உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اسکول یونیفارم میں دوستوں کے ساتھ مزے کرتی نظر آئیں Kareena کپور خان، وائرل ہورئی راجستھان ٹرپ کی تصویریں

    کرینہ کپور خان کی اسکول ڈریس کی فوٹوز سوشل میڈیا پر ہوئیں وائرل۔

    کرینہ کپور خان کی اسکول ڈریس کی فوٹوز سوشل میڈیا پر ہوئیں وائرل۔

    Kareena Kapoor Khan: سوجوئے گھوش کی ہدایت کاری میں بننے والی قتل کی پراسرار فلم میں کرینہ کپور خان کے ساتھ جے دیپ اہلاوت اور وجے ورما جیسے اداکار بھی اہم کرداروں میں نظر آنے والے ہیں۔

    • Share this:
      Kareena Kapoor Khan: کرینہ کپور خان اس وقت مغربی بنگال کے کلیمپونگ میں اپنی او ٹی ٹی ڈیبیو فلم کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔ اب انہوں نے کلمپونگ سے اپنے اسکول کے دنوں کی یادیں شیئر کی ہیں۔

      اداکارہ نے جمعرات کو اپنے انسٹاگرام پر اپنے اسکول کے دنوں کی تصاویر شیئر کیں، جس میں وہ اپنی لڑکیوں کے گینگ کے ساتھ اسکول یونیفارم پہنے نظر آرہی ہیں۔ کرینہ کی یہ تصویریں راجستھان کے سفر کی بتائی جا رہی ہیں۔ ان انمول تصاویر کو سوشل میڈیا پر شیئر کرتے ہوئے اداکارہ نے بتایا کہ کلمپونگ میں فلم دی ڈیوشن آف سسپیکٹ ایکس کی شوٹنگ کے دوران ان کی ایک دوست سے ملاقات ہوئی اور اسی دوست نے ان کے ساتھ یہ تصاویر شیئر کیں۔

      ان تصاویر میں کرینہ کپور خان دوستوں کے ساتھ پوز دیتی نظر آ رہی ہیں۔ تصویر میں سبھی نے اسکول کا لباس پہنا ہوا ہے۔ ساتھ ہی ان تصاویر کے ساتھ انہوں نے اپنے بچپن کے دوست کے ساتھ حال کی ایک تصویر بھی شیئر کی ہے۔ انسٹاگرام پر تصاویر شیئر کرتے ہوئے اداکارہ نے لکھا، ایک فلم کی شوٹنگ کے لیے کلمپونگ گئی تھی.. اسے خوبصورت خزانوں کے ساتھ چھوڑ کر.. ہمارا پیشہ ہمارے سفر کے بہت سے پوائنٹس کو جوڑنے کا ایک شاندار طریقہ ہے. . اس کے ساتھ ہی کرینہ نے تصاویر شیئر کرکے اپنے دوست کا شکریہ بھی ادا کیا ہے۔



      یہ بھی پڑھیں:
      Aashram 3: بابا نرالہ کے ساتھ بولڈ سین دینے والی ایشا گپتا نے اب فوٹوشوٹ میں پار کردی حد

      یہ بھی پڑھیں:
      پیپرازی کے سامنے Urfi Javed نے کی یہ ایسی حرکت، ڈریس دیکھ کرلوگوں نے کیا یہ مطالبہ

      سوجوئے گھوش کی ہدایت کاری میں بننے والی قتل کی پراسرار فلم میں کرینہ کپور خان کے ساتھ جے دیپ اہلاوت اور وجے ورما جیسے اداکار بھی اہم کرداروں میں نظر آنے والے ہیں۔ کرینہ کپور خان کی اداکاری والی یہ نیٹ فلکس اوریجنل فلم جئے شیوکرمانی اور اکشے پوری نے 12ویں اسٹریٹ انٹرٹینمنٹ اور ناردرن لائٹس فلمز کے ذریعے باؤنڈ اسکرپٹ اور کراس پکچرز کے اشتراک سے تیار کی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: