உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دس سال بڑے سیف سے شادی سے پہلےKareena Kapoorتھیں شاہد کپور کے پیچھے پاگل!

    شادی سے پہلے شاہد کپور کے پیچھے پاگل تھیں کرینہ کپور۔

    شادی سے پہلے شاہد کپور کے پیچھے پاگل تھیں کرینہ کپور۔

    Kareena Kapoor Unytold Story: شاہد کپور اور کرینہ کپور کے رشتے کی ایک خاص بات یہ ہے کہ جب ان کا افیئر شروع ہوا تو اس وقت تک کرینہ کپور ایک بڑی ہیروئن نہیں تھیں اور شاہد کپور ابھی نئے نئے آئے تھے لیکن کرینہ کپور کو شاہد اتنا پسند آئے کہ وہ دو ماہ تک شاہد کپور کو فالو کرتی رہیں۔

    • Share this:
      Kareena Kapoor Unytold Story: کرینہ کپور(Kareena Kapoor) بالی ووڈ کے مشہور کپور خاندان میں پیدا ہوئیں۔ اداکار ہی بننا تھا مطلب یہ ہے کہ کپور خاندان میں پیدا ہونے والے ہر فرد کو اداکار بننا پڑتا ہے۔ اب یہ سوچنے کا کوئی فائدہ نہیں کہ وہ کچھ اور کرے گا۔ ایکٹر ہی بنیں گے، اب بہن ایکٹر بن چکی تھی۔ اس لیے کرینہ کپور کرشمہ کپور کے ہر چھوٹے بڑے ہیرو سے ملنے کے لیے بہت بے تاب رہتی تھیں۔ اگر کرشمہ گووندا(Govinda) کے ساتھ شوٹنگ کر رہی ہیں تو آج ہی دیدی کو گووندا سے ملوائیں، اگر آپ شاہ رخ(Shahrukh) کے ساتھ شوٹنگ کر رہے ہیں تو شاہ رخ کا تعارف کرائیں، یعنی جیسے مداح ہیرو سے ملنے کے لیے پرجوش ہیں، کچھ ایسا ہی حال کرینہ کپور کا بھی تھا۔

      کپور خاندان کی بیٹی ہے، فلموں میں آنا چاہتی تھی تو آئی گئی۔ انہوں نے ابھیشیک بچن کے ساتھ فلم 'ریفیوجی' کے ذریعے ڈیبیو کیا۔ ابھیشیک بچن کو تو کچھ نہیں ہوا لیکن فلم میں کرینہ کپور کو پسند کیا گیا۔ فلم کچھ خاص نہیں چل پائی، لیکن کرینہ کی گاڑی اچھی چلی۔ فلمیں آنے لگیں۔ اس کے بعد امیتابھ بچن، ریتھک روشن اور شاہ رخ خان جیسے ستاروں کے ساتھ فلم 'کبھی خوشی کبھی غم' آئی اور اسی فلم کے دوران خبریں آئیں کہ کرینہ کپور اور ریتیک روشن کے درمیان افیئر چل رہا ہے۔ کوئی تصدیق نہیں ہوئی کیونکہ آپ جانتے ہیں کہ فلمی ستارے کہتے ہیں کہ ہم صرف اچھے دوست ہیں۔ اور اس وقت ریتیک کی بیوی سوزین تھی اور ریتیک کی بھی محبت کی شادی تھی، اس لیے اس رشتے کا کچھ نہیں ہوا۔

      کرینہ نے فلمیں کرنا شروع کر دیں۔ تمام قسم کی فلموں میں سے، کوئی چلی تو کوئی نہیں چلی۔ اس کے بعد شاہد کپور کرینہ کی زندگی میں داخل ہوئے۔ عام طور پر وہ فلمی ستارے جن کا جب بھی کوئی افیئر ہوتا ہے نہ وہ مانتے نہیں ہیں۔ دیکھو، مانتے اس لئے نہیں ہیں کیونکہ مان لیا تو کھیل ختم. لیکن کرینہ جو تھیں وہ بالکل بنداس۔ کرینہ کا نام بیبو تھا۔ بہن کرشمہ کا نام لولو تھا۔ اور والد نے شاہد بابو کا نام ڈوڈو رکھا۔

      کپور خاندان کی بیٹی جسے نان ویج کا شوق تھا۔ لیکن کرینہ کپور شاہد کپور کے لیے سبزی خور بن گئیں کیونکہ بوائے فرینڈ شاہد کپور ویجیٹیرین تھے۔ اور اس حد تک کرینہ سبزی خور بن گئی کہ جب وہ ریستوران میں جایا کرتی تھی تو ویج نان جو ہوتا ہے نا اس کے بارے میں بھی وہ پوچھتی تھی کہ کیا اس ویج نان میں کوئی نان ویج ہے؟ ریستوراں والے جانتے تھے کہ یہ ویجیٹیرین ہے۔ ہر ہفتے اسی ریسٹورنٹ میں جایا کرتی تھی۔شاہد کپور کے ساتھ کرینہ کپور کا ایک ایم ایم ایس بھی لیک ہوا تھا اور اس پر کافی ہنگامہ ہوا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Movies Release:’ٹائیگر3‘ سے ‘پشپا2‘ تک، یہ فلمیں اگلے سال اس وقت ہوں گی ریلیز

      کرینہ اور شاہد کا رشتہ آگے بڑھا اور چند سال تک قائم رہا۔ گھر والے بھی شاہد کو بہت پسند کرتے تھے، وہ بہت اچھے لگتے تھے۔ کپور اور کپور کا مطلب ہے کہ سرنیم کو بھی تبدیل کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ ویسے بھی آج کل کی ہیروئنیں کہاں کرتی ہیں۔ کرنا بھی نہیں چاہیے۔ تو گاڑی آگے بڑھ گئی۔ لیکن کچھ دنوں کے بعد بریک اپ ہوگیا۔

      دونوں جب وی میٹ کی شوٹنگ کر رہے تھے۔ ویسے تو آج تک دونوں کی کوئی فلم ایک ساتھ نہیں چلی تھی۔ جب وی میٹ کی شوٹنگ کر رہے تھے اور جب شوٹنگ آخری وقت پر پہنچی تو دونوں کا بریک اپ ہو گیا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Shilpa Shetty Quits Social Media:شلپا شیٹی نے سوشل میڈیا سے بریک لے کر فینس کو کیا مایوس

      شاہد کپور اور کرینہ کپور کے رشتے کی ایک خاص بات یہ ہے کہ جب ان کا افیئر شروع ہوا تو اس وقت تک کرینہ کپور ایک بڑی ہیروئن نہیں تھیں اور شاہد کپور ابھی نئے نئے آئے تھے لیکن کرینہ کپور کو شاہد اتنا پسند آئے کہ وہ دو ماہ تک شاہد کپور کو فالو کرتی رہیں۔ انہیں میسج کیا، کالز کیں کہ آپ مجھے پسند ہیں۔ اور پھر شاہد کپور نے ہاں کہہ دی۔ تصور کریں کہ کرینہ کپور کسی لڑکے کے پیچھے ہے اور کہتی ہیں کہ میں آپ کو پسند کرتی ہوں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: