உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Laal Singh Chaddha Boycott:’لال سنگھ چڈھا‘ کے بائیکاٹ پر کرینہ کپور نے کہی یہ بڑی بات

    کرینہ کپور خان نے لال سنگھ چڈھا کے بائیکاٹ کرنے کی اپیل کرنے والوں کو کہی یہ بڑی بات۔

    کرینہ کپور خان نے لال سنگھ چڈھا کے بائیکاٹ کرنے کی اپیل کرنے والوں کو کہی یہ بڑی بات۔

    Laal Singh Chaddha Boycott: لال سنگھ چڈھا بائیکاٹ سوشل میڈیا پلیٹ فارم ٹویٹر پر پچھلے کئی دنوں سے ٹرینڈ کر رہا ہے۔ اس کی وجہ یہ بتائی جا رہی ہے کہ یہ فلم ہالی ووڈ فلم فارسٹ گمپ کی کاپی ہے۔

    • Share this:
      Laal Singh Chaddha Boycott: بالی ووڈ سوپر اسٹار عامر خان کی آنے والی فلم لال سنگھ چڈھا کا سوشل میڈیا پر بائیکاٹ رکنے کا نام نہیں لے رہا۔ لال سنگھ چڈھا کی ریلیز میں صرف 10 دن رہ گئے ہیں، فلم کے بائیکاٹ کی مہم کو لے کر ہنگامہ برپا ہے۔ ادھر لال سنگھ چڈھا کی مرکزی اداکارہ کرینہ کپور نے بھی اپنی خاموشی توڑتے ہوئے فلم پر احتجاج کے حوالے سے بڑا بیان دیا ہے۔

      لال سنگھ چڈھا کو لے کر کرینہ نے کہی بڑی بات
      اہم بات یہ ہے کہ انڈیا ٹوڈے گروپ کی رپورٹ کے مطابق کرینہ کپور خان نے لال سنگھ چڈھا کے بائیکاٹ کے حوالے سے اپنی رائے دی ہے۔ کرینہ کے مطابق ’’میں نے دیکھا ہے کہ کچھ لوگ ہماری فلم کے بائیکاٹ کی مہم چلا رہے ہیں۔ اس میں کوئی حرج نہیں، لوگوں کو کچھ چیزیں پسند ہیں اور کچھ نہیں، یہ ان کی اپنی مرضی کا معاملہ ہے۔ میں سوشل میڈیا پر بھی اپنی پسند اور ناپسند کے مطابق چیزیں شیئر کرتا ہوں لیکن اگر ہماری فلم اچھی نکلی تو یہ لوگ کیا کریں گے۔ مجھے یقین ہے کہ اگر کوئی فلم اچھی ہوگی تو وہ ہر مشکل مرحلے کو عبور کرکے کامیابی کی بلندیوں کو چھوئے گی۔ ایسی صورتحال میں ہمیں احتجاج کی ان تمام باتوں کو نظر انداز کرتے ہوئے آگے بڑھنا سیکھنا چاہیے۔‘‘ حالانکہ کرینہ کے اس بیان کی باضابطہ تصدیق نہیں کی گئی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Mohmmad Rafi Death Anniversary:رفیع صاحب کے ان گانوں نے فینس کو بنادیا تھا دیوانہ

      یہ بھی پڑھیں:
      گزربسر کے لئے کارخانے میں کام کرتے تھے نصیرالدین شاہ، 14سال کی عمرمیں شروع کردی تھی ایکٹنگ

      بائیکاٹ کے بحران میں گھری لال سنگھ چڈھا
      معلوم ہوکہ لال سنگھ چڈھا بائیکاٹ سوشل میڈیا پلیٹ فارم ٹویٹر پر پچھلے کئی دنوں سے ٹرینڈ کر رہا ہے۔ اس کی وجہ یہ بتائی جا رہی ہے کہ یہ فلم ہالی ووڈ فلم فارسٹ گمپ کی کاپی ہے۔ اس کے ساتھ ہی لال سنگھ چڈھا کو ماضی میں فلم کے اداکار عامر خان کے کچھ متنازعہ بیانات کا خمیازہ بھی اٹھانا پڑا ہے۔ ایسے میں یہ دیکھنا دلچسپ ہوگا کہ لال سنگھ چڈھا 11 اگست کو کیا کمال دکھاتی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: