کے مد مقابل نظر آئیں گے۔ اس کے علاوہ، انہوں نے اپنے او ٹی ٹی ڈیبیو پروجیکٹ کی شوٹنگ بھی مکمل کر لی ہے جس کی ہدایت کاری سوجوئے گھوش نے کی ہے۔ یہ فلم جاپانی ناول 'دی ڈیوشن آف سسپیکٹ ایکس' پر مبنی ہے۔ اس کے ساتھ ہی سیف علی خان وکرم ویدھا میں نظر آئیں گے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: