உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Kareena Kapoor Khan in West Bengal:اپنے پہلے OTTپروجیکٹ کی شوٹنگ کے لئے مغربی بنگال گئیں کرینہ نے شیئر کی خوبصورت تصویریں

    اپنے پہلے OTT پروجیکٹ کے لئے کرینہ نے شروع کردی ہے شوٹنگ۔

    اپنے پہلے OTT پروجیکٹ کے لئے کرینہ نے شروع کردی ہے شوٹنگ۔

    Kareena Kapoor Khan in West Bengal: پروجیکٹ، ایک مرڈر مسٹری، کیگو ہیگاشینو کے سب سے مشہور کاموں میں سے ایک کا اسکرین موافقت ہے۔ فلم کی ہدایت کاری فلمساز سوجوئے گھوش نے کی ہے اور اسے فلمساز جے شیوکرمانی، اکشے پوری اور تھامس کم کی حمایت حاصل ہے۔ اس فلم میں اداکار جیدیپ اہلوت اور وجے ورما بھی کام کریں گے۔

    • Share this:
      Kareena Kapoor Khan in West Bengal: کرینہ کپور نے بدھ کے روز اپنے انسٹاگرام ہینڈل پر مغربی بنگال کے کلمپونگ سے اپنی ایک تصویر شیئر کی۔ تصویر میں، کرینہ اپنے پیچھے ایک خوبصورت بیک گراؤنڈ کے ساتھ اپنا میک اپ کرواتی نظر آ رہی ہیں۔ ان دنوں کرینہ اپنے OTT ڈیبیو کی تیاری کر رہی ہیں۔

      'دی ڈیوشن آف سسپیکٹ ایکس' پر مبنی اپنی آنے والی فلم کے سیٹ سے ایک تصویر شیئر کرتے ہوئے، کرینہ نے لکھا، "ڈے 1-کلیمپونگ... 'دی ڈیوشن آف سسپیکٹ ایکس'۔" تصویر میں کرینہ آئینے کو دیکھ رہی ہیں، جیسے وہ اپنے بال سیٹ کروا رہی ہیں۔ تصویر میں فلم کا عملہ بھی خوبصورت پہاڑی پس منظر کے ساتھ نظر آرہا ہے۔

      ایک مداح نے تبصرہ کیا، "کیا پس منظر ہے،" دوسرے نے لکھا، "زندگی ہو تو ایسی (میں ایسی زندگی چاہتا ہوں)۔" جب کہ ایک نے لکھا، "یہ حیرت انگیز ہے،" دوسرے نے اسے "خوبصورت شاٹ" کہا۔ مداحوں نے پوسٹ کے کمنٹ سیکشن میں ہارٹ اور فائر ایموجیز بھی کیے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      بولڈنیس کی وجہ سے سرخیوں میں رہیں Pooja Bedi، سلمان خان سے لے چکی ہیں پنگا۔۔۔۔



      پروجیکٹ، ایک مرڈر مسٹری، کیگو ہیگاشینو کے سب سے مشہور کاموں میں سے ایک کا اسکرین موافقت ہے۔ فلم کی ہدایت کاری فلمساز سوجوئے گھوش نے کی ہے اور اسے فلمساز جے شیوکرمانی، اکشے پوری اور تھامس کم کی حمایت حاصل ہے۔ اس فلم میں اداکار جیدیپ اہلوت اور وجے ورما بھی کام کریں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      کنگنا رانوت کا دعویٰ- ’عید پارٹی میں ہوئی ‘دھاکڑ‘ کی تعریف، لیکن یہ بات نہیں آئی پسند

      کرینہ نے فلم کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا کہ وہ اپنے او ٹی ٹی ڈیبیو کی منتظر ہیں۔ انہوں نے کہا، "میں بہت سی وجوہات کی بنا پر اس پروجیکٹ کا حصہ بننے کے لیے بہت پرجوش ہوں۔ یہ فلم میرے اسٹریمنگ ڈیبیو کی نشاندہی کرے گی اور یہ ایک شاندار کاسٹ اور عملے کے ساتھ میرے دوسرے بچے کے بعد اداکاری میں واپسی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: