உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    چمیلی فلم کو لے کر Kareena Kapoor تھیں بہت زیادہ کنفیوژ، فیملی والوں نے بھی دیا تھا ایسا ری ایکشن

    فلم چمیلی میں کرینہ کپور نے نبھایا تھا چیلنجنگ رول۔

    فلم چمیلی میں کرینہ کپور نے نبھایا تھا چیلنجنگ رول۔

    Kareena Kapoor in Chameli: یہ کردار کرنے سے پہلے کرینہ کپور خان بھی کنفیوژن میں تھیں۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق کرینہ کے لیے فلم 'چمیلی' کا انتخاب ایک چوراہے پر کھڑے ہونے جیسا تھا۔ اگر فلم چلتی تو کرینہ کے کیرئیر کو پنکھ لگ جاتے اور اگر فلم کی پٹائی ہوتی تو کرینہ کو اپنی امیج بدلنے اور فلاپ ہونے کا ٹیگ مل جاتا۔

    • Share this:
      Kareena Kapoor in Chameli:کرینہ کپور خان کا شمار آج بالی ووڈ کی چوٹی کی اداکاراؤں میں ہوتا ہے۔ ایسے میں وہ ہمیشہ اپنی ذاتی اور پیشہ ورانہ زندگی کو لے کر بحث میں رہتی ہیں۔ معلوم ہوا ہے کہ کرینہ نے اپنے فلمی سفر میں ایک سے بڑھ کر ایک فلموں میں کام کیا ہے۔ ان فلموں میں سے ایک 2003 کی فلم 'چمیلی' تھی جس میں کرینہ نے ایک طوائف کا کردار ادا کیا تھا۔ تاہم یہ فلم کرنا کرینہ کے لیے اتنا آسان نہیں تھا۔ کرینہ کو انڈسٹری میں داخل ہوئے صرف چار سال ہوئے تھے اور ایک نئے آنے والے کے لیے ایسے چیلنجنگ کردار کے لیے ہاں کہنا بڑی ہمت کی بات تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Urfi Javed نے ’پلاسٹک‘ کو چولہے پر سینک کر تیار کی ’برالیٹ‘، فینس نے کہا’عرفی اب۔۔۔‘

      یہ کردار کرنے سے پہلے کرینہ کپور خان بھی کنفیوژن میں تھیں۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق کرینہ کے لیے فلم 'چمیلی' کا انتخاب ایک چوراہے پر کھڑے ہونے جیسا تھا۔ اگر فلم چلتی تو کرینہ کے کیرئیر کو پنکھ لگ جاتے اور اگر فلم کی پٹائی ہوتی تو کرینہ کو اپنی امیج بدلنے اور فلاپ ہونے کا ٹیگ مل جاتا۔ بتایا جاتا ہے کہ اداکارہ نے اپنے گھر والوں سے فلم چمیلی کے حوالے سے بات کی تھی جس کے بعد ہی اداکارہ نے یہ فلم کرنے پر رضامندی ظاہر کی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Anushka Sharmaکی34ویں سالگرہ سے پہلے ہوئیں بولڈ اور ہاٹ فوٹو شوٹ کی تصویریں وائرل

      کرینہ کے مطابق 'میرے والدین نے مجھے سپورٹ کیا اور کہا کہ یہ بولڈ تھیم پر مبنی فلم آپ کے کیرئیر کو اڑان دے گی'۔ ان کے والدین نے یہ بھی کہا تھا کہ 'اگر آپ اب ایسی فلم کرنے کا خطرہ مول نہیں لیں گے تو آپ اسی امیج اور قسم کے کردار میں پھنس جائیں گے'۔ آپ کو بتادیں کہ فلم چمیلی میں کرینہ کے کردار کو کافی سراہا گیا تھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: